Стратегія розвитку міського транспортного руху у місті Львові
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Стратегія міського транспортного руху у місті Львові Презентація транспортної моделі Київ, 21.09.2012
* Зміст Пункт 1: Проектна команда Пункт 2: Завдання і вихідне становище умови Пункт 3: Що таке транспортна модель та її можливості? Пункт 4: Транспортна модель міста Львова Пункт 5: Приклади застосування транспортної моделі
5 Пункт 1: Проектна команда Ваші контактні особи на місці: Kлаус Райнгардт Разом 500 співробітників в Німеччині та 700 у цілому світі Йорґ Уліґ Дірк Фанкгенель Пе-Те-Фау АҐ (PTV AG) – Оптимізатор транспорту
6 Пункт 1: Проектна команда Фау-Це-Де-Бе (VCDB) Ваші контактні особи на місці : Матіас Цьобіш Управління Фінанси та персонал Графік Підтримка команд Транспортні засоби Транспортне планування/ транспортні засоби Транспортна телематика Проектування інфраструктури Підтримка підприємств разом 30 працівників Петер Бух Штефан Шварцбах Технічне керівництво та забезпечення якості
* Пункт 1: Проектна команда ДРЕБЕРІС: Ваші контактні особи на місці : Володимир Мотиль Коріна Вайгельт Штефан Веґерт Концепція Перевірка цілі Формування основ Розвиток Реалізація Менеджмент Оптимізація бізнесу Контролінг Міжнародне стратегічне консультування
* Пункт 1: Проектна команда Комунікація в рамках проекту: Стратегія „Тріалогу“ експертиза трансфер співпраця
* Пункт 2: Завдання і вихідне становище Вихідні дані на фотографіях Корок Домінуючі Maксi-Маршрутки але також високий потенціал попиту
* Пункт 2: Завдання і вихідне становище Збільшення кількості моторизованих транспортних засобів, загроза корків та надмірна завантаженість вулиць і доріг (особливо в історичному центрі) Високий рівень викидів та негативний вплив на навколишнє середовище Застаріла інфраструктура та транспортні засоби громадського транспорту Підготовка до ЄВРО 2012
* Пункт 2: Завдання і вихідне становище Завдання: Аналіз сучасної соціально-економічної ситуації Опис сучасних інфраструктурних основ Аналіз транспортних потоків та форми організації громадського транспорту Оцінка наявних прогнозів та стратегічних документів Визначення можливих соціально-економічних та інфраструктурних сценаріїв розвитку, а також заходів, які з них випливають Розрахунки щодо очікуваних транспортних потоків Техніко-економічне обґрунтування „Трамвайна колія до стадіону“ Стратегія реалізації
* Пункт 3: Що таке транспортна модель та її можливості? Модель попиту Мережева модель Аналіз
* Пункт 3: Що таке транспортна модель та її можливості? Структурні дані Мережеві дані Дані щодо поведінки Торгові площі Школи
* Пункт 3: Що таке транспортна модель та її можливості? Переваги розрахунків на основі моделі: Інформація щодо транспорту є наочною та підкріплена цифрами Модель є чутливою до заходів На основі моделі можна робити прогнози Допомога при прийнятті рішень
* Пункт 3: Що таке транспортна модель та її можливості? Врахування довгострокових цілей транспортної політики Покращення та розбудова привабливого та ефективного громадського транспорту Сполучення різних видів транспорту (громадський транспорт, автомобільний транспорт, залізниця) та полегшення пересадок між різними видами транспорту, зменшення тривалості поїздок, а також запровадження єдиної системи квитків Інтегроване планування міста та транспорту Екологічне планування міста та транспорту
* * Інтегрована мережева модель м. Львова Площа досліджуваної території: бл. 337 км² Ділянки в мережі: бл. 26 500 ділянок Вузли: бл. 10 300 вузлів Транспортні райони: 391 районів Сполучення: бл. 2 300 сполучень Маршрути громадського транс- порту: 111 маршрутів Пункт 4: Транспортна модель міста Львова Транспортна модель, аналіз 2008 року
* Пункт 4: Транспортна модель міста Львова Транспортна модель міста Львова Аналіз сучасної транспортної ситуації Прогнози на 2015, 2020, 2025 та 2030 Чемпіонат Європи з футболу „ЄВРО 2012“ Враховані види транспорту Громадський транспорт Моторизований приватний транспорт Немоторизований транспорт
* Пункт 4: Транспортна модель міста Львова Можливості застосування Техніко-економічні обґрунтування для запланованих заходів Оцінка варіантів Допомога при прийнятті рішень щодо заходів Наочне представлення транспортного впливу запланованих заходів Представлення проблемних аспектів та вузьких місць
* Оцінка компонентів корисності за затрат в дорожно-транспортному русі Затрати (Фактор оцінки 0,30) Кількісні компоненти корисності (Фактор оцінки 0,30) Зменшений пробіг (Фактор оцінки 0,10) Зменшений час руху (Фактор оцінки 0,40) Зменшені викиди CO2 (Фактор оцінки 0,50) Якісні складові економічного ефекту (Фактор оцінки 0,40) Розвантаження центру міста (Фактор оцінки 0,33) Сприяння розвитку економіки (Фактор оцінки 0,33) Підвищення безпеки руху (Фактор оцінки 0,33) * Пункт 4: Транспортна модель міста Львова
* Приклад оцінки заходу в дорожньо-транспортному русі План: Захід 3 Різниця між плановим та нульовим випадком Результати обчислення. Захід 3 Зменшений пробіг 24 млн. км на транспортних засобів /рік Зменшений час руху 2,038 тис. год. на транспортних засобів /рік Зменшені викиди CO2 5,871 т CO2 /рік * Пункт 3: Представлення транспортної моделі та найважливіших результатів
* Черговість заходів в дорожньо-транспортному русі * Пункт 3: Представлення транспортної моделі та найважливіших результатів Черговість заходів в дорожньо-транспортному русі Номер заходу Можливий строк реалізації за експертами Інвести-ційні затрати в млн. грн Експлуа-таційні затрати в млн. грн. Зміна в млн. тр. зас. за рік Зміна в тис. год тр. зас. за рік Зміна в тонах СО2 за рік Рейтинг
* * Пункт 3: Представлення транспортної моделі та найважливіших результатів Приклади використання транспортної моделі м. Львова Досяжність проспекту Свободи громадським транспортом в моделі аналізу < = 3 хв. < = 6 хв. < = 9 хв. < = 12 хв. < = 15 хв. < = 20 хв. < = 30 хв. < = 40 хв. < = 50 хв.
