Метод управління витратами Бенчмаркінг
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Бенчмаркінг - це метод об'єктивного систематичного зіставлення власної діяльності з роботою компаній-лідерів з'ясування причини нефективності бізнесу партнерів, організація відповідних дій для поліпшення власних показників та їх реалізація .
Використовуючи БЕНЧМАРКІНГ можна: “ Тримати руку на пульсі ” конкурентів Перейти до планування на основі аналізу показників конкурентів Набути нові ідеї як у виробничій сфері, так і у області збуту
Негативними бар'єрами Використання бенчмаркінгу В Україні є: Недоступність відкритої інформації для порівняння й обміну досвідом Превентивна закритість компаній і власний комплекс “засекреченості” Відсутність програм бенчмаркінгу, що фінансуються державою
Особливо широко бенчмаркінг застосовують такі компанії: “Xerox” “Motorola” “Toyota” “Kodak” “Johnson&Johnson”
Схожі презентації
Категорії