X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Маркетингова стратегія в стратегічному наборі підприємства

Завантажити презентацію

Маркетингова стратегія в стратегічному наборі підприємства

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Маркетингова стратегія в стратегічному наборі підприємства

Слайд 2

Мета курсової роботи- дослідити зміст, маркетингової стратегії підприємства у стратегічному наборі та її зв’язок з іншими компонентами стратегічного набору. Завдання : Розкрити поняття стратегічного набору та його складових Визначити сутність маркетингової стратегії підприємства та її зв’язки зі складовими стратегічного набору Дослідити види маркетингової стратегії підприємства та особливості їх застосування

Слайд 3

Робоча гіпотеза - маркетингова стратегія підприємства відіграє провідну роль у формуванні стратегічного набору Об’єкт дослідження - стратегічне планування підприємницької діяльності Предмет дослідження - маркетингова стратегія в контексті стратегічного набору підприємства

Слайд 4

Визначення стратегічного набору різними авторами Автор Визначення Шершньова З.Є. система стратегій різного типу, що їх розробляє підприємство на певний відрізок часу, яка відбиває специфіку функціонування та розвитку підприємства, а також рівень претендування на місце у зовнішньому середовищі Чеглатонов В. модель базується на положеннях ресурсного підходу щодо вибору стратегії розвитку підприємства та враховує концепцію «ланцюжка цінності». Дозволяє дослідити причинно-наслідкові зв'язки між обраною підприємством стратегією розвитку та його складовими й ресурсною базою.

Слайд 5

Формування стратегічного набору підприємства (адаптовано за Шершньова З. Є.)

Слайд 6

Складові стратегічного набору

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка