УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ ЇЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Конкурентоспроможність продукції Це сукупність якісних і вартісних характеристик продукції, що виготовлена за схемою оптимальних витрат для забезпечення потреб споживачів, що відповідає вимогам конкурентного ринку у порівнянні з аналогічною продукцією, що представлена на ньому
Вплив домінуючих факторів на конкурентоспроможність продукції в залежності від її стадії життєвого циклу
Висновки Для забезпечення стабільного розвитку, перш за все, підприємство повинне досягти певного рівня ефективності своєї роботи, а для цього необхідно впровадити і постійно вдосконалювати систему управління конкурентоспроможністю продукції на різних стадіях життєвого циклу. Як бачимо, після виходу на ринок будь-яка продукція піддається впливу факторів, які можуть впливати на конкурентоспроможність як позитивно, так і негативно. Тому при розумному управлінні дію позитивних чинників можна підсилити, а дію негативних – мінімізувати. Головне – це виявити фактори, вплив яких на продукцію найсильніший, а вже потім слід підбирати методи управління ними.
Схожі презентації
Категорії