X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ОБМЕЖЕННЯ НА РИНКУ ЗЕМЕЛЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ЗАХИЩАТИМУТЬ СІЛЬСЬКУ ГРОМАДУ

Завантажити презентацію

ОБМЕЖЕННЯ НА РИНКУ ЗЕМЕЛЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ЗАХИЩАТИМУТЬ СІЛЬСЬКУ ГРОМАДУ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ОБМЕЖЕННЯ НА РИНКУ ЗЕМЕЛЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ЗАХИЩАТИМУТЬ СІЛЬСЬКУ ГРОМАДУ Андрій МАРТИН к.е.н., докторант Національного університету біоресурсів і природокористування України, член Ради Асоціації “Земельна спілка України”

Слайд 2

НАСЛІДКИ ЗЕМЕЛЬНОЇ РЕФОРМИ демонополізація державної форми власності на землю та тотальна парцеляція сільськогосподарського землекористування об’єктом реформування стали землі майже 12 тисяч господарств, а 6,9 мільйонів селян набули права на земельну частку (пай) подрібнення та приватизація сільськогосподарських земель та їх розподіл серед колишніх працівників колективних сільськогосподарських підприємств (КСП) так і не змогли стати основою для СТАЛОГО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ аграрної сфери та РОЗВИТКУ ІНДИВІДУАЛЬНИХ (СІМЕЙНИХ) ФОРМ ВЕДЕННЯ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ДОВІДКОВО: Самостійно підприємницькою діяльністю у сільському господарстві займаються лише 42 тис. фермерських господарств, в яких зайнято близько 128 тис. фермерів та членів їх сімей або 0,9 % сільського населення

Слайд 3

ЧОМУ ЗЕМЕЛЬНА РЕФОРМА НЕ ДОСЯГЛА УСПІХУ? була реалізована державна політики, що спрямовувалась на СОЦІАЛІЗАЦІЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ – їх порівняно рівний перерозподіл проміж колишніх працівників КСП КУЛЬТУРА САМОСТІЙНОГО ГОСПОДАРЮВАННЯ в українському селі практично була викоренена за сімдесят років існування СРСР, коли самостійні господарі – «куркулі» – вважалися класовими супротивниками і ворогами радянської влади власниками земельних часток (паїв) переважно стали СІЛЬСЬКІ МЕШКАНЦІ ПОХИЛОГО ВІКУ, які не мали досвіду самостійного ведення товарного сільськогосподарського виробництва, а також не мали для цього відповідних МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ, ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ, ОСВІТИ та ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ НАВИЧОК сільськогосподарська виробнича діяльність типового українського селянина переважно обмежується ПРИСАДИБНОЮ ЗЕМЕЛЬНОЮ ДІЛЯНКОЮ, яка використовується для продовольчого забезпечення власника та членів його родини

Слайд 4

ЧОМУ ОРЕНДА ЗЕМЕЛЬ? Власники земельних часток (паїв) переважно САМОСТІЙНО НЕ ЗАЙМАЮТЬСЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЮ ВИРОБНИЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ на безоплатно одержаній ділянці ОСНОВНИМИ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАЧАМИ є СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ ПІДПРИЄМСТВА, що у переважній більшості утворювалися на теренах колишніх КСП ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ у аграрній сфері в Україні вимушено набувають ОРЕНДНОГО ХАРАКТЕРУ

Слайд 5

ОРЕНДА – ДОБРЕ ЧИ ПОГАНО? оренда це тимчасове користування земельною ділянкою на короткий строк, що мотивує орендаря максимізувати доходи за короткий проміжок часу НЕХТУЮЧИ ВИМОГАМИ ЕКОЛОГО-БЕЗПЕЧНОГО ЗЕМЛЕРОБСТВА СЕЛЯНИН НЕ ЗАЙМАЄТЬСЯ ЗЕМЛЕРОБСЬКОЮ ПРАЦЕЮ на ділянці, що одержана як земельна частка (пай), і лише одержує доходи від здавання в оренду своєї нерухомості, тобто перетворюється на рантьє

