X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів

Завантажити презентацію

Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи

Слайд 2

Ринок текстильних виробів Товарні групи: волокна, пряжа та нитки текстильні тканини текстильні вироби з текстилю (крім одягу) матеріали текстильні інші тканини трикотажні вироби трикотажні (пуловери, панчішно-шкарпеткові вироби)

Слайд 3

Індекси фізичних обсягів продукції сектора у 1991-2005 рр. (1990=100%)

Слайд 4

Провідні товарні позиції

Слайд 5

Співвідношення “експорт-виробництво” Пряжа та нитки текстильні – 3,4 Тканини текстильні – 0,35 Вироби текстильні – - Матеріали текстильні – 1,1 Тканини трикотажні – 0,20 Вироби трикотажні – 1,7

Слайд 6

Співвідношення “імпорт-виробництво” Пряжа та нитки текстильні – 11,9 Тканини текстильні – 5,9 Вироби текстильні – - Матеріали текстильні – 3,1 Тканини трикотажні – 5,1 Вироби трикотажні – 0,69

Слайд 7

Експортно-імпортне сальдо

Слайд 8

Анкетне опитування Метод опитування – особисте структуроване інтерв’ю Обсяг вибіркової сукупності – 100 виробничих підприємств Співвідношення великих, середніх та малих – 20 : 30 : 50 Забезпечено представництво всіх регіонів України

Слайд 9

Проблеми розвитку сектора текстильних виробів Макросередовище: Недосконалість законодавства Неефективність контролю за дотриманням законодавства Складність проходження адміністративних процедур Низьке залучення виробників до формування регуляторного середовища

Слайд 10

Проблеми розвитку сектора текстильних виробів Мікросередовище Відсутність сировинної бази Дорожнеча енергоносіїв Нерозвиненість оптово-посередницької ланки розподілу Гостра конкуренція з боку імпорту Складність залучення інвесторів Низький рівень бізнес-об’єднань

Слайд 11

Проблеми розвитку сектора текстильних виробів Підприємство Низькій рівень техніки, технологій, НДДКР Обмежені можливості інвестицій Висока енергомісткість продукції Низька конкурентоспроможність підприємств Низька прибутковість діяльності

Слайд 12

Недосконалість законодавства у сферах: Митній Податковій Інвестиційній Стандартизації та сертифікації Захисту прав на об’єкти промислової власності

Слайд 13

Стандартизація та сертифікація Обов’язкова стандартизація: всієї продукції – 43,0% частини продукції – 16,1% Обов’язкова сертифікація: всієї продукції – 29,3% частини продукції – 25,0% Міжнародна сертифікація: сертифікати на продукцію – 22,5% сертифікати ISO на системи управління якістю – 14,6% не запроваджували – 76,4%

Слайд 14

Захист об’єктів промислової власності Незаконне копіювання промислових зразків:

Слайд 15

Частота та проблемність проходження адміністративних процедур

Слайд 16

Поширення неофіційних платежів чиновникам

Слайд 17

Участь керівників підприємств у обговоренні проектів рішень

Слайд 18

Зміни обсягів виробництва деяких видів сировини

Слайд 19

Частка імпорту сировини Волокон: Бавовна – 100% Льон – 6% Вовна – 73% Хімічні волокна – 48,5% Пряжі: Бавовняної – 47,5% Лляної – 0,7% Вовняної – 17,0% Хімічних волокон – 34,7% Тканин: оцінити складно

Слайд 20

Канали збуту продукції

Слайд 21

Частка збуту по каналах

Слайд 22

Залучення інвестицій

Слайд 23

Залучення до бізнес-асоціацій Лише 15% підприємств є членами бізнес-асоціацій. З них:

Слайд 24

Придбання обладнання Нові технології купували 17,5% підприємств. Обладнання купували 44,8% підприємств. З них:

Слайд 25

Здійснення НДДКР

Слайд 26

Причини високої собівартості вітчизняних текстильних виробів Високі умовно-постійні витрати Нижча продуктивність праці порівняно з західними країнами та вища оплата праці порівняно зі східними Високий рівень нарахувань на заробітну плату Висока енергомісткість продукції Високі витрати на організацію і управління виробництвом Високі митні збори при ввезенні сировини та обладнання

Слайд 27

Фактори, що дозволяють витримувати конкуренцію на внутрішньому ринку Конкурентоспроможні ціни – 58,6% Вища якість – 47,1% Налагоджена мережа збуту – 42,5% Оновлення асортименту – 36,8% Вивчення попиту на продукцію – 31,0% Вдосконалення дизайну продукції – 28,7% Модифікація продукції – 16,1% Вдосконалення технологій – 13,8% Унікальність продукції – 12,6% Технічні характеристики – 12,6% Інше – 4,6%

Слайд 28

Прибутковість текстильних підприємств у 2005 р.

Слайд 29

Перспективні напрями розвитку сектора текстильних виробів Оптимізація балансу волокнистих матеріалів Розвиток підприємств середнього розміру з гнучкою технологією Масштабна технічна модернізація Сертифікація за стандартами ISO Відродження наукових розробок Розширення експортної діяльності

Слайд 30

Експортна діяльність у 2006 р. Експортують продукцію 28,9% підприємств. З них:

Слайд 31

Перешкоди експорту (на думку тих, хто експортує) Адміністративні і бюрократичні перешкоди в Україні – 60,7% Високий рівень конкуренції на зовнішніх ринках – 33,6% Адміністративний опір у країні, що приймає – 30,1% Неконкурентоспроможність за ціною – 22,2% Немає ніяких перешкод – 15,4%

Слайд 32

Перешкоди експорту (на думку тих, хто не експортує) Недостатній обсяг виробництва для виходу на зовнішні ринки – 32,3% Високий рівень конкуренції на зовнішніх ринках – 30,6% Задоволеність прибутком на внутрішньому ринку – 21,0% Складність проходження експортних процедур – 17,7% Складність пошуку партнерів – 14,5% Відсутність попиту на продукцію підприємства – 12,9% Неконкурентоспроможність продукції за ціною – 11,3% Неконкурентоспроможність продукції за якістю – 9,7% Відсутність інформації про зовнішні ринки – 8,1% Висока вартість експортних процедур – 8,1% Інші причини – 8,1% Відсутність міжнародного сертифікату якості – 6,5%

Слайд 33

Наміри щодо подальшої експортної діяльності У 2006 р. експортують – 28,9% У 2007 р. планують – 48,3%

Слайд 34

Наслідки вступу до СОТ, ЄС та ЄЕП

Слайд 35

Поінформованість про наслідки вступу до СОТ

Слайд 36

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка