X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Запозичена праця для підвищення ефективності бізнесу в країні

Завантажити презентацію

Запозичена праця для підвищення ефективності бізнесу в країні

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Запозичена праця для підвищення ефективності бізнесу Ігор Торський Директор компанії «Фарм Аутсорсінг» Out of crisis

Слайд 2

Історія Out of crisis

Слайд 3

Передумови використання запозиченої праці Я не вмію це робити Я не люблю це робити Я вмію робити щось інше набагато краще Я люблю робити щось інше Мій час коштує дуже дорого Хтось робить це швидше/краще за мене Чиясь робота коштує дешевше моєї Потрібно займатися не тим, що можеш добре робити, а тим, що можеш вигідніше за все купити Out of crisis

Слайд 4

Передумови використання запозиченої праці Необхідність зосередитись на основних видах діяльності Потреба в швидкому старті бізнесу Відсутність бажання інвестувати у власні структури Необхідність збільшення об’єму / якості роботи Потреба в зниженні витрат Потреба в зниженні ризиків Висновок: в основі використання запозиченої праці лежать виключно економічні причини Out of crisis

Слайд 5

Чи потрібна українському фармринку оренда персоналу? Загострення конкуренції Зниження рівня інвестицій Уповільнення росту / падіння об’єму фармринку Висока вартість утримання свого штату Потреба в посиленні контролю Потреба в додатковому обслуговуючому і контролюючому персоналі Необхідність швидкої переорієнтації Складність у підтримуванні високих показників ROI Out of crisis

Слайд 6

Види запозиченої праці Аутсорсінг Аутстаффінг Лізинг персоналу Темпінг N.B. Відмінності: - по мірі відповідальності - по питанням управління - по найму персоналу - по тривалості - по необхідності формування власної структури в майбутньому Out of crisis

Слайд 7

Аутсорсінг Це - передача організацією певних бізнес-процесів чи виробничих функцій на обслуговування іншій компанії, що спеціалізується в відповідній області N.B. - висока міра відповідальності аутсорсера - рекрутинг і управління персоналом у руках виконавця - тривале використання запозиченої праці - у замовника послуги немає необхідності / можливості у формуванні власної служби в найближчому майбутньому Out of crisis

Слайд 8

Аутсорсінг. Портрет замовника послуги. Компанія, що планує вихід на ринок Компанія з великим продуктовим портфелем (промоція препаратів - «сиріт») Компанія, що втрачає свою ринкову долю Компанія з амбітними планами різкого росту Компанія, що виводить на ринок новий продукт (лонч) Компанія, яка готова розділити отриманий прибуток з провайдером послуги Out of crisis

Слайд 9

Аутсорсінг. Переваги. Економія на утриманні співробітників Зовнішніх служб від 20 до 45% Економія на утриманні додаткового офісного, контролюючого персоналу та бухгалтерії Відсутність завантаженості в кадровому (14 видів діяльності) та бухгалтерському діловиробництві (9 видів) Немає юридичних проблем із штатом Гнучкість та мобільність використання персоналу Більш оперативний підбір персоналу Можливість використання консалтингу та клієнтської бази аутсорсера Out of crisis

Слайд 10

Аутсорсинг. Переваги. Та, що надзвичайно важливо: Вивільнення часу керівництва та топ-менеджерів для вирішення стратегічних задач Можлива оплата за кінцевий результат Out of crisis

Слайд 11

Аутстаффінг Це – фінансово-юридичний інструмент, що дозволяє формально вивести частину своїх співробітників за межі штату компанії шляхом переведення їх у штат компанії-аутстаффера N.B. - міра відповідальності аутстаффера нижча - рекрутинг і управління персоналом у руках замовника - тривале використання запозиченої праці - у замовника послуги немає потреби / можливості у формуванні власної служби в найближчому майбутньому Out of crisis

Слайд 12

Аутстаффінг. Портрет замовника послуги. Компанія, що планує вихід на ринок Компанія з обмеженнями по штату (head-count) Компанія, з необхідністю сезонного розширення штату Компанія з необхідністю заміни тривало відсутнього співробітника (декрет, хвороба) Компанія з необхідністю «придивитися» до нових співробітників під час випробувального терміну Компанія з амбітними планами різкого росту Out of crisis

Слайд 13

Аутстаффінг. Переваги. Можливість обійти ліміт на кількість співробітників Економія на утриманні додаткового офісного, контролюючого персоналу та бухгалтерії Відсутність завантаженості в кадровому (14 видів діяльності) та бухгалтерському діловиробництві (9 видів) Немає юридичних проблем із штатом Можливість сезонного збільшення числа співробітників, підміни під час хвороби / декрету Тестування нових співробітників під час випробувального терміну Out of crisis

Слайд 14

Лізинг персоналу Це – використання запозиченої праці з правом «викупу» орендованого співробітника та введення його у свій штат. Ключова мета – в формуванні власної ефективної команди. N.B. - міра відповідальності орендодавця на стадії підбору – висока, під час оренди - середня - рекрутинг в руках виконавця - управління персоналом в руках замовника - використання запозиченої праці як правило до 6 міс. - у замовника послуги є необхідність / можливість у формуванні власної служби у найближчому майбутньому Out of crisis

Слайд 15

Лізинг персоналу. Портрет замовника послуги. Компанія, що тривало знаходиться на ринку Компанія-лідер Компанія з високими вимогами до співробітників Компанія, що мала негативний досвід розбирань з «нечистоплотними» співробітниками Компанія з амбітними планами різкого росту Out of crisis

Слайд 16

Лізинг персоналу. Переваги. Більш оперативний підбір команди Гнучкість та мобільність використання персоналу Можливість перевірити потенційних співробітників в «польових» умовах без введення в штат Економія на рекрутингу Вибір кращих та найбільш ефективних співробітників Більш мотивований персонал Out of crisis

Слайд 17

Темпінг персоналу Це – короткочасне (від 1 – го дня) використання оренди персоналу для вузькоспеціалізованих робіт. N.B. - висока міра відповідальності орендодавця - рекрутинг в руках виконавця - управління персоналом по домовленості - короткочасне використання запозиченої праці - у замовника послуги немає необхідності / можливості у формуванні власної служби в найближчому майбутньому Out of crisis

Слайд 18

Темпінг. Портрет замовника послуги. Компанія, що потребує короткочасного використання спеціалістів для певного об’єму робіт. Частіше, в фармбізнесі, в вигляді надання промоутерів, мерчандайзерів, консультантів. Out of crisis

Слайд 19

Темпінг. Переваги. Потрібний співробітник в потрібному місці Гнучкість та мобільність використання персоналу Оперативний старт проекту Економія часу та засобів на старті Немає юридичних проблем із штатом Відсутність складнощів при закритті проекту Можливість перевірити стратегію на визначеній території Out of crisis

Слайд 20

Порівняння різних видів оренди персоналу Out of crisis

Слайд 21

P&L. На що впливає оренда персоналу?  Out of crisis

Слайд 22

Алгоритм вибору «свого» виду оренди персоналу 1. Чи є мета сформувати власну команду з кращих орендованих співробітників? Так Ні Аутсорсінг, Аутстаффінг, Темпінг 3. Чи буду управляти самостійно? Ні Аутсорсінг, Аутстаффінг Темпінг 2. Чи бажана тривала співпраця? Так Ні Аутстаффінг Аутсорсінг Так Лізинг Out of crisis

Слайд 23

Кейс-приклад ефективного використання аутсорсінгу Ввідні: 2007 р., до початку використання аутсорсінгу компанія Х 1 рік на ринку, осінньо-зимова сезонність препаратів; січень-квітень 17 співробітників FFD, грудень - 24 Старт роботи команди Out of crisis

Слайд 24

Як вибрати «свого» бізнес-партнера? При виборі послуги аутсорсінгу: - професіоналізм менеджерів аутсорсінгової компанії; - історія успішних проектів; - наявність робочих баз даних, CRM-систем і т.п.; - готовність до партнерства; - конгруентність комунікації та взаєморозуміння; - пріоритетність для виконавця поставлених задач; - вартість. При виборі послуги аутстаффінгу: - вартість; - досвід ведення аутстаффінгових співробітників; - професіоналізм бухгалтерії та кадровиків. Out of crisis

Слайд 25

Як вибрати «свого» бізнес-партнера? При виборі послуги лізингу персоналу: - досвід виконавця в спеціалізованому рекрутингу; - наявність бази кандидатів та резюме, що оновлюється; - швидкість та якість підбору; - професіоналізм в самій оренді персоналу; - вартість. При виборі послуги темпінгу: - наявність у виконавця спеціалістів; - терміни надання; - відповідальність за результат; - вартість. ? Out of crisis

Слайд 26

Що краще? Утримувати величезну зовнішню службу Доводити керівництву доцільність збільшення витрат Хвилюватися з приводу мотивації персоналу Шукати нові способи контролю Бути невпевненим: «чи працює співробітник і як?» Чи… Out of crisis

Слайд 27

Що краще? Сконцентруватися на розробці нових маркетингових стратегій Вивільнити час топ- і середнього менеджменту Знизити витрати Підвищити ROI Висновок: Out of crisis

Слайд 28

У даних умовах використання послуг по оренді персоналу є більш рентабельним, ніж утримання власної Зовнішньої служби Out of crisis

Слайд 29

Щиро вдячний за увагу! Ігор Торський Директор компанії «Фарм Аутсорсінг» www.pharma-outsourcing.com.ua Out of crisis

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Економіка