Слайд 6

ЧИ ДОПОМАГАЄ СЕЛУ МОРАТОРІЙ НА ПРОДАЖ СІЛЬГОСПЗЕМЕЛЬ? стримується ОПТИМІЗАЦІЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ЗЕМЛЕВОЛОДІННЯ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ, неможливо поліпшити технологічні умови використання сільськогосподарських земель внаслідок нераціональних розмірів землеволодінь, черезсмужжя, вкраплення дрібних ділянок інших власників у масиви земель господарств концентрація більшої частини земель сільськогосподарського призначення у власності НАЙМЕНШ ЕКОНОМІЧНО АКТИВНОЇ ЧАСТИНИ СІЛЬСЬКОГО НАСЕЛЕННЯ (пенсіонерів та осіб передпенсійного віку), що не має належних професійних знань та фізичних можливостей займатися землеробською роботою отримання земельних ділянок сільськогосподарського призначення у СПАДЩИНУ особами, що проживають в містах, інших країнах, та не мають наміру займатися сільськогосподарським виробництвом і управляти земельними активами, що призводить до невикористання земель сільськогосподарського призначення блокування процесів СТВОРЕННЯ КРУПНОТОВАРНИХ ГОСПОДАРСТВ ринкового типу, що в умовах завершення процесів інтеграції України до СОТ кардинально знижує конкурентоспроможність вітчизняного сільського господарства на світових ринках ЗНИЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ української аграрної економіки, що пов’язане з підвищенням ризику вкладень внаслідок неможливості іпотечного кредитування сільського господарства під заставу земельних ділянок

Слайд 7

НЕВІДПОВІДНІСТЬ МОРАТОРІЮ КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ Конституцією України встановлено, що ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА ЗЕМЛЮ набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону. Кожен має право ВОЛОДІТИ, КОРИСТУВАТИСЯ І РОЗПОРЯДЖАТИСЯ своєю власністю Згідно Земельного кодексу України, власники земельних ділянок мають право: ПРОДАВАТИ АБО ІНШИМ ШЛЯХОМ ВІДЧУЖУВАТИ ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ, ПЕРЕДАВАТИ ЇЇ В ОРЕНДУ, ЗАСТАВУ, СПАДЩИНУ самостійно господарювати на землі власності на посіви і насадження сільськогосподарських та інших культур, на вироблену продукцію використовувати у встановленому порядку для власних потреб наявні на земельній ділянці загальнопоширені корисні копалини, торф, лісові насадження, водні об'єкти, а також інші корисні властивості землі на відшкодування збитків у випадках, передбачених законом споруджувати жилі будинки, виробничі та інші будівлі і споруди

Слайд 8

УМОВИ ЗНЯТТЯ МОРАТОРІЮ Пункт 15 Перехідних положень Земельного кодексу України: До набрання чинності законами України ПРО ДЕРЖАВНИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ КАДАСТР та ПРО РИНОК ЗЕМЕЛЬ, але НЕ РАНІШЕ 1 СІЧНЯ 2012 РОКУ, не допускається: а) купівля-продаж земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, крім вилучення (викупу) їх для суспільних потреб; б) купівля-продаж або іншим способом відчуження земельних ділянок і зміна цільового призначення (використання) земельних ділянок, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, земельних ділянок, виділених в натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв) для ведення особистого селянського господарства, а також земельних часток (паїв), крім передачі їх у спадщину, обміну земельної ділянки на іншу земельну ділянку відповідно до закону та вилучення (викупу) земельних ділянок для суспільних потреб. Купівля-продаж або іншим способом відчуження земельних ділянок та земельних часток (паїв), визначених підпунктами "а" та "б" цього пункту, запроваджується за умови набрання чинності законами України про державний земельний кадастр та про ринок земель, але не раніше 1 січня 2012 року, визначивши ОСОБЛИВОСТІ ОБІГУ ЗЕМЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ І ЗЕМЕЛЬ ТОВАРНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА.

Слайд 9

ВИКОНАННЯ УМОВ ЗНЯТТЯ МОРАТОРІЮ І. ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ДЕРЖАВНИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ КАДАСТР Проект Закону про Державний земельний кадастр від 04.02.2011 № 8077 прийнято Верховною Радою України в цілому 7 липня 2011 року Направлений на підпис Президенту України 18 липня 2011 року ІІ. ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО РИНОК ЗЕМЕЛЬ Проект Закону про ринок земель від 19.07.2011 № 9001-1 внесений до Верховної Ради України Кабінетом Міністрів України Переданий на розгляд комітету 25 липня 2011 року ІІІ. НАСТАННЯ 1 СІЧНЯ 2012 РОКУ Залишилось 5 місяців ДОВІДКОВО: Тексти законопроектів на у розділі “Законотворча діяльність” сайту Верховної Ради України http://portal.rada.gov.ua

