X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
МІСЬКА КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА реформування системи охорони здоров'я на 2011-2012 рр.

Завантажити презентацію

МІСЬКА КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА реформування системи охорони здоров'я на 2011-2012 рр.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

МІСЬКА КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА реформування системи охорони здоров'я на 2011-2012 рр. Доповідач: директор департаменту охорони здоров'я Грабович Людмила Олексіївна

Слайд 2

Основні проблеми медичної галузі відсутність зв'язку між якістю медичних послуг й видатками на їх фінансування, а також відсутність мотивації медичних кадрів до якісної праці; низький рівень профілактики, зруйнована система диспансеризації населення; дублювання медичних послуг відсутність механізму управління потоками пацієнтів; низька самостійність медичних закладів при використанні фінансових ресурсів; низька якість медичних послуг; нерівний доступ до послуг охорони здоров'я; неефективне використання бюджетних коштів на охорону здоров'я

Слайд 3

Структура медичної галузі м. Вінниці Україна: кількість ліжкомість на 10 тис. населення – 86,8 м. Вінниця: кількість ліжкомість на 10 тис. населення – 47, ЄС – 64,4 м. Вінниця: забезпеченість лікарями – 44,94 на 10 тис. населення, в ЄС забезпеченість лікарями – 26,1 В Україні: забезпеченість лікарями - 30,2 на 10 тис. населення. Міські лікарні Міська клінічна лікарня №1 Управління охорони здоров’я Міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги Міська клінічна лікарня №3 Міська лікарня «Центр матері та дитини» Пологові будинки Міський клінічний пологовий будинок №1 Міський клінічний пологовий будинок №2 Поліклініки Міська поліклініка №1 Дорослі Міська поліклініка №2 Міська поліклініка №3 Стоматологічні Стоматологічна поліклініка «Вінницький міський клінічний стоматологічний центр» Стоматологічна поліклініка «Замостянський клінічний стоматологічний центр» Дитяча стоматологічна поліклініка Дитячі Міська дитяча поліклініка №1 Міська дитяча поліклініка №2 Міська дитяча поліклініка №3 Станція швидкої медичної допомоги Інформаційно- аналітичний центр медичної статистики

Слайд 4

Сучасний узагальнений маршрут пацієнта Швидка допомога Стаціонари загального профілю Лікар первинного рівня Вузькі спеціалісти Спеціалізовані заклади Стаціонар- замінні медичні послуги Стаціонари загального профілю

Слайд 5

Якість та доступність послуг Обладнання та технології Кваліфіковані та мотивовані кадри Оптимальна структура Достатнє фінансування П’ять складових реформування галузі

Слайд 6

Заходи, реалізовані у міській галузі у 2006-2010 році 1. Удосконалення організації екстреної медичної допомоги: збільшення кількості виїзних бригад до 30; створення двох додаткових пунктів дислокації бригад; організація прийому викликів за допомогою SMS- повідомлень (для інвалідів зору та слуху); забезпечення доїзду бригад до 15-хвилинного терміну у більше ніж 90% випадків; придбання зимового та літнього форменного одягу для працівників бригад СШМД; забезпечення бригад мобільним зв’язком; оновлено автопарк СШМД на 11 автомобілів; впровадження догоспітального тромболізису на СШМД; 2. Реформування первинної ланки надання медичної допомоги: відкриття амбулаторії ЗПСМ в мікрорайоні Тяжилів, надалі МП №1; спеціалізація 25 лікарів на курсах ЗПСМ. 3. Профілізація лікарень: реформування МКЛ №2 у міську клінічну лікарню швидкої медичної допомоги; відкриття нового травмпункту в МКЛ ШМД; відкриття нового операційного блоку в МКЛ ШМД; перевод ревматологічного відділення до МКЛ №1; створення кардіорентгенопераційного блоку в інфарктному відділенні МКЛ №1; перевод геріатричного відділення до МКЛ №3; створення в МКЛ №3 відділення для лікування інвалідів ВВв на 30 ліжок; створення в МЛ«ЦМтД» перинатального центру для виходжування недоношених та мало вагових дітей.

Слайд 7

Основні заплановані заходи реформування Перебудова первинної ланки Профілізація стаціонарної допомоги Удосконалення організації швидкої медичної допомоги Запровадження системи добровільного медичного страхування Створення госпітального округу

Слайд 8

Структурні зміни: перебудова первинної ланки, створення діагностичних центрів Планується зробити: Виділення поліклінік зі складу лікарень. Об'єднання поліклінік у сім ЦПМСД. Перерозподіл кадрових та матеріальних ресурсів в бік зміцнення первинного рівня надання медичної допомоги. Центри ПМСД Самостійні поліклініки Поліклініки в складі лікарень МП №1 МП №2 МП№3 МДП№1 МДП №2 МДП №3 МКЛ №1 МКЛ ШМД МКЛ №3 ЦМтД Центр ПМСД №1 Центр ПМСД №2 Центр ПМСД №3 Центр ПМСД №4 Центр ПМСД №5 Центр ПМСД №6 Центр ПМСД №7

Слайд 9

ПМСД №3 ПМСД №7 ПМСД №1 ПМСД №4 ПМСД №2 ПМСД №6 ПМСД №5

Слайд 10

Маршрут пацієнта після проведення реформи Спеціалізовані заклади охорони здоров'я Університетські клініки, НДІ Консультативно-діагностичні центри Лікарі-спеціалісти Багато профільна лікарня інтенсивного лікування Заклади охорони здоров'я різної спеціалізації Швидка медична допомога Лікар ЦПМСД БЕЗ НАПРАВЛЕННЯ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ НАПРАВЛЕНЬ

Слайд 11

Муніципальна страхова компанія 12. 2010 – рішення Вінницької міської ради про придбання страхової компанії у муніципальну власність 01.-05. 2011 – підготовчий період 06.2011 – початок запровадження медичного страхування для корпоративних клієнтів 01.2012 – розрахунковий період початку страхування для індивідуальних клієнтів Корпоративний клієнт Лікар-координатор - штатний працівник страхової компанії (контроль за отриманням необхідних медичних послуг) Довірений лікар муніципального лікувального закладу Схема роботи муніципальної страхової компанії

Слайд 12

Електронна медична картка, завдання: Формування єдиного медичного простору та його розвиток; Оптимізація інформаційних потоків в системі охорони здоров'я; Створення системи електронної реєстрації та документообігу; Інформаційні технології – якість, доступність, своєчасність медичних послуг; Кращі інформаційні можливості для впровадження страхової медицини.

Слайд 13

Система контролю якості медичних послуг Міський Call-центр “ Цілодобова варта ” (тел.15-60) Клініко-експертна комісія при міському голові з розбору причин смертності. Контроль з боку страхової компанії

Слайд 14

Дякуємо за увагу!

123 Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне