Маркетингова стратегія в стратегічному наборі підприємства
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета курсової роботи- дослідити зміст, маркетингової стратегії підприємства у стратегічному наборі та її зв’язок з іншими компонентами стратегічного набору. Завдання : Розкрити поняття стратегічного набору та його складових Визначити сутність маркетингової стратегії підприємства та її зв’язки зі складовими стратегічного набору Дослідити види маркетингової стратегії підприємства та особливості їх застосування
Робоча гіпотеза - маркетингова стратегія підприємства відіграє провідну роль у формуванні стратегічного набору Об’єкт дослідження - стратегічне планування підприємницької діяльності Предмет дослідження - маркетингова стратегія в контексті стратегічного набору підприємства
Визначення стратегічного набору різними авторами Автор Визначення Шершньова З.Є. система стратегій різного типу, що їх розробляє підприємство на певний відрізок часу, яка відбиває специфіку функціонування та розвитку підприємства, а також рівень претендування на місце у зовнішньому середовищі Чеглатонов В. модель базується на положеннях ресурсного підходу щодо вибору стратегії розвитку підприємства та враховує концепцію «ланцюжка цінності». Дозволяє дослідити причинно-наслідкові зв'язки між обраною підприємством стратегією розвитку та його складовими й ресурсною базою.
Схожі презентації
Категорії