Спрощена система оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Спрощена система оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва ЗМІСТ Пропозиції асоціацій та громадських об’єднань Механізми використання спрощеної системи оподаткування для мінімізації податків Викривлення конкурентного середовища Адекватність внесків фізичних осіб – платників єдиного податку обсягам надання суспільних послуг Пропозиції щодо ведення обліку доходів та витрат, застосування РРО, відповідальності стор. 2 – 10 11 – 15 16 – 17 18 – 22 23 – 25
Пропозиції асоціацій та громадських об’єднань Станом на 4 лютого 2011 року надійшли пропозиції від: Спільного представницького органу всеукраїнських профспілок. Всеукраїнської громадської організації “Українське таксі”. Українського союзу промисловців і підприємців України. Спілки підприємців, орендарів та власників м. Суми. Ради об’єднань підприємців України Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України. Всеукраїнської асоціації роботодавців. Союзу підприємців Одеського економічного регіону. Сумської обласної організації “Інститут публічного права”. Всеукраїнської молодіжної громадської організації “Спілка молодих політологів України”. Направлено запити про надання пропозицій щодо застосування спрощеної системи оподаткування 38 організаціям Не надали пропозиції: Професійна спілка працівників малого, середнього бізнесу та самозайнятих осіб "УніПроф" Центр захисту підприємців, м. Чернівці ГО "Колегія підприємців м. Києва" ВГО "Спілка кризис-менеджерів України" Вишгородська спілка українських підприємців ГО "Всеукраїнське громадське об’єднання підприємців "Нова Формація" Українська асоціація бізнес-інкубаторів та інноваційних центрів Спілка підприємців "Відродження" Спілка дрібних підприємців, м. Біла Церква Рада профспілки захисту підприємництва м. Хмельницького Спілка промисловців та підприємців м. Черкаси ВГО "Союз захисту підприємництва" Всеукраїнська Асоціація "Укрринок" Громадська організація малого та середнього бізнесу Черкащини Профспілка таксистів України Одеська асоціація роботодавців Півдня України Спілка підприємців та підприємств малого та середнього бізнесу м. Бориспіль ГО "Асоціація підприємців за легальний ринок" Гільдія підприємців Запорізької області ГО "Спілка підприємців Кіровоградської області" Львівська обласна організація Всеукраїнської обласної організації “Всеукраїнська асамблея підприємців України” Спілка захисту прав суб’єктів підприємництва Об'єднання підприємців малого бізнесу, м. Полтава Інститут підтримки регуляторної реформи в Україні «Асоціація інформаційних диспетчерів та водіїв служб таксі» ГО «Асоціація Хмельницьких ринків» Луганське обласне відділення профспілки таксистів України Регіональна галузева Рада підприємців м. Хмельницького з питань легкої промисловості *
КРИТЕРІЇ ВІДНЕСЕННЯ ДО ПЛАТНИКА ЄДИНОГО ПОДАТКУ Фізичні особи * Кількість найманих осіб Річний обсяг виручки ДІЮЧІ НОРМИ 10 осіб 500 тис. грн. ПРОПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМЦІВ ВГО “Українське таксі” 10 осіб 500 тис. грн. Український союз промисловців та підприємців 10 осіб 1 млн. грн. Рада об'єднань підприємців України 10 осіб 1 млн. грн. Сумська обласна ГО "Інститут публічного права" 5 осіб (мікробізнес) 10 осіб (малий бізнес) 300 тис. грн. (мікробізнес) 1 млн. грн. (малий бізнес) Всеукраїнська асоціація роботодавців 10 осіб 1 млн. грн. Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України 10 осіб 1 млн. грн. Спільний представницький орган профспілок 15 осіб 2,5 млн. грн. Спілка підприємців Одеського економічного регіону 10 осіб 500 тис. грн. Спілка підприємців, орендарів та власників м. Суми 5 осіб (мікробізнес) 10 осіб (малий бізнес) 300 тис. грн. (мікробізнес) 1 млн. грн. (малий бізнес)
