Раціональна економічна поведінка споживача та виробника
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Потреби споживача Тема №2. Раціональна економічна поведінка споживача та виробника Після вивчення теми ви знатимете: Що таке потреба та споживчі блага Як класифікуються потреби та споживчі блага Що спонукає споживача у його виборі певних товарів та послуг Черкаси, СШ № 28, Леонова Валентина Леонтіївна
Епіграф Світ надто великий, аби задовольняти потреби будь – якої людини, але надто малий, аби задовольнити людську жадобу. М.Ганді.
Потреба Потреба-це прояв неохідності певних благ, бажання володіти ними, відчуття нестачі, якщо бажання залишається незадоволеним.
Потреби людини безмежні у своєму розвиткові і тенденції до підвищення Потреби залежать від : від віку та смаків; від національних звичок і традицій; від стану здоров’я. Потреби усвідомлюються людиною.
Класифікація потреб Потреби поділяють на: Матеріальні і нематеріальні. Першочергові і такі, що задовольняються предметами розкоші. Індивідуальні і колективні.
Споживче благо Споживче благо - все, що задовольняє наші потреби. Економічні блага - це блага, що людина спеціально створює і виробляє для задоволення своїх потреб. Безкоштовні блага люди не створюють, а знаходять у природі в готовому для використання вигляді. Безкоштовність благ відносна.
Економічні блага поділяються на Довготривалі економічні блага – це блага, що людина виробляє і чим користується тривалий час. Нетривалі економічні блага – це блага , що людина виробляє і використовує одразу.
Товари та послуги Взаємозамінювальні (субститути) - товари та послуги, здатні задовольняти одну й ту саму потребу людини. Взаємодоповнювані (комплементарні) - це товари та послуги, здатні задовольнити певну потребу людини тільки в комплексі.
Схожі презентації
Категорії