Слайд 10

ПРОЕКТ ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО РИНОК ЗЕМЕЛЬ № 9001-1 Метою законопроекту є: правове врегулювання питань, пов’язаних з організацією і функціонуванням ринку земель в Україні шляхом визначення у законопроекті правових та економічних засад ринкового обігу земельних ділянок встановлення порядку продажу земельних ділянок та прав на їх оренду на земельних торгах встановлення економіко-екологічних та правових обмежень щодо обігу земель сільськогосподарського призначення з метою запобігання спекулятивним операціям та монополізації ринку земель сільськогосподарського призначення оптимізація сільськогосподарського землекористування при обігу земельних ділянок та визначення ефективного власника землі

Слайд 11

ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИРІШУЄ ПРОЕКТ ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО РИНОК ЗЕМЕЛЬ? визначення напрямів державної політики щодо регулювання ринку земель організації ринку земель, в тому числі визначення розпорядника землями сільськогосподарського призначення державної власності, що забезпечуватиме формування фонду земель державної власності обмеження щодо максимальної площі земель у власності однієї особи для ведення товарного сільськогосподарського виробництва порядок продажу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної або комунальної власності з розстроченням платежу умови відчуження земельних ділянок сільськогосподарського призначення із багаторічними насадженнями порядок реалізації переважного права на придбання земельної ділянки сільськогосподарського призначення, що перебуває у власності громадян та юридичних осіб обмеження щодо зміни цільового призначення земельних ділянок сільськогосподарського призначення, придбаних із земель державної та комунальної власності визначення ціни земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності при їх продажу продажу земельних ділянок та прав на них на земельних торгах (в тому числі: суб’єкти земельних торгів та професійна підготовка ліцитаторів порядок продажу земельних ділянок та прав на них на аукціоні

Слайд 12

НАВІЩО ПОТРІБНІ СПЕЦІАЛЬНІ ОБМЕЖЕННЯ НА РИНКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ? Землі сільськогосподарського призначення це не лише економічний актив, але і ГОЛОВНИЙ РЕСУРС ЛЮДСЬКОГО РОЗВИТКУ У СІЛЬСЬКІЙ МІСЦЕВОСТІ, а тому має забезпечуватись соціальна спрямованість земельних відносин В умовах наростання світової продовольчої кризи ціна сільськогосподарських земель як ПРОВІДНОГО РЕСУРСУ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА ПРОДОВОЛЬСТВА постійно зростатиме Доступ до земельних ресурсів впливає на СТАН ЕКОНОМІЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ у сільському господарстві, необхідно обмежувати концентрацію земель у власності однієї особи Землі сільськогосподарського призначення є одним із БАЗОВИХ КОМПОНЕНТІВ ДОВКІЛЛЯ, а тому земельні відносини повинні сприяти формуванню ефективного господаря

Слайд 13

ПОКУПЦІ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ громадяни України фермерські господарства, створені відповідно до закону держава в особі центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів чи територіальні громади в особі відповідних органів місцевого самоврядування Іноземні особи НЕ МОЖУТЬ набувати у власність землі сільськогосподарського призначення за цивільно-правовими договорами та зобов’язані відчужити їх протягом одного року у разі набуття ділянок у інший спосіб (одержання спадщини, судове рішення тощо)

Слайд 14

ЧОМУ ІНОЗЕМЦЯМ НЕ СЛІД ДОЗВОЛЯТИ КУПУВАТИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ ЗЕМЛІ? Гігантська емісія більшості світових валют призводить до дедалі більшої втрати купівельної спроможності грошових знаків, стрімко дорожчають основні види сировини, необхідні для забезпечення життєдіяльності економіки планети та її населення. Дедалі більшої стратегічної ваги, нарівні з чистою водою та енергетичними ресурсами, набувають і необхідні для виробництва продуктів харчування ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. За оцінками Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (United Nations Food and Agriculture Organization, ФАО), щоб забезпечити потреби населення планети, яке до 2050 року зросте до 9,2 млрд. (із нинішніх 6,9 млрд.), виробництво продуктів харчування має збільшитися на 70%. Концентрація сільськогосподарських земель у власності іноземних осіб призведе до: втрати Україною економічного суверенітету у питаннях виробництва продовольства виведення з України земельної ренти та прибутків (в т.ч. можливих надприбутків) від виробництва продовольства витіснення національного капіталу з аграрного ринку

Слайд 15

ПОПЕРЕДЖЕННЯ НАДМІРНОЇ КОНЦЕНТРАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ У ОДНИХ РУКАХ Землі сільськогосподарського призначення є ОБМЕЖЕНИМ РЕСУРСОМ, а тому запроваджується гранична максимальна загальна площа земельних ділянок у приватній власності однієї особи з урахуванням пов’язаних осіб та осіб, пов’язаних з нею відносинами контролю, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва у відповідному природно-сільськогосподарському регіоні

Слайд 16

ОБМЕЖЕННЯ ПО МАКСИМАЛЬНІЙ ПЛОЩІ ЗЕМЕЛЬ У ВЛАСНОСТІ ОДНІЄЇ ОСОБИ Заборонятиметься надмірна концентрація земельних ділянок сільськогосподарського призначення у власності однієї особи. Максимальні площі земель у власності однієї особи становитимуть по природно-сільськогосподарським зонам: Полісся – 1500 гектарів Лісостеп – 1750 гектарів Степ, Степ посушливий, Сухий степ – 2100 гектарів Карпатська гірська область – 900 гектарів Кримська гірська область – 1100 гектарів

Слайд 17

АНТИМОНОПОЛЬНІ ОБМЕЖЕННЯ Монопольним (домінуючим) вважається становище суб'єкта господарювання: частка на ринку перевищує 35 % частка не більше ніж трьох суб'єктів перевищує 50 % частка не більше ніж п'яти суб'єктів перевищує 70 % Закон України від 11.01.2001 № 2210-III «Про захист економічної конкуренції»

Слайд 18

НЕДОПУЩЕННЯ СПЕКУЛЯЦІЇ ЗЕМЕЛЬНИМИ ДІЛЯНКАМИ Спекуляція земельними ділянками сільськогосподарського призначення обмежуватиметься через запровадження диференційованих ставок державного мита за посвідчення угод за якими відбувається перехід прав на земельні ділянки. Ставки мита від нормативної грошової оцінки земельної ділянки при її відчуженні після придбання: за перший рік – 100 % на другий рік – 90 % на третій рік – 80 % на четвертий рік – 70 % на п‘ятий рік – 60 %

Слайд 19

ПЕРЕВАЖНЕ ПРАВО НА ПРИДБАННЯ ЗЕМЕЛЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ держава в особі центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів та його територіальних органів — щодо земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів органи місцевого самоврядування — щодо земельних ділянок, розташованих в межах населених пунктів орендар чи користувач чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб власники суміжних земельних ділянок сільськогосподарського призначення

Слайд 20

БАГАТОРІЧНІ НАСАДЖЕННЯ Перехід права власності на земельні ділянки, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб на яких розташовані багаторічні насадження, що у процесі приватизації державного майна в агропромисловому комплексі були внесені до статутного (складеного) капіталу господарських товариств, здійснюється за умови ПОПЕРЕДНЬОГО ВІДШКОДУВАННЯ ВЛАСНИКУ БАГАТОРІЧНИХ НАСАДЖЕНЬ ЇХ ВАРТОСТІ

Слайд 21

КОНСОЛІДАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ економічно обґрунтоване об’єднання земельних ділянок, що сформовані в процесі виділення в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), та/або зміна їх меж, угідь з метою створення земельних ділянок сільськогосподарського призначення, місце розташування, розміри, конфігурація та склад угідь яких забезпечують стале землекористування

Слайд 22

СПОСОБИ КОНСОЛІДАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ добровільного обміну земельної ділянки, розташованої у земельному масиві, на іншу земельну ділянку, розташовану у цьому ж або іншому масиві, згідно з вимогами Цивільного кодексу України, Закону України “Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)” об’єднання суміжних земельних ділянок їх власником за технічною документацією із землеустрою відповідно до закону обміну, зміни меж, впорядкування угідь земельних ділянок за проектами землеустрою щодо консолідації земель сільськогосподарського призначення

Слайд 23

ВРЕГУЛЬОВУЄТЬСЯ ПРОЦЕДУРА ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ суб’єкти земельних торгів здійснення підготовки ліцитаторів добір та формування переліку земельних ділянок, які виставляються на аукціон підготовка лотів до продажу на аукціоні проведення аукціону оприлюднення результатів аукціону

Слайд 24

УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИМИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМИ ЗЕМЛЯМИ ЦЕНТРАЛЬНИЙ ОРГАН ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ З ПИТАНЬ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ та його ТЕРИТОРІАЛЬНІ ОРГАНИ здійснюватимуть розпорядження землями сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів

Слайд 25

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД Приклади успішного функціонування спеціалізованих установ на ринку сільськогосподарських земель у Європі: Bodenverwertungs- und -verwaltungs GmbH (BVVG) у ФРН Société d'aménagement foncier et d'établissement rural (SAFER) у Франції Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. (до її складу увійшов національний земельний фонд – Nemzeti Földalapkezelő Szervezet) в Угорщині Agencja Nieruchomości Rolnych у Польщі

Слайд 26

ЗАДАЧІ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА управління та розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної власності, в т.ч. передача їх у користування (оренду) консолідація земель сільськогосподарського призначення державної власності, в т.ч. перерозподіл земель колективної власності врегулювання проблеми визнання відумерлою спадщиною земель сільськогосподарського призначення приватної власності проведення землеустрою та охорона земель сільськогосподарського призначення державної власності

Слайд 27

ОРЕНДНІ ВІДНОСИНИ Власник земельної ділянки має право на одержання плати за користування нею Розмір плати не може бути меншим 3 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки на рік, встановленої відповідно до законодавства Форма, умови, порядок та строки виплат встановлюються договором

Слайд 28

ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВІ УГОДИ НА РИНКУ ЗЕМЕЛЬ договір купівлі-продажу земельної ділянки договір купівлю-продажу частки у праві спільної часткової власності на земельну ділянку договір міни земельних ділянок договір дарування земельної ділянки договір довічного утримання (догляду), що передбачає передачу прав на земельну ділянку договір емфітевзису договір оренди земельної ділянки договір земельної ренти спадковий договір, що передбачає передачу прав на земельну ділянку

Слайд 29

ДОГОВІР ЕМФІТЕВЗИСУ Право користування чужою земельною ділянкою встановлюється договором між власником земельної ділянки і особою, яка виявила бажання користуватися цією земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб Право користування чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис) може відчужуватися і передаватися у порядку спадкування Якщо договір про надання права користування чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб укладено на невизначений строк, кожна із сторін може відмовитися від договору, попередньо попередивши про це другу сторону не менш як за один рік. Власник земельної ділянки має право на одержання плати за користування нею. Розмір плати, її форма, умови, порядок та строки її виплати встановлюються договором. У разі продажу права користування земельною ділянкою власник цієї земельної ділянки має переважне перед іншими особами право на його придбання, за ціною, що оголошена для продажу, та на інших рівних умовах

Слайд 30

ДОГОВІР РЕНТИ За договором ренти одна сторона (одержувач ренти) передає другій стороні (платникові ренти) у власність майно, а платник ренти взамін цього зобов'язується періодично виплачувати одержувачеві ренту у формі певної грошової суми або в іншій формі Договором ренти може бути встановлений обов'язок виплачувати ренту безстроково (безстрокова рента) або протягом певного строку Договором ренти може бути встановлено, що одержувач ренти передає майно у власність платника ренти за плату або безоплатно Платник ренти має право відчужувати майно, передане йому під виплату ренти, лише за згодою одержувача ренти У разі відчуження нерухомого майна іншій особі до неї переходять обов'язки платника ренти Рента може виплачуватися у грошовій формі або шляхом передання речей, виконання робіт або надання послуг Форма виплати ренти встановлюється договором ренти Розмір ренти встановлюється договором

Слайд 31

КІНЦЕВА МЕТА РИНКУ ЗЕМЕЛЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО ВЛАСНИКА ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ У АГРАРНИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ НЕДОПУЩЕННЯ ОБЕЗЗЕМЕЛЕННЯ ЖИТЕЛІВ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОХОРОНИ ЗЕМЕЛЬ ТА ЇХ РОДЮЧОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ

Слайд 32

Дякую за увагу! Завітайте на веб-сайт Асоціації “Земельна спілка України” www.zsu.org.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка