Стратегія розвитку туризму у м. Львові
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Стратегія розвитку туризму у м. Львові (Схвалена рішенням виконкому від 16.06.2000 р. № 268)
Основні завдання Розвиток ефективної системи управління туристичною галуззю Львова Підвищення професійного рівня працівників туристичної галузі Покращення іміджу Львова як туристичного центру Удосконалення інфраструктури туристичної галузі м.Львова
1. Розвиток ефективної системи управління туристичною галуззю Львова 1999 р. - в Департаменті економічної політики та ресурсів Львівської міської ради утворений відділ зовнішньоекономічних зв’язків та туризму, в структуру якого введена посада головного спеціаліста з питань туризму (1 штатна одиниця). 2002 р. - на виконання Рішення розширеної наради з розвитку туризму і рекреації у Львівській області від 28.11.2001р. про створення в районах та містах обласного значення структурних підрозділів з розвитку туризму і рекреації в у структурі відділу зовнішньоекономічної діяльності та туризму Управління економіки Львівської міської ради створено сектор туризму (3 штатні одиниці). 2007 р. - в Управлінні культури і туризму Департаменту гуманітарної політики було створено відділ туризму і рекреації (4 штатні одиниці). З жовтня 2007 р. введено ще 1 штатну одиницю. 2000 р.- В рамках спільного проекту «Розвиток туризму у Львові» (1999-2002) Львівської міської ради і Міністерства Великобританії у справах міжнародного розвитку у партнерстві із місцевими суб’єктами туристичної галузі було створено Львівську асоціацію розвитку туризму (2000р.) та Туристично-Інформаційний Центр (2001), Туристично-інформаційні пункти у Львівському аеропорту (2003 р.) та на митному переході Краковець-Корчова (2002 р.)
в рамках реалізації проекту «Створення туристично - інформаційної інфраструктури у м. Львові » Програми Добросусідства Польща – Білорусь – Україна INTERREG IIIA/ TACIS CBC розпочав свою роботу Центр туристичної інформації. Робочі мови Центру: англійська, російська, німецька, польська, італійська. 2 вересня 2009 року м.Львів, площа Ринок, 1
Налагоджена співпраця у рамках заходів міст-побратимів: Лодзь, Перемишль, Люблін, Жешув, Вроцлав (РП), Ліон (Франція), Фрайбург (Німеччина), Санкт-Петербург (Росія) Участь у міжнародних проектах: Здійснювалась реалізація спільного україно-американського проекту «Регіональний розвиток стійкого туризму». Здійснювалась співпраця з Європейським культурним центром Тюрінгії, Німеччина (проект Європейської програми “Від Галісії до Галіції – ВІА РЕГІА – Культурний шлях Європи”), магістратом м.Ярослава, Польща (проект фонду Єврокарпатської асоціації “Міста Карпатського Єврорегіну – разом за розвиток туризму»). Спільно з Урядом міста Сянока реалізовано проекти „Суспільно-господарський розвиток на базі культурної спадщини”, проект за участю міст з України та Польщі «Підкарпатське Тримісто» - Львів, Ужгород, Трускавець, Ясло, Кросно, Сянок.
- презентації вітчизняних та закордонних експертів туристичної сфери з Австрії, Польщі, Швеції та Великобританії, - круглі столи на тему брендингу, маркетингу та менеджменту в туризмі, розвитку туристичної інфраструктури; - презентації бренду та туристичних продуктів Львова www.congress.lviv.ua Перша львівська туристична конференція «Перемагай з Левом!» 29-30 жовтня 2009 2. Підвищення професійного рівня працівників туристичної галузі
Видання рекламної продукції про Львів (2002-2008 р.): буклет «Львів», значки «Львів», буклет «Музеї Львова»; довідник «Календар культурно-мистецьких та туристичних подій»; туристичний каталог-довідник «Львів», туристичний путівник «Львів»; путівник «Мандрівка Львовом», каталог-довідник “Львів-туристичний” 3. Покращення іміджу Львова як туристичного центру
З 2008 р. cтворено і підтримується п’ятимовний сайт Управління культури і туризму www.ct.lviv.uaЛ
У 2002 р. створена і підтримується туристична сторінка на офіційному сайті ЛМР www.city-lviv.ua
Великдень у Львові Різдво у Львові Шевченківські дні День міста Літо на Ринку День Незалежності Свято Пампуха Свято Шоколаду День Батяра Країна мрій Медіа Депо Проект “СвятоСніг” Jazz Bez Форум видавців Золотий Лев Співоче поле Казка в гаю Львів – місто фестивалів
Міжнародний Фольклорний фестиваль “Етновир” Тиждень актуального мистецтва Міжнародний фестиваль “Контрасти” Міжнародний фестиваль “Драбина” Міжнародний фестиваль “Віртуози” Міжнародний фестиваль Wiz-Art Міжнародний фестиваль “Діапазон” Міське свято “На каву до Львова” Міський фестиваль пива
4.Удосконалення інфраструктури туристичної галузі м.Львова. - Розробляються та впроваджуються нові туристичні та екскурсійні маршрути