* * Пункт 3: Представлення транспортної моделі та найважливіших результатів Приклади використання транспортної моделі м. Львова Використання даних з Visum Центрами управління рухом
Приклад Техніко-економічне обгрунтування для нової колії Аналіз та планування Оцінка ділянки Визначення альтернативних трас Оцінка можливості реалізації Розвиток концепцій експлуатації Стандартна експлуатація Особливий випадок EURO 2012 * Пункт 5: Приклади застосування транспортної моделі
Пункт 5: Техніко-економічне обґрунтування Аналіз альтернативних варіантів для техніко-економічного обґрунтування Варіант 1 (Основний варіант) Варіант 2 Варіант 3 Варіант 4 *
Пункт 5: Техніко-економічне обґрунтування Аналіз рентабельності Варіант 1 (Основний варіант) Варіант 2 (Альтернативний )варіант) При врахуванні макроекономічних ефектів (зменшення кількості маршруток, скорочення тривалості поїздки, зменшення викидів CO2 та зменшення кількості пересувань легковими автомобілями) економічність є доведеною Велика кількість пасажирів у трамваях, замість в автобусах / тролейбусах *
Пункт 5: Техніко-економічне обґрунтування Аналіз рентабельності Варіант 1 (Основний варіант) Варіант 2 (Альтернативний варіант) Модифікована маршрутна мережа – для кожного з варіантів розширення мережі Врахування проміжних пунктів *
* * Пункт 5: Підготовка до ЄВРО - 2012 Основні завдання Визначення завантаженості МІТ та ГТ в день матчу Визначення завантаженості МІТ та ГТ в годину пік перед початком матчу Визначення завантаженості МІТ та ГТ в годину пік після закінчення матчу Подальші завдання: Оцінка пропускної здатності дорожньої інфраструктури перед матчем та після нього (аналіз дефіциту) Визначення потреби в додаткових чартерних автобусах
* * Пункт 4: Підготовка до ЄВРО - 2012 Година пік перед матчем, прибуття до фан-зон громадським транспортом Прибуття до фан-зон протягом 2 год. до початку матчу (50 % за год.) Більшою мірою маршрутними автобусами
* * Пункт 5: Підготовка до ЄВРО - 2012 Завантаженість в годину пік перед початком матчу з резервними смугами для транспортних засобів УЕФА Смуги, зарезервовані для транспортних засобів УЕФА
* * Пункт 5: Підготовка ЄВРО - 2012 Потреба в додаткових чартерних автобусах Найбільша потреба в додаткових чартерних автобусах виникає в час від’їзду протягом 2 годин після закінчення матчу. Джерело Ціль Кількість осіб Кількість необхідних чарт. автоб. Кількість необхідних чарт. автоб., сума Прибуття протягом 4 год. до початку матчу аеропорт стадіон 4 896 31 вокзал стадіон 810 7 центр міста стадіон 8 316 61 околиці стадіон 1 350 16 115 Прибуття протягом 10 - 4 год. до початку матчу Аеропорт центр міста 7 344 36 36 Від’їзд протягом 2 год. після закінчення матчу стадіон аеропорт 5 920 74 стадіон вокзал 810 14 стадіон центр міста 7 420 109 стадіон околиці 1 350 31 228
* Підсумок Транспортна модель відображає рух громадського транспорту та моторизованого приватного транспорту у місті Львові. Аналіз показує існуючі транспортні навантаження Прогнози відображають майбутні транспортні навантаження при врахування взятих за основу рамкових умов Транспортна модель була основою для техніко-економічного обґрунтування для запланованої трамвайної колії до стадіону. В рамках за допомогою моделі представлені очікувані потоки фанів під час ЄВРО 2012. За допомогою моделі планується розширення пішоходної зони
* Наші контакти: E-Mail: volodymyr.motyl@dreberis.com Моб.: + 38 096 344 34 34 www.dreberis.com
Схожі презентації
Категорії