Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи
Ринок текстильних виробів Товарні групи: волокна, пряжа та нитки текстильні тканини текстильні вироби з текстилю (крім одягу) матеріали текстильні інші тканини трикотажні вироби трикотажні (пуловери, панчішно-шкарпеткові вироби)
Співвідношення “експорт-виробництво” Пряжа та нитки текстильні – 3,4 Тканини текстильні – 0,35 Вироби текстильні – - Матеріали текстильні – 1,1 Тканини трикотажні – 0,20 Вироби трикотажні – 1,7
Співвідношення “імпорт-виробництво” Пряжа та нитки текстильні – 11,9 Тканини текстильні – 5,9 Вироби текстильні – - Матеріали текстильні – 3,1 Тканини трикотажні – 5,1 Вироби трикотажні – 0,69
Анкетне опитування Метод опитування – особисте структуроване інтерв’ю Обсяг вибіркової сукупності – 100 виробничих підприємств Співвідношення великих, середніх та малих – 20 : 30 : 50 Забезпечено представництво всіх регіонів України
Проблеми розвитку сектора текстильних виробів Макросередовище: Недосконалість законодавства Неефективність контролю за дотриманням законодавства Складність проходження адміністративних процедур Низьке залучення виробників до формування регуляторного середовища
Проблеми розвитку сектора текстильних виробів Мікросередовище Відсутність сировинної бази Дорожнеча енергоносіїв Нерозвиненість оптово-посередницької ланки розподілу Гостра конкуренція з боку імпорту Складність залучення інвесторів Низький рівень бізнес-об’єднань
Проблеми розвитку сектора текстильних виробів Підприємство Низькій рівень техніки, технологій, НДДКР Обмежені можливості інвестицій Висока енергомісткість продукції Низька конкурентоспроможність підприємств Низька прибутковість діяльності
Недосконалість законодавства у сферах: Митній Податковій Інвестиційній Стандартизації та сертифікації Захисту прав на об’єкти промислової власності
Стандартизація та сертифікація Обов’язкова стандартизація: всієї продукції – 43,0% частини продукції – 16,1% Обов’язкова сертифікація: всієї продукції – 29,3% частини продукції – 25,0% Міжнародна сертифікація: сертифікати на продукцію – 22,5% сертифікати ISO на системи управління якістю – 14,6% не запроваджували – 76,4%
Частка імпорту сировини Волокон: Бавовна – 100% Льон – 6% Вовна – 73% Хімічні волокна – 48,5% Пряжі: Бавовняної – 47,5% Лляної – 0,7% Вовняної – 17,0% Хімічних волокон – 34,7% Тканин: оцінити складно
Придбання обладнання Нові технології купували 17,5% підприємств. Обладнання купували 44,8% підприємств. З них:
Причини високої собівартості вітчизняних текстильних виробів Високі умовно-постійні витрати Нижча продуктивність праці порівняно з західними країнами та вища оплата праці порівняно зі східними Високий рівень нарахувань на заробітну плату Висока енергомісткість продукції Високі витрати на організацію і управління виробництвом Високі митні збори при ввезенні сировини та обладнання
Фактори, що дозволяють витримувати конкуренцію на внутрішньому ринку Конкурентоспроможні ціни – 58,6% Вища якість – 47,1% Налагоджена мережа збуту – 42,5% Оновлення асортименту – 36,8% Вивчення попиту на продукцію – 31,0% Вдосконалення дизайну продукції – 28,7% Модифікація продукції – 16,1% Вдосконалення технологій – 13,8% Унікальність продукції – 12,6% Технічні характеристики – 12,6% Інше – 4,6%
Перспективні напрями розвитку сектора текстильних виробів Оптимізація балансу волокнистих матеріалів Розвиток підприємств середнього розміру з гнучкою технологією Масштабна технічна модернізація Сертифікація за стандартами ISO Відродження наукових розробок Розширення експортної діяльності
Перешкоди експорту (на думку тих, хто експортує) Адміністративні і бюрократичні перешкоди в Україні – 60,7% Високий рівень конкуренції на зовнішніх ринках – 33,6% Адміністративний опір у країні, що приймає – 30,1% Неконкурентоспроможність за ціною – 22,2% Немає ніяких перешкод – 15,4%
Перешкоди експорту (на думку тих, хто не експортує) Недостатній обсяг виробництва для виходу на зовнішні ринки – 32,3% Високий рівень конкуренції на зовнішніх ринках – 30,6% Задоволеність прибутком на внутрішньому ринку – 21,0% Складність проходження експортних процедур – 17,7% Складність пошуку партнерів – 14,5% Відсутність попиту на продукцію підприємства – 12,9% Неконкурентоспроможність продукції за ціною – 11,3% Неконкурентоспроможність продукції за якістю – 9,7% Відсутність інформації про зовнішні ринки – 8,1% Висока вартість експортних процедур – 8,1% Інші причини – 8,1% Відсутність міжнародного сертифікату якості – 6,5%
Наміри щодо подальшої експортної діяльності У 2006 р. експортують – 28,9% У 2007 р. планують – 48,3%
Схожі презентації
Категорії