МІСЬКА КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА реформування системи охорони здоров'я на 2011-2012 рр.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МІСЬКА КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА реформування системи охорони здоров'я на 2011-2012 рр. Доповідач: директор департаменту охорони здоров'я Грабович Людмила Олексіївна
Основні проблеми медичної галузі відсутність зв'язку між якістю медичних послуг й видатками на їх фінансування, а також відсутність мотивації медичних кадрів до якісної праці; низький рівень профілактики, зруйнована система диспансеризації населення; дублювання медичних послуг відсутність механізму управління потоками пацієнтів; низька самостійність медичних закладів при використанні фінансових ресурсів; низька якість медичних послуг; нерівний доступ до послуг охорони здоров'я; неефективне використання бюджетних коштів на охорону здоров'я
Структура медичної галузі м. Вінниці Україна: кількість ліжкомість на 10 тис. населення – 86,8 м. Вінниця: кількість ліжкомість на 10 тис. населення – 47, ЄС – 64,4 м. Вінниця: забезпеченість лікарями – 44,94 на 10 тис. населення, в ЄС забезпеченість лікарями – 26,1 В Україні: забезпеченість лікарями - 30,2 на 10 тис. населення. Міські лікарні Міська клінічна лікарня №1 Управління охорони здоров’я Міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги Міська клінічна лікарня №3 Міська лікарня «Центр матері та дитини» Пологові будинки Міський клінічний пологовий будинок №1 Міський клінічний пологовий будинок №2 Поліклініки Міська поліклініка №1 Дорослі Міська поліклініка №2 Міська поліклініка №3 Стоматологічні Стоматологічна поліклініка «Вінницький міський клінічний стоматологічний центр» Стоматологічна поліклініка «Замостянський клінічний стоматологічний центр» Дитяча стоматологічна поліклініка Дитячі Міська дитяча поліклініка №1 Міська дитяча поліклініка №2 Міська дитяча поліклініка №3 Станція швидкої медичної допомоги Інформаційно- аналітичний центр медичної статистики
Сучасний узагальнений маршрут пацієнта Швидка допомога Стаціонари загального профілю Лікар первинного рівня Вузькі спеціалісти Спеціалізовані заклади Стаціонар- замінні медичні послуги Стаціонари загального профілю
Якість та доступність послуг Обладнання та технології Кваліфіковані та мотивовані кадри Оптимальна структура Достатнє фінансування П’ять складових реформування галузі
Заходи, реалізовані у міській галузі у 2006-2010 році 1. Удосконалення організації екстреної медичної допомоги: збільшення кількості виїзних бригад до 30; створення двох додаткових пунктів дислокації бригад; організація прийому викликів за допомогою SMS- повідомлень (для інвалідів зору та слуху); забезпечення доїзду бригад до 15-хвилинного терміну у більше ніж 90% випадків; придбання зимового та літнього форменного одягу для працівників бригад СШМД; забезпечення бригад мобільним зв’язком; оновлено автопарк СШМД на 11 автомобілів; впровадження догоспітального тромболізису на СШМД; 2. Реформування первинної ланки надання медичної допомоги: відкриття амбулаторії ЗПСМ в мікрорайоні Тяжилів, надалі МП №1; спеціалізація 25 лікарів на курсах ЗПСМ. 3. Профілізація лікарень: реформування МКЛ №2 у міську клінічну лікарню швидкої медичної допомоги; відкриття нового травмпункту в МКЛ ШМД; відкриття нового операційного блоку в МКЛ ШМД; перевод ревматологічного відділення до МКЛ №1; створення кардіорентгенопераційного блоку в інфарктному відділенні МКЛ №1; перевод геріатричного відділення до МКЛ №3; створення в МКЛ №3 відділення для лікування інвалідів ВВв на 30 ліжок; створення в МЛ«ЦМтД» перинатального центру для виходжування недоношених та мало вагових дітей.
Основні заплановані заходи реформування Перебудова первинної ланки Профілізація стаціонарної допомоги Удосконалення організації швидкої медичної допомоги Запровадження системи добровільного медичного страхування Створення госпітального округу
Структурні зміни: перебудова первинної ланки, створення діагностичних центрів Планується зробити: Виділення поліклінік зі складу лікарень. Об'єднання поліклінік у сім ЦПМСД. Перерозподіл кадрових та матеріальних ресурсів в бік зміцнення первинного рівня надання медичної допомоги. Центри ПМСД Самостійні поліклініки Поліклініки в складі лікарень МП №1 МП №2 МП№3 МДП№1 МДП №2 МДП №3 МКЛ №1 МКЛ ШМД МКЛ №3 ЦМтД Центр ПМСД №1 Центр ПМСД №2 Центр ПМСД №3 Центр ПМСД №4 Центр ПМСД №5 Центр ПМСД №6 Центр ПМСД №7
Маршрут пацієнта після проведення реформи Спеціалізовані заклади охорони здоров'я Університетські клініки, НДІ Консультативно-діагностичні центри Лікарі-спеціалісти Багато профільна лікарня інтенсивного лікування Заклади охорони здоров'я різної спеціалізації Швидка медична допомога Лікар ЦПМСД БЕЗ НАПРАВЛЕННЯ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ НАПРАВЛЕНЬ
Муніципальна страхова компанія 12. 2010 – рішення Вінницької міської ради про придбання страхової компанії у муніципальну власність 01.-05. 2011 – підготовчий період 06.2011 – початок запровадження медичного страхування для корпоративних клієнтів 01.2012 – розрахунковий період початку страхування для індивідуальних клієнтів Корпоративний клієнт Лікар-координатор - штатний працівник страхової компанії (контроль за отриманням необхідних медичних послуг) Довірений лікар муніципального лікувального закладу Схема роботи муніципальної страхової компанії
Електронна медична картка, завдання: Формування єдиного медичного простору та його розвиток; Оптимізація інформаційних потоків в системі охорони здоров'я; Створення системи електронної реєстрації та документообігу; Інформаційні технології – якість, доступність, своєчасність медичних послуг; Кращі інформаційні можливості для впровадження страхової медицини.
Система контролю якості медичних послуг Міський Call-центр “ Цілодобова варта ” (тел.15-60) Клініко-експертна комісія при міському голові з розбору причин смертності. Контроль з боку страхової компанії
Схожі презентації
Категорії