КРИТЕРІЇ ВІДНЕСЕННЯ ДО ПЛАТНИКА ЄДИНОГО ПОДАТКУ Юридичні особи * Середньооблікова чисельність працівників Річний обсяг виручки ДІЮЧІ НОРМИ 50 осіб 1 млн. грн. ПРОПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМЦІВ ВГО “Українське таксі” - - Український союз промисловців та підприємців 50 осіб 2 млн. грн. Рада об'єднань підприємців України - - Всеукраїнська молодіжна ГО “Спілка молодих політологів України” 50 осіб 1000 мінімальних ЗП (941 тис. грн.) Сумська обласна ГО "Інститут публічного права" 50 осіб 3 млн. грн. Всеукраїнська асоціація роботодавців 50 осіб 3 млн. грн. Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України 50 осіб 3 млн. грн. Спільний представницький орган профспілок 15 осіб 2,5 млн. грн. Спілка підприємців Одеського економічного регіону 50 осіб 1 млн. грн. Спілка підприємців, орендарів та власників м. Суми 50 осіб 15000 мінімальних ЗП (14,1 млн. грн.)
СТАВКИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ Фізичні особи *) з 1.01.2011 до бюджету сплачується лише 43% нарахованої суми податку; *
СТАВКИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ Юридичні особи *) з 1.01.2011 до бюджету сплачується лише 43% нарахованої суми податку; *
ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ Фізичні особи – підприємці, які є платниками єдиного податку, для визначення результатів власної підприємницької діяльності на підставі хронологічного відображення здійснених господарських і фінансових операцій ведуть Книгу обліку доходів і витрат (наказ ДПА України від 29.10.1999 №599) Діючі норми Пропозиції підприємців Для визначення результатів господарської діяльності фізичні та юридичні особи ведуть книгу обліку доходів та витрат шляхом відображення у хронологічній послідовності здійснених господарських та фінансових операцій, або за особистим рішенням суб’єкта господарювання застосовують РРО та сплачують податок 5% від товарообігу за звітний період та звільняються від ведення книги доходів та витрат. Фізичні особи, які здійснюють господарську діяльність з продажу товарів та/або надання супутніх робіт (послуг) на ринках (мікробізнес) звільняються від ведення обліку доходів та витрат. (Спілка підприємців, орендарів та власників м. Суми ) Ведення книги обліку доходів шляхом щоденного відображення виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у разі здійснення фінансових операцій. (УСПП; Рада об'єднань підприємців України; Всеукраїнська асоціація роботодавців; Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України) Для визначення результатів господарської діяльності фізичні та юридичні особи ведуть книгу обліку доходів і витрат шляхом відображення у хронологічній послідовності здійснених господарських і фінансових операцій щоденно. (Сумська обласна ГО "Інститут публічного права") *
ЗАСТОСУВАННЯ РЕЄСТРАТОРІВ РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ Діючі норми Пропозиції підприємців Платники фіксованого та єдиного податку, що здійснюють господарську діяльність на ринках, мають право не застосовувати реєстратори розрахункових операцій. Усі інші платники єдиного податку зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій. (Сумська обласна ГО "Інститут публічного права") Фізичні та юридичні особи при здійсненні розрахунків у готівковій формі повинні застосовувати РРО відповідно до законодавства, крім тих, що здійснюють діяльність у сфері надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу автомобільним транспортом (автомобілями таксі та легковими автомобілями на замовлення), що мають право використовувати РРО за бажанням. (ВГО “Українське таксі”) - фізичні особи не застосовують РРО, - юридичні особи застосовують РРО відповідно до закону. (УСПП) Платники податку (фізичні особи) при здійсненні розрахунків у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) застосовують реєстратори розрахункових операцій відповідно до закону. (Рада об'єднань підприємців України) Платники єдиного податку-фізичні особи мають право не застосовувати у своїй діяльності реєстратори розрахункових операцій. (Всеукраїнська асоціація роботодавців; Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України) Фізичні особи – платники єдиного податку мають право не застосовувати реєстратори розрахункових операцій при розрахунках із споживачами. (Указ Президента України №727/98) (ЗУ “Про застосування "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг") *
ОБМЕЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СПРОЩЕНОЇ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ Діючі норми Пропозиції підприємців Додатково до існуючих, обмежити: діяльність, пов’язану з організацією торгівлі та наданням послуг (оренди) із створення належних умов для здійснення торгівлі фізичними або юридичними особами; фізичних осіб, які надають в оренду земельні ділянки, житлові та нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа, яких сукупно перевищує 150 кв. метрів; діяльність у сфері телерадіомовлення (Спілка підприємців, орендарів та власників м. Суми ) Додатково до існуючих, обмежити: видобуток, реалізацію корисних копалин; діяльність з надання послуг пошти та зв’язку; діяльність з управління підприємствами; представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку; страхових агентів; іноземців та осіб без громадянства (УСПП) Додатково до існуючих, обмежити: - видобуток та реалізацію корисних копалин; - оптову торгівлю і посередництво в оптовій торгівлі; - надання послуг у сфері телерадіомовлення; - діяльність у сфері наземного, водного, авіаційного транспорту, надання додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій (крім діяльності таксі, діяльності нерегулярного пасажирського транспорту та діяльності автомобільного вантажного транспорту); - діяльність з надання послуг пошти та зв’язку; - діяльність у сфері аудиту; діяльність з управління підприємствами. (Рада об'єднань підприємців України) Додатково до існуючих, обмежити: фізичних осіб, діяльність яких пов’язана з наданням послуг із створення належних умов для здійснення торгівлі іншими фізичними або юридичними особами на ринках та/чи у торговельних об’єктах, кількість торгових місць в яких більше 100; діяльність у сфері телерадіомовлення. (Всеукраїнська асоціація роботодавців; Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України) Спрощена система оподаткування не поширюється на: платників спеціального патенту; довірчі товариства, страхові компанії, банки, інші фінансово-кредитні та небанківські фінансові установи; суб’єктів підприємницької діяльності, у статутному фонді яких частки, що належать юридичним особам – учасникам та засновникам даних суб’єктів, які не є суб’єктами малого підприємництва, перевищують 25%; суб’єктів господарювання, які здійснюють спільну діяльність; суб'єктів підприємницької діяльності, які провадять діяльність у сфері грального бізнесу (в тому числі діяльність, пов'язану із влаштуванням казино, інших гральних місць (домів), гральних автоматів з грошовим або майновим виграшем, проведенням лотерей (у тому числі державних) та розіграшів з видачею грошових виграшів у готівковій або майновій формі), здійснюють обмін іноземної валюти; суб'єктів підприємницької діяльності, які є виробниками підакцизних товарів, здійснюють господарську діяльність, пов'язану з експортом, імпортом та оптовим продажем підакцизних товарів, оптовим та роздрібним продажем підакцизних пально-мастильних матеріалів; фізичних осіб, які здійснюють торгівлю лікеро-горілчаними та тютюновими виробами, пально-мастильними матеріалами; суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють: видобуток та виробництво дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення; оптову, роздрібну торгівлю промисловими виробами з дорогоцінних металів, що підлягають ліцензуванню відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності". осіб, які здійснюють діяльність з перепродажу предметів мистецтва, колекціонування та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату. Додатково до існуючих, обмежити: суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб, які надають в оренду земельні ділянки, житлові та нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа, яких сукупно перевищує 150 кв. метрів; оптову торгівлю; - надання послуг у сфері телерадіомовлення. (Сумська обласна ГО "Інститут публічного права") *
Схожі презентації
Категорії