X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Маркетингові засади підвищення конкурентоспроможності підприємства

Завантажити презентацію

Маркетингові засади підвищення конкурентоспроможності підприємства

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Маркетингові засади підвищення конкурентоспроможності підприємства Київ 2014 «Вода, в тебе немає ні смаку, ні кольору, ні запаху, тебе неможливо описати, тобою насолоджуються, не відаючи, що ти таке. Не можна сказати, що ти необхідна для життя: ти – саме життя. Ти наповнюєш нас радістю, яку не пояснити нашими почуттями» (Антуан де Сент-Екзюпері) *

Слайд 2

Конкурентоспроможність підприємства - це відносна характеристика, яка відображає відмінні особливості у розвитку одного підприємства відносно до темпів розвитку конкурентів щодо ступеня задоволення потреб споживачів та ефективності власної діяльності. *

Слайд 3

*

Слайд 4

*

Слайд 5

*

Слайд 6

ПАТ “Миргородський завод мінеральних вод – лідер ринку мінеральних вод, входить до холдингу IDS Group. Вашій увазі пропонується невеликий екскурс у виробництво мінеральної води… *

Слайд 7

№п/п Показник 2011 2012 Відхилення тис.грн % 1. Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів,робіт,послуг) 278684 315357 36673 13,16 2. Обсяг виробництва продукції 232514 263531 31 017 1,13 3. Валовий прибуток 70860 78958 8098 10,25 4. Прибуток до оподаткування 34685 60862 26177 43,01 5. Рентабельність продажу,% 17,13 23,44 6,31 6. Рентабельність виробництва 24,62 33,48 8,86 7. Рентабельність сумарного капіталу,% 19,0 20,3 1,3 8. Рентабельність чистих активів,% 25,1 36,4 11,3 9. Рентабельність оборотного капіталу,% 60,6 65,3 4,7 10. Рентабельність власного капіталу,% 25,2 37,1 11,9 11. Фондовіддача , грн. 1,63 1,82 0,19 11,66 12. Фондомісткість, грн. 0,61 0,55 -0,06 9,84 13. Фондорентабельність, % 27,9 42,6 14,7 52,69 14. Середньоспискова чисельність персоналу, чол. 282 294 12 1,04 15. Середньоденний виробіток 1 робітника, тис.грн. 4,9 5,1 0,2 1,04 16. Середньорічний виробіток 1 робітника,тис.грн. 1 096,8 1 155,8 59,1 1,05 *

Слайд 8

Основні гравці на ринку IDS Group- лідер ринку мінеральних вод *

Слайд 9

*

Слайд 10

*

Слайд 11

Потенціал для розвитку бутильованої мінеральної води . Потенціал для зростання бут. води в Україні, оскільки: Все еще низький рівень вживання бутильованої води на душу населения (per Capita Consumption - РСС) – на 58% менше, ніж в середньому в Европі і на 41% менше, ніж в сусудній Польші; Якість питтєвої води в Украині незадовільна (в кранах, у відкритих джерелах; Набирає популярності тренд до здорового образу життя, отже відбуваються: Важливість регулярного вживання якісної води; Попит на столову(низько мінералізовану) воду; Попит на негазовану воду; Рівень довіри мінеральним джерелам в екологічно чистій місцевості.(Карпати – напр., Моршин; центральна Україна – напр., Миргород) *

Слайд 12

Source: Company information. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ В комплекс підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом покращення маркетингових комунікацій входить розширення збутової мережі. Отже, виходячи з вищенаведених фактів, пропонується наступне : 1.Розширити збутову мережу, шляхом встановлення автоматів з продажу води в ДПМА «Бориспіль». *

Слайд 13

Схематичне розташування точок продажу *

Слайд 14

Автомати з продажу *

Слайд 15

Оцінка ефективності запропонованих заходів Розрахунок суми необхідних інвестицій для реалізації проекту №п/п Стаття калькуляції Показник Сума 1 Вартість обладнання Грн. 56500 2 Витрати на транспортування та встановлення грн 8000 3 Товарний запас Грн 1140 Усього грн 65640 *

Слайд 16

Оцінка ефективності запропонованих заходів Поточні витрати на виробництво продукції №п/п Стаття калькуляції Сума поточних витрат За рік За місяць У розрахунку на 1пл. 1 Кількість необхідної продукції,пл. 7200 600 2 Собівартість товару 6912 576 0,96 3 Обслуговування 36000 3000 5 4 Амортизаційні відрахування 14125 1177,09 1,96 5 Загальновиробничі витрати -оренда 72000 6000 10 Усього 136237 11353,09 17,92 *

Слайд 17

Оцінка ефективності запропонованих заходів Очікувані результати від впровадження проекту №п/п Назва показника Значення 1. Ціна продажу,грн./пл. 22 2. Обсяг реалізації, пл./рік 7200 3. Очікуваний прибуток на од. продукції, грн. 29376 4. Чистий прибуток,грн 24088 5. Чистий грошовий потік,грн 38213 *

Слайд 18

Оцінка ефективності запропонованих заходів Розрахунок чистого приведеного доходу № Показники Роки Всього 2013 2014 2015 2016 2017 1. Інвестиції 65640 - - - - 2. Чистий грошовий потік(ЧГП) - 38213 38213 38213 38213 152852 3. A(при 21%) 1,0 0,82 0,69 0,50 0,39 - 4. ЧГП дисконтований - 31335 26367 19107 14903 91712 5 Кумулятивний потік -65640 -34305 -7938 11169 26072 - *

Слайд 19

Розрахунок показників економічної ефективності інвестицій №п/п Назва показника Значення 1. Період окупності недисконтований,років 1,71 2. Період окупності дисконтований,років 2,86 3. Індекс доходності,грн 1,39 4. Рентабельність,% 36,7 *

Слайд 20

ПРОЕКТ є доцільним і рекомендованим до впровадження,так як період окупності недисконтовани і дисконтований становлять 1,71 року та 2,86 року відповідно, що є в межах життєвого циклу проекту. Індекс доходності становить 1,39, тобто з 1грн.інвестицій по проекту буде отримано 1,39грн чистого грошового потоку за весь період проекту. Рентабельність на рівні 36,7%, що є також підтвердженням доцільності інвестування в проект. ВИСНОВКИ *

Слайд 21

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ Малишева Н.Ю. Науковий керівник :к.е.н.,доцент Ковальчук Інна Володимирівна

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Економіка