Аналіз інтернет-ринку України
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Український інтернет-ринок зростає швидше, ніж в будь-якій іншій державі Східної Європи В минулому році кількість користувачів Уанета віком 16 років і більше збільшилось, за даними аналітичної компанії «Gemius», на 35% - рекорд серед держав Центральної та Східної Європи. На кінець І квартала 2012 року кількість користувачів наблизилась, за даними дослідників із «GfK Ukraine», до 15 млн. Ще один рекорд – це тиспи росту інтернет – реклами. За оцінкою «Gemius» , її об’єми зросли в минулому році на 59% - до 42 млн євро.
2011 рік став точкою відліку для українських інтернет-компаній. Вони досягли серйозних масштабів, і, що б не відбувалося в решті економіки, щорічний ріст на десятки відсотків в найближчому майбутньому їм гарантований. Тому я зіставив список 15 лідерів українського Інтернету. Вони розбиті на три категорії: електронна коменція, інтеренет-реклама і інтеренет-сервіси.
Реклама mail.ru ukr.net UMH Group «Яндекс» Google Більша частина 440 млн гривень, витрачених українськими компаніями в 2011 році на рекламу, дісталась великим глобальним інтеренет-компаніям. І лише невелика частина вітчизняним та російським компаніям.
Сервіс «Интернет-Инвест» nadavi.net hotline.ua all.biz Allegro Group Ukraine Активізація малого бізнеса і онлайн-торгівлі стала рушійною силою цілої гілки інтеренет-економіки.
Е-комерція fotomag.ua mobilluck.com.ua fotos.ua allo.ua rozetka.ua Українським інтернет - магазинам ще далеко до “Amazon”. Але звичайним мережам електроніки і побутової техніки уже не можна нехтувати віртуальними конкурентами.
Що далі? Учасники українського ринку електронної комерції придумали термін «амазонифікація». Інтернет-магазини ідуть по шляху, пройденому глобальним лідером - американським “Amazon”: розширюють асортимент і залучають сторонніх реалізаторів, які можуть виставляти свої товари на їх сайтах. Для розвитку інтернет-торгівлі більше немає перепон, - переконаний Сергій Петренко(голова українського офісу «Яндекс»). Ще декілька років тому сама електронна комерція в Україні переживала період початкового розвитку. Зараз же вона досягла серйозних масштабів і не збирається зупинятися. Сфера є переспективною і рентабельною. Висновки
Схожі презентації
Категорії