Підвищення ефективності управління економічними ресурсами
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація на тему : «Підвищення ефективності управління економічними ресурсами» (на прикладі ПрАТ «Київський завод безалкогольних напоїв «Росинка»)
Обсяг виробництва продукції ПрАТ «Росинка» Безалкогольних напоїв, тис. дал. Мінеральної води, тис. дал.
Трудові ресурси ПрАТ «Росинка» Чисельність працюючих, осіб Співвідношення чисельності працівників за освітньо-кваліфікаційним рівнем у 2011 році
Аналіз трудомісткості продукції ПрАТ «Росинка» за 2010 – 2011 рр Показник 2010 2011 Зміна показника +/- % Обсяг товарної продукції, тис.грн. 142659,62 194225,1 51565,5 +36,15 Відпрацьовано всіма робітниками люд. -год., тис. 970,53 825,13 -145,4 -14,98 Питома трудомісткість на 1000грн, люд.-год. 6,80 4,25 -2,55 -37,50 Середньогодинний виробіток кожного робітника, грн. 147,0 235,4 88,4 +60,14 Середньорічний виробіток одного робітника, грн. 254 324,7 375 698,4 121374 +47,72
Аналіз обсягу та динаміки основних засобів ПрАТ «Росинка» за 2010 – 2011 рр. Групи основних засобів 2010 2011 Відхилення вартість, тис. грн. питома вага, % вартість, тис. грн. питома вага, % +/-, тис.грн % 1. Земельні ділянки 5537 9,13 5537 6,39 0 0,00 2. Будівлі, споруди та передавальні пристрої 10427 17,19 38069 43,91 27642 265,10 3. Машини та обладнання 32325 53,28 29893 34,48 -2432 -7,52 4.Транспортні засоби 1780 2,93 1439 1,66 -341 -19,16 5.Інструменти, прилади, меблі 253 0,42 28657 33,05 28404 11226,88 6. Інші основні засоби 10349 17,06 -16896 -19,49 -27245 -263,26 Разом 60671 100,00 86697 100,00 26026 42,90
Показники ефективності використання матеріальних ресурсів ПрАт «Росинка» за 2010 – 2011 рр. Показник 2010 2011 Відхилення (+/-) % Початкові дані: 1.Обсяг виготовленої продукції, тис. грн.. 142659,62 194225,1 51565,5 36,15 2. Матеріальні витрати на виробництво продукції, тис.грн 116649 152239 35590 30,51 3. Собівартість реалізованої продукції, тис. грн.. 143571 173379 29808 20,76 4. Виробничі матеріальні запаси,тис.грн 11023 9508 -1515 -13,74 Розрахункові показники: 5.Матеріалоємність,грн 0,81 0,78 -0,03 -3,70 6.Матеріаловіддача,грн. 1,22 1,27 0,05 4,10 7. Оборотність виробничих матеріальних запасів, разів 13,02 18,23 5,21 40,02 8. Тривалість одного обороту виробничих матеріальних запасів, дні 27,65 19,75 -7,9 -28,57
Аналіз фінансових результатів ПрАТ «Київський завод безалкогольних напоїв “Росинка” за 2010 – 2011 рр. Показники Один. виміру 2010 2011 Відхилення +/- % Доход (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) тис. грн. 258365 291289 32924 12,74 Чистий доход від реалізації продукції тис. грн. 204867 229495 24628 12,02 Собівартість реалізованої продукції тис. грн. 143571 173379 29808 20,76 Інший операційнийдохід тис. грн. 96653 38555 -58098 -60,1 Обсяг загальних витрат на виробництво тис. грн. 213743 258862 45119 21,1 Чистийприбуток тис. грн. 4233 0 -4233 -100 Чистий збиток тис. грн. 0 34975 34975 100
Динаміка чистого прибутку (збитку) та інших операційних доходів ПрАТ «Росинка» за 2009-2011 рр.
Основні показники фінансової стійкості ПрАТ "Росинка" за 2010 – 2011 рр. Коефіцієнт фінансової залежності в 2011 році становить 554,28, в 2010 становив 4,19
Структура власного та позикового капіталу ПрАТ «Росинка» за 2009-2011 роки Власний капітал, тис. грн. Позиковий капітал, тис. грн.
Аналіз структури джерел фінансових ресурсів ПрАТ «Росинка» Показник 2010 2011 Коефіцієнт фінансового левериджу 2,95 542,9 Коефіцієнт заборгованості 2,38 47,6 Коефіцієнтфінансовоїнезалежності(автономії) 0,3 0,002 Коефіцієнт маневреності власних коштів -1.93 -379.69
Підрозділ Забезпечує: «Парус-Бухгалтерія» облік основних засобів; податковий облік; облік господарських операцій; облік і контроль руху матеріальних цінностей; облік і контроль взаєморозрахунків з дебіторами/кредиторами; формування оборотних відомостей; формування відомостей різних типів: руху коштів за рахунками; за аналітичними рахунками; за рухом матеріальних цінностей формування звітів, у тому числі затверджених форм стандартної бухгалтерської, податкової, статистичної звітності; «Парус-Торгівля та склад» облік і відпрацювання вхідних/вихідних первинних складських документів; облік матеріальних цінностей із точністю до модифікацій, партій, упаковок, термінів придатності; формування товарних звітів та вихідних податкових накладних; автоматичний розрахунок податків і розрахунок ціни списання за методами: FIFO, LIFO облікових цін, середніх цін; контроль оплати товарів/послуг і здійснення взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями; автоматичне і ручне резервування товару; підтримка декількохпрайс- листів і цін реалізації, що різняться тарифами, типом оплати й типом відвантаження; формування аналітичних звітів з продажу, заборгованості, прибутковості й рентабельності з побудовою графіків; облік комплектування/розукомплектування
Підрозділ Забезпечує: «Заробітна плата» розрахунок заробітної плати з урахуванням норм робочого часу і вироблення за схемами роботи, що задаються довільно; облік виплат за відомостями ; перерахунок заробітної плати за минулі місяці; розрахунок відпусток, допомога з тимчасової непрацездатності і допомога на дітей; розрахунок податку на доходи фізичних осіб, пенсійного внеску, виплат за виконавчими листами, утримань за позичками тощо; розрахунок нарахувань на заробітну плату й утримань із заробітної плати; формування і відпрацьовування в бухгалтерському обліку господарських операцій із заробітної плати; ведення табеля співробітників; ведення наказів; «Парус-Консолідація» заповнення, перевірку, друк первинних звітів; одержання зведеної звітності, її контроль; аналіз інформації, що знаходиться у звітах, її представлення у вигляді аналітичних звітів, графіків і діаграм; збереження первинних і зведених звітів у базі даних, використання інформації, що зберігається в ній, при заповнені й аналізі звітів; обмін інформацією між підзвітними структурамиі центром, де відбувається безпосереднє зведення й аналіз інформації
Загальні витрати на впровадження проекту «Парус - Підприємство 7» : Перелік витрат Вартість Програмне забезпечення «Парус – Підприємство 7» 11’196долларів, або 89’489,7 грн. Вартістьпередпроектнихробіт,технічнемоделюванняірозробкамоделі,розробкукористувальницькийзвітів, процедур 1’515долларів,або12’109,4 грн. Проектніроботи.Інструкціїдля кожногоробочогомісця,інструкціядляадміністраторасистеми, планнавчанняперсоналу,електронніформипервиннихізвітнихдокументів;Діючиймакетсистемиуправлінняпідприємством;Захистмакета,відпрацюваннязауважень Безкоштовно Запуск вексплуатацію.ПідготовкаадміністраторівПО "КорпораціїПАРУС "і СУБДOracle;ІнсталяціяСУБДOracle;ІнсталяціяПО"КорпораціїПАРУС ";Конвертаціянеобхіднихмасивівінформації;Підготовкамайстер-групиз числапредставниківЗамовника;Підтримкакористувачівнаробочихмісцях Безкоштовно
Перелік витрат Вартість Витрати на придбаннякомп’ютері та допоміжної техніки Не має необхідності в придбанні Навчання персоналу Безкоштовно Консультації по "гарячій лінії" Консультації в консультаційному залі в офісі «Парус" Отримання оновлень версій відповідній комплектації в офісі «Парус" Безкоштовно Вартість всього 101,6 тис. грн.
Схожі презентації
Категорії