Поведінка та інструменти
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Системна концепція управління Pfeiffer Training Management/Führung 2002 Формування робочих систем: керівні органи, оптимізація процесів, менеджмент інформаційних потоків та прийняття рішень, управління ресурсами, менеджмент якості Формування ідей, змісту: розвиток бачення перспектив та “портрету” організації, корпоративна ідентичність, орієнтація на потреби та клієнтів, політика та формування стратегії, розробка цілей та розвиток концепції, довгострокові програми Формування комунікативних процесів: керівництво співробітниками, розвиток персоналу, розвиток командного духу, менеджмент конфліктів, тренінги, бачення головного (за Гомесц/Пробст) Розвиток Саморозуміння Люди Menschen Організація Менеджмент & Управління
Pfeiffer Training Management/Führung 2002 Три виміри поведінки керівника .... та їх наслідки
........якщо відсутні результати Pfeiffer Training Management/Führung 2002 Готовність до продуктивної праці Здатність до продуктивної праці Можливість для продуктивної праці Якщо співробітник не справляється з роботою, то, як правило, не лише його одного можна звинувачувати у негативному результаті. Він сам має відповідати тільки за готовність до продуктивної праці, за бажання продуктивно працювати. На здатність до продуктивної праці та можливість для продуктивної праці значною мірою впливає керівник. Відповідальність співробітника Відповідальність керівника
Pfeiffer Training Management/Führung 2002 Інструменти управління Ініціювати Переконувати ідеями та схиляти на свій бік клієнтів, співробітників та керівників. Встановлювати та погоджувати цілі, давати чіткі установки; вимагати результатів, брати активну участь в дискусіях та засіданнях. Делегувати Концентрувати себе на суттєвому, розвивати здібності усіх; спонукати та підтримувати співробітників делегуванням завдань, не допускати зворотнього делегування. Вести переговори Вести переговори по діловому і з орієнтацією на проблеми, з партнером поводитись чесно і прагнути досягнення реалістичного вирішення питань; не залишати нікого в ролі такого, який програв. Вирішувати Приймати чіткі й однозначні рішення на базі відповідної інформації; бачити, коли доречними є рішення одного, а коли колективні рішення. Стимулювати Визнавати та відповідно стимулювати якість роботи співробітників, створювати можливості для успіху, пов’язувати особистий успіх з успіхом підприємства. Оцінювати Чесна, достойна довіри та предметна оцінка результатів, здібностей та поведінки співробітників; конструктивно підходити до помилок, дієво критикувати та визнавати успіхи. Контролювати Добиватись довготривалих результатів, звертати увагу на досягнення цілей, вказувати на наслідки, хвалити / спонукати до виправлення помилок. Інформувати Регулярно говорити із співробітниками; інформувати актуально, суттєво і коротко. Комунікувати Відкрито і прямо спілкуватися із співробітниками, колегами та керівниками; зберігати готовність до спілкування і у складних ситуаціях.
Управління на основі погоджених цілей Pfeiffer Training Management/Führung 2002 Хто не знає, куди він прямує, не повинен дивуватись, якщо опиниться в зовсім іншому місці. До мети приходить лише той, хто її має. 1. Розвиток уявлень про цілі 2. Підготовка до погодження цілей 4. Визначення процедури контролю 3. Погодження цілей та стандартів результативності 6. Перевірка досягнення цілей, підтвердження цього 5. Керувати з огляду на рівень зрілості 7. Аналіз відхилень, розробка заходів
Pfeiffer Training Management/Führung 2002 Модель шести ролей „Підприємець“ думає та діє стратегічно приймає виважені рішення задіює засоби/ресурси доцільно та з врахуванням коштів забезпечує рівень якості шляхом постійного контролю результатів, при необхідності здійснює коригування „Шеф“ встановлює та погоджує цілі стимулює та реалізує розвиток персоналу інформує вчасно та в повному обсязі дeлегує у відповідності з ситуацією стимулює орієнтацію на роботу в команді „Експерт“ в повному обсязі реалізує свої багаті знання та досвід у своїй фаховій сфері володіє знаннями фахових методів роботи передає свої фахові знання в доцільних обсягах колегам „Творець“ думає....... креативно аналітично концептуально всеосяжно гнучко „Учасник ринку“ має ринкове чуття / бачить перспективи діє з орієнтацією на клієнтів готовий до змін та ризиків репрезентує підприємство представляє переконливо та лояльно інтереси підприємства Людина в своїй організації „Споборник“ відкритий до контактів з іншими чесний і заслуговує на довіру переконує інших правдивий і є прикладом конструктивно реагує на конфлікти
Схожі презентації
Категорії