X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
СТРАТЕГІЯ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ КОАЛІЦІЙ

Завантажити презентацію

СТРАТЕГІЯ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ КОАЛІЦІЙ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

СТРАТЕГІЯ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ КОАЛІЦІЙ. Розвиток партнерства та вдосконалення комунікації з медіа.

Слайд 2

ВИДИ КОМУНІКАЦІЙ Вертикальна: Горизонтальна:

Слайд 3

3. Внутрішня: «Правова країна» мережа коаліцій Партнерство між коаліціями 4. Зовнішня: На кінцеву цільову аудиторію через ЗМІ

Слайд 4

ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ КОАЛІЦІЙ В МЕДІА Ставлення до ЗМІ не тільки як до каналу поширення інформації, але й, перш за все, як до цільової аудиторії. Використання зв’язків із ЗМІ для частих і ефективних комунікацій із громадськістю.

Слайд 5

ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ КОАЛІЦІЙ ЧЕРЕЗ ПРОЕКТНІ ЗАХОДИ Перша національна Церемонія вручення відзнаки за активну діяльність у сфері pro bono (Київ, 9 грудня 2011 р.)

Слайд 6

ВНУТРІШНЯ КОМУНІКАЦІЯ МІЖ ЧЛЕНАМИ КОАЛІЦІЙ Використання комунікаційних інструментів та механізмів: Проведення координаційних зустрічей; Інтернет-ресурси; Соціальні мережі; Нові соціальні медіа.

Слайд 7

Підтримка контактів із газетами та телерадіокомпаніями міста та області; Подання актуальної інформації про доступ до послуг та де їх отримати; Участь у ток-шоу із соціальною проблематикою; Разом із медіа змінювати упереджене ставлення громадян до безоплатної правової допомоги, спільно працюючи над тематичними ТВ-випусками та публікаціями. Необхідність посилення регіональної зовнішньої стратегії комунікацій із ЗМІ

Слайд 8

КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЙ: Спільна участь членів коаліцій у теле- та радіопрограмах, тематичних ток-шоу, ТБ-дискусіях та «круглих столах»; Створення телепрограм, власних рубрик у газетах; «Прямі ефіри», тематичні інтерв’ю; Спеціалізовані (експертні) статті.

Слайд 9

ПРИКЛАДИ: Участь члена коаліції у ТВ-дискусії (м. Донецьк) Власна колонка юридичної клініки Хмельницького університету управління і права в обласній газеті «Подільські вісті»

Слайд 10

ІНФОРМАЦІЙНІ ПРИВОДИ ЯК ОДИН ІЗ НАЙПОТУЖНІШИХ ІНСТРУМЕНТІВ Для коаліцій – це інструменти послідовного діалогу зі ЗМІ, завдання стратегічної комунікаційної діяльності та популяризації спільної коаліційної мережі. Шляхи використання: Конкурси, конференції, виставки, Всеукраїнський день відзнаки, Медіа-клуби. безоплатної правової допомоги

Слайд 11

ІСТОРІЇ УСПІХУ КОАЛІЦІЙ

Слайд 12

МЕТОДИ НАПИСАННЯ КЕЙСІВ (ІСТОРІЙ УСПІХУ) Реальні історії з життя конкретної людини; Баланс між деталями та узагальненням; Анонімність чи відкритість; Мета – викликати зацікавленість у читача; Часові рамки; Передісторія. Передача справ один одному – найкраща історія! Якими були дії Вашої коаліції? Як вплинула Ваша діяльність на життя конкретної людини? Що потрібно зробити, щоб повторити Ваш успіх?

Слайд 13

НОВИНА КОАЛІЦІЇ Інформаційне повідомлення про подію («круглий стіл», семінар, вручення відзнаки тощо), участь в якій взяли представники однієї з коаліцій. ПРИКЛАД: Голову Харківської громадської організації незрячих юристів нагороджено орденом за заслуги. ІСТОРІЯ УСПІХУ КОАЛІЦІЇ Конкретна життєва історія; Участь у вирішенні проблеми коаліції; Позитивний результат.

Слайд 14

Гарна історія успіху – результат: Досягнення професійного успіху коаліцій через надання допомоги конкретній людині; Правильного визначення форми історії (інтерв’ю, особиста розповідь, авторська розповідь). ІСТОРІЯ УСПІХУ – ЦЕ ЖИТТЄВА ІСТОРІЯ!

Слайд 15

Відео як найсильніший метод представлення історії успіху коаліцій Чому важливо використовувати Відео-історію успіху? Найшвидший метод досягти кінцевої цільової аудиторії; Інструмент для пошуку нових партнерів коаліцій; Можливість популяризації коаліційного бренду; Найпривабливіший жанр для медіа.

Слайд 16

Відео-історія успіху коаліції у сфері охорони здоров’я Героїня відео-історії успіху

Слайд 17

Можливості використання відео-історії успіху коаліціями Розповсюдження серед нових потенційних партнерів свого регіону; Розсилка з новиною про появу відео серед регіональної преси та ТБ; Демонстрація відео як частини коаліційної комунікаційної стратегії під час участі в телепрограмах та тематичних ток-шоу й ТБ-дискусіях; Включення відео на DVD дисках у прес-кіт власної організації.

Слайд 18

Основне правило комунікації для коаліцій: партнерство повинно приносити чіткий виграш кожному партнеру. Партнери повинні мати спільну медіа- базу та спільну цільову аудиторію аудиторію.

Слайд 19

ДЛЯ ЧОГО МИ РАЗОМ Комунікація з медіа: Основне повідомлення – в Україні існують три коаліції, об’єднаних єдиною метою: створити повноцінну та життєздатну загальнонаціональну мережу для надання безоплатної правової допомоги та повноцінного доступу до правосуддя.

Слайд 20

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! www.pravovakrayina.org.ua comm@pravovakrayina.org.ua

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне