X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Матеріали до захисту системи методичної роботи

Завантажити презентацію

Матеріали до захисту системи методичної роботи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Матеріали до захисту системи методичної роботи БілоцерківськОЇ спеціальнОЇ загальноосвітнОЇ школИ № 19 2012/2013 навчальний рік Заступник директора з навчально – виховної роботи Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи № 19 Жабська Наталія Іванівна

Слайд 2

Структура методичної роботи

Слайд 3

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

ПРОЕКТИ

Слайд 7

МЕТОДИЧНИЙ ПАСПОРТ ШКОЛИ Всього вчителів - 39   Класів - 10      ПРОБЛЕМА „Реалізація ідей проектної педагогіки ШКОЛИ в умовах допоміжної школи” 3 роки       ПРОБЛЕМА „Активізація ефективності методів та ДИРЕКТОРА шляхів розвитку життєвої компетентності ШКОЛИ особистості розумово відсталого школяра” 0 років     ПРОБЛЕМА „Становлення шкільного виховання ЗАСТУПНИКА як важливого компонента цілісної структури спеціальної освіти” 4 роки

Слайд 8

Тематика педагогічних рад I 1. Аналіз результатів роботи школи у 2011/2012 н.р. та завдання на новий 2012/2013 н.р. 2. Про план роботи школи на 2012/2013 н.р. (серпень) II Виховання в учнів життєвих компетентностей, що сприяють формуванню здорового способу життя. (листопад) III Соціалізація і профорієнтація дітей з особливими потребами в умовах спеціальної школи. (січень) IV Поєднання традиційних та новітніх педагогічних технологій у реалізації корекційних цілей уроку у спеціальній школі. (березень) V Про перевід і випуск учнів школи (травень)

Слайд 9

Творчі групи 1. «Спадщина» - керівник Кириченко Т.О. 2. «Прес – клуб» - керівник Онофрійчук Н.М. 3. Творчий осередок «Стежинами добра» - керівник Лугова Н.А. 4. Проекти: етнографічний проект «Вишивка Київщини» - керівник Свердлова Л.М. етнографічний проект «Відродження різьбарства» - керівник Свердлова Л.М. проект «Я на цій землі – Людина» - керівник Линник Л.Д. проект «Кроки до здоров’я – керівник Шлапацька Т.М. 5. Дослідницька лабораторія «Разом досягнемо мети» - керівник Свердлова Л.М. 6. Клуб «Шукачі істини» - керівник Фареник В.В. 7. Монтессорі – клуб – керівник Дишлюк Т.Б.   8. Педагогічний клуб «Співдружність» - керівник Антосюк О.С.

Слайд 10

ТВОРЧО ПРАЦЮЮЧі ВЧИТЕЛІ № з/п Прізвище, ім'я, по батькові Освіта Фах Проблема, над якою працюють 1. Чистякова Надія Прокопівна вища фізкультура „Розвиток збережених функцій організму дітей з вадами розумового розвитку” 2. Школенко Євгенія Петрівна вища трудове навчання „Психолого-педагогічні умови забезпечення корекційної спрямованості ітрудового навчання учнів з вадами розумового розвитку” 3. Линник Людмила Дмитрівна вища біологія „Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках природознавства та на групі продовженого дня” 4. Лемеш Людмила Іванівна вища вихователь ГПД „Організація охоронно-педагогічного режиму з аномальними дітьми в умовах продовженого дня” 5. Торбенко Ольга Григорівна вища українська мова „Активізація навчальної та пізнавальної діяльності учнів з інтелектуальною недостатністю на уроках української мови та літератури” 6. Лугова Наталія Андріївна вища українська мова „Формування особистості розумово відсталого учня засобами художньої культури” 7. Марчук Фросина Андріївна вища початкові класи „Розвиток зв’язного мовлення в молодших школярів допоміжної школи” 8. Кириченко Тетяна Олександрівна вища географія „Естетичне виховання дітей з вадами інтелекту” 9. Опанасюк Олена Василівна вища українська мова „Формування синтаксичної сторони мовлення у дітей з вадами інтелекту” 10. Онофрійчук Надія Миколаївна вища початкові класи „Використання досвіду Монтессорі як один із шляхів формування пізнавальних здібностей учнів з особливими освітніми проблемами” 11. Антосюк Ольга Степанівна вища початкові класи „Використання досвіду Монтессорі як один із шляхів формування пізнавальних здібностей учнів з особливими освітніми проблемами” 12. Ведмідь Ольга Василівна вища початкові класи „Використання досвіду Монтессорі як один із шляхів формування пізнавальних здібностей учнів з особливими освітніми проблемами” 13. Дишлюк Тетяна Борисівна вища вчитель-дефектолог „Використання досвіду Монтессорі як один із шляхів формування пізнавальних здібностей учнів з особливими освітніми проблемами”

Слайд 11

КЕРІВНИКи Шкільних Методичних Об’єднань ШМО ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА МИСТЕЦТВА - Свердлова Лариса Миколаївна, 6 років, категорія друга   ШМО ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО- МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ - Моргай Ірина Георгіївна, 6 років категорія вища   ШМО ВЧИТЕЛІВ - Ведмідь Ольга Василівна, 0 років, ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ категорія вища, вчитель-методист     ШМО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ - Линник Людмила Дмитрівна, 4 роки, категорія вища, старший вчитель   ШМО ВИХОВАТЕЛІВ ГПД - Шлапацька Тетяна Миколаївна, 1 рік, категорія перша

Слайд 12

Інформаційна культура вчителів Загальна кількість педагогів закладу 39 Кількість та відсоток учителів, які володіють комп'ютером 39; 100% Кількість та відсоток учителів, які пройшли курси“Інтел”і мають сертифікат 37; 95% Кількість та відсоток учителів, які використовують комп'ютерні технології в НВП 9; 23%

Слайд 13

результативність роботи педагогічних працівників зі званнями за 2011/2012 н.р. № з/п Заг.к-стьпедпрац. у ЗНЗ «Учитель-методист» (к-стьі %) «Старший вчитель» (к-стьі %) Керівників ШМО (к-стьі %) Керівників творчих шкільнихоб’єднань (к-стьі %) Керівників творчих міськихоб’єднань (к-стьі %) Уч.-мет. Ст.вч. Уч.-мет. Ст.вч. Уч.-мет. Ст.вч. 1. 39 4; 10% 9; 23% 1; 3% 1; 3% 4; 12% 2; 6% -- --

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне