Програма ділових консультацій ЄБРР
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Європейський Банк Реконструкції та Розвитку Що таке ЄБРР? Міжнародна фінансова установа, сприяє переходу до ринкової економіки Акціонери: власниками є 61 країна і дві міжурядові установи Регіональний фокус: підтримка міжнародних інвесторів і місцевих компаній в 30 країнах Центральної та Східної Європи, а також СНД ЄБРР в Україні – 18 років Найбільший фінансовий інвестор в приватний сектор України Україна є другою за величиною країною операцій Банку після Росії Загальний обсяг інвестицій в Україні майже 6,4 мільярда євро через 264 проекти Особливості фінансування ЄБРР: Сума - як правило, більш € 10 млн; Валюта – як правило, доллари США та/або євро; Термін погашення – зазвичай до 5-7 років для довготермінових кредитів першої черги для компаній; Маржа – залежно від структури ризиків, але зазвичай кредит надається за ставкою 6-8% від вартості залучених коштів (ЛІБОР / ЕВРИБОР) з тривалішим терміном погашення; Можливе фінансування проекту шляхом вливання акціонерного капіталу.
Програма ділових консультаційних послуг Програма діє з 1995 року Виконано більш ніж 10 000 проектів в 23 країнах, станом на березень 2011 Беруть участь підприємства з чисельністю 10-250 працівників (у виключних випадках до 500) Переважно залучаються місцеві консультанти Допомагає усунути перешкоди для росту компаній Сприяє розвитку місцевих консультантів
Поняття консалтинг Консалтинг - це професійна допомога з боку зовнішніх фахівців керівникам і управлінському персоналу різних організацій (клієнтові) в аналізі і вирішенні проблем їх функціонування і розвитку. В 1914 р. в м. Чикаго Едвін Буз організував службу ділових досліджень «Буз-Аллен енд Хамілтон». З тих пір консультант Генерує можливі шляхи рішення проблем Має більш вузький погляд на проблему компанії і чітко визначає її причини та наслідки Допомагає у знаходженні кращого рішення за погодженими критеріями Має більше професійного і практичного досвіду, оскільки спеціалізується на вирішенні певних проблем
Кінцевий продукт консалтингової діяльності Впровадження (intervention) - кінцевий продукт будь-якої консалтингової діяльності Два рівня впровадження: Зміни в структурі організації, процесах, процедурах, звітності Зміни в усвідомленні працівників: працівники навчились новому, усвідомили, отримали щось нове Мета консультанта – зробити впровадження успішним!
В яких проектах Програма ділових консультацій бере участь Дослідження ринку та маркетингове планування Розробка бізнес планів Впровадження систем управління якістю (ISO) Впровадження систем автоматизованого проектування та фінансового обліку Реорганізація та реструктуризація підприємств Пошук партнерів по бізнесу та інвесторів Інженерні дослідження, розробка проектної документації Енергозбереження та поліпшення екології Перелік НЕ ВИКЛЮЧНИЙ! Іншими словами, все, крім правових питань, аудиту та оподаткування!
Програма ділових консультацій: цикл виконання проекту Відбір проектів Підготовка та «запуск» проекту Спостереження за ходом проекту Завершення проекту та його оцінка Здійснення проекту
Приклад 1: Розробка документації по реконструкції бази відпочинку "La Popas" (з дозвіду у Молдові) Компанія: База відпочинку ”La Popas” (відповідає категорії 2*- 3* готелю) Діяльність: База відпочинку являє собою комплекс з опалюваної та неопалюваної будівлі, а також «дерев'яних будиночків» Проблема: У зв’язку з тим, що попит на готельні послуги постійно зростає, підприємство вирішило розширити місткість бази відпочинку та звернулося до Програми ділових консультацій за допомогою у розробці документації по будівництву нової будівлі місткістю 32 номери. Проект: Метою проекту була розробка технічної документації, яка б дозволила компанії розширити базу відпочинку за допомогою будівництва нового корпусу. В той же час, технічна документація служила б базою для отримання банківського кредиту. Консультант провів необхідні геодезичні роботи, для забезпечення міцності будівництва, в тому числі забезпечення захисту від ерозії грунту та запропонував удосконалити систему водопостачання, що дозволило покращити якість води, що поставляється. Результати: Підприємство розширило місткість бази відпочинку ”La Popas”, і тепер у літній час тут можуть відпочивати до 300 дітей одночасно. Крім того, в холодну пору року база відпочинку приймає до 60 відпочиваючих, що у два рази більше, ніж раніше. Оновлена база відпочинку збільшила об’єми продажу на 30% влітку та на 100% в холодну пору року .
Приклад 2: Ребрендінг та розробка і впровадження системи просування Компанія: Архітектурно-ландшафтне бюро «Антураж» Діяльність: Компанія надає повний цикл послуг з ландшафтного дизайну Проблема: Потреба у власному бренді та професійній консультації в сфері маркетингу для досягнення головної мети – зайняти нішу національного постачальника послуг. Проект: Для компанії був проведений ребрендінг, розроблено та впроваджено системи просування компанії на ринку. Короткострокові результати: Зміна образу подачі компанії світу, збільшення кількості звернень та замовлень уже впродовж проекту. Довгострокові результати: Розширення ринку для компанії, збільшення кількості замовлень, переорієнтація на розвиток тих напрямків, які виявились найбільш ефективними. Очікуваний економічний ефект: Збільшення кількості клієнтів на 20% у місяць протягом місяців сезонної активності; отримання додаткового та стабільного доходу від існуючих клієнтів, в цілому - збільшення прибутковості компанії на 35% до кінця 2010 року.
Приклад 3: маркетингове дослідження (з досвіду проекту в Грузії) Компанія: ТОВ «Дельфін» Проблема: капітальний ремонт басеїну, переобладнання на сучасний комплекс відпочинку Проект: Для розробки бізнес-плану керівництву не вистачало знань про ринок, конкурентів та потенційних клієнтів. Для компанії було проведено вивчення ситуації на ринку, оцінка вимог споживачів та зроблено про-позиції щодо комлексу відпочинку. Результат: Зі слів генерального директора Давіда Хатіашвіллі, завдяки зверненню до кон-сультантів через Програму ділових консультацій компанія уникнула багатьох критичних помилок. Залучено 3 750 000 Євро інвестицій; Створено 80 нових робочих місць; Доходи збільшились на 450%.
До Компанія : Chirosca II Діяльність: гастроном Проблема: У зв’язку зі збільшенням попиту на якісні продукти та послуги, керівництво компанії вирішило реорганізувати вже існуючий гастроном у супермаркет. Проект: Консультант встановив програмне забезпечення завдяки якому було автоматизовано управління та фінансову діяльність компанії. Це дозволило управляти супермаркетом за допомогою однієї інформаційної системи, надаючи достовірну, негайну інформаційну базу для прийняття рішень. Результат: Супермаркет був відкритий у серпні 2008 року. Впроваджені IT-рішення дозволили управляти супермаркетом за допомогою однієї інформаційної системи. Проект був дуже корисний для компанії, так як асортимент було розширено до 8000 товарних позиції, а продаж товарів за день виріс у 5 разів. Після Приклад 4: Автоматизація управління підприємством (з досвіду Проекту в Молдові)
Найближчі події ІІ кварталу 2011 04-05/2011 Презентація Програми ділових консультацій сумісно з ТПП Полтавскої, Сумскої та Черніговської областей 14-15/04/2011 Сьомий Міжнародний Форум-Виставка «Call Centers & CRM Kyiv 2011» Індустрія лояльності 05/2011 Міжнародна консалтинговая конференція 26-28/05/2011 Перший модуль тренінгової програми для консультантів з розвитку ключових навиків консультанта та менеджменту консалтингової діяльності 2011 Тренінг для компаній працюючих у сфері переробки та упаковки сільхозпродукції
Контакти Європейський Банк Реконструкції та Розвитку Програма Ділових Консультацій в Україні вул. Немировича-Данченка 16, Київ, Україна, 01133 Тел.: +380 (44) 2771145 (46) Координатор Проектів Програми: Ольга Зарівчацька E-mail: ZarivchO@ebrd.com
Схожі презентації
Категорії