СИСТЕМА ВДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ У ПОЛЬЩІ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
СИСТЕМА ВДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ У ПОЛЬЩІ ЦЕНТРАЛЬНИЙ ОСЕРЕДОК УДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ у Варшаві
План презентації Форми професійного удосконалення вчителів Структура системи удосконалення вчителів у Польщі Завдання закладів удосконалення вчителів Фінансування удосконалення вчителів
Професійне вдосконалення вчителів Всі заходи, котрі мають на меті допомогу у професійному розвитку вчителів, підтримку і вдосконалення їх професійних навичок – організовані у всіх доступних формах.
Форми професійного вдосконалення вчителів Вчитель із власної ініціативи використовує дидактичні матеріали, ознайомлюється із методичною літературою, проводить навчальні дослідження. Підтримка індивідуальної самоосвіти вчителів є відповідною видавничою політикою і доступністю до мережі педагогічних бібліотек. Самовдосконалення
Форми професійного вдосконалення вчителів Вчитель стажер впродовж року, а вчитель за контрактом впродовж трьох років мають забезпечену опіку досвіченого колеги – опікуна стажу. Його завданням є підтримка підопічного у підготовці і реалізації плану професійного розвитку. А також опрацювання проекту оцінки професійного доробку за час стажування. Підтримка професійної адаптації
Форми професійного вдосконалення вчителів Процес опирається на обмін досвідом між вчителями тієї ж школи, в рамках предметних або тематичних об’єднань. Навчання у вчительських об’єднаннях сконцентроване навколо опрацьованої спільно візії, цілей та завдань школи. Координатором тих заходів є лідер внутрішньошкільного вдосконалення вчителів. Він дбає про отримання знань, навичок і розвиток компетентності педагогічної ради, так необхідних для функціонування школи. Внутрішньошкільне вдосконалення вчителів
Форми професійного вдосконалення вчителів Методичною допомогою є підтримка професійного розвитку вчителів, котра полягає у: визначенні і розумінні проблем групи, спільному пошуку розв’язків, допомозі вчителям у прийнятті рішення в професійних справах. Голова методоб’єднання це вчитель, котрий надає допомогу вчителям навчальних закладів, зокрема вчителям, котрі щойно розпочали роботу. Методична допомога
Форми професійного вдосконалення вчителів курси, майстер-класи, семінари і конференції, котрі організуються закладами вдосконалення вчителів (державними і недержавними), вищими навчальними закладами, педагогічними бібліотеками, освітніми організаціями і товариствами. Позашкільне вдосконалення
Структура системи удосконалення МНО Центральні осередки удосконалення вчителів Воєводські осередки удосконалення вчителів Районні та сільські осередки удосконалення вчителів (державні i недержавні) CODN CMPPP KOWEZiU PCN
Організаційна структура системи вдосконалення вчителів Центральні заклади Керуючим органом є Міністерство народної освіти, a сферою діяльності є вся країна До обов’язкових завдань центральних закладів удосконалення належить: Підготовка загальнонаціональних програм професійного вдосконалення вчителів, опрацювання навчальних матеріалів, а також, піготовка кадрів для реалізації тих програм, Реалізація realizacja загальнонаціональних програм професійного вдосконалення вчителів державних закладів удосконалення, закладів навчання вчителів, та педагогічного нагляду, Співпраця в галузі професійного вдосконалення вчителів з національними та закордонними партнерами, Співпраця в галузі професійного вдосконалення вчителів з органами, що здійснюють педагогічний нагляд, Центральною екзаменаційною комісією, окружними екзаменаційними комісіями, Створення та розвиток загальнонаціональної системи педагогічної інформації, Опрацювання і публікація інформаційних і методичних матеріалів, та розповсюдження інноваційної діяльності в галузі професійного вдосконалення вчителів, зокрема, видавничої діяльності, Підтримка полоністики в галузі професійного вдосконалення вчителів. Placówki Centralne
Організаційна структура системи вдосконалення вчителів Placówki Centralne Центральний осередок удосконалення вчителів (CODN) Уяздовські алеї, 28 00-478 Варшава www.codn.edu.pl CODN системно підтримує освітні інституції і організації, а також, кадри, котрі діють у галузі вдосконалення і розвитку вчителів.
Організаційна структура системи вдосконалення вчителів Placówki Centralne До обов’язкових завдань воєводських закладів удосконалення належать: Опрацювання, у співпраці з органами, що здійснюють педагогічний нагляд, пріоритетів професійного вдосконалення вчителів у воєводстві, Підготовка і реалізація, у співпраці з органами, що здійснюють педагогічний нагляд, програм удосконалення і підтримки голів методоб’єднань, Підготовка і реалізація програм професійного удосконалення для директорів шкіл і закладів. А також, працівників педагогічного нагляду. Керівників закладів. Що є на території воєводства, в галузі керівництва освітою, Організація різноманітних форм співпраці і обміну досвідом, зокрема, конференцій і семінарів для вчителів кожної із спеціальностей, а також вчителів різних типів шкіл і закладів, Організація діяльності на користь професійного розвитку вчителів, зокрема, у співпраці із органами педагогічного нагляду, Співпраця із виконавчими органами у галузі методичної допомоги для вчителів; Організація і проведення, відповідно до потреб, методичної підтримки для вчителів: a) предметів рідкісних спеціальностей, b) котрі працюють у школах із мовою навчання національних та етнічних меншин, Створення і розвиток воєводської системи педагогічної інформації, Підтримка новаторських ініціатив вчителів, та допомога у самоосвіті та удосконаленню вчителів.
Організаційна структура системи вдосконалення вчителів Placówki Centralne Кількість воєводських закладів удосконалення вчителів (включно із відділами)
Організаційна структура системи вдосконалення вчителів Placówki Centralne Заклади вдосконалення повітів і сільрад, котрі проводяться органами самоврядування на місцях, реалізують завдання у галузі вдосконалення вчителів, із особливим наголосом на методичну допомогу.
Фінансування вдосконалення вчителів МІНІСТЕРСТВО НАРОДНОЇ ОСВІТИ веде центральні заклади вдосконалення вчителів наказує до виконання загальнодержавних завдань удосконалення вчителів призначає для цього 5000 середніх зарплат вчителя стажера Центральний рівень Placówki Centralne
Фінансування вдосконалення вчителів ВОЄВОДА наказує виконувати завдання у галузі вдосконалення вчителів на теренах воєводства. Призначає для цього 5000 середніх зарплат вчителя стажера. МАРШАЛЕК ВОЄВОДСТВА веде воєводські заклади удосконалення вчителів Регіональний рівень Placówki Centralne
Фінансування вдосконалення вчителів Placówki Centralne МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ Має 1% особистих нагород вчителям, котрі призначає на: дофінансування додаткової освіти і професійне вдосконалення вчителів, організацію методичної допомоги Місцевий рівень
ВЧИТЕЛЬ – джерела фінансування вдосконалення МІНІСТЕРСТВО НАРОДНОЇ ОСВІТИ КУРАТОРІЙ ОСВІТИ Центральні програми удосконалення вчителів Воєводські програми удосконалення вчителів (система грантів) ТЕРИТОРІАЛЬНЕ САМОВРЯДУВАННЯ Методична допомога Оплата індивідуальних видатків на навчання (повна або часткова)
Залежність у системі вдосконалення вчителів Освітня політика країни Стратегія загального навчання вчителів у Польщі Освітня політика регіону Воєводська система вдосконалення вчителів Місцева освітня політика Місцевий план підтримки вдосконалення вчителів Програма розвитку школи Внутрішньошкільний план удосконалення вчителів Програма професійного розвитку вчителів Індивідуальна програма професійного вдосконалення
Схожі презентації
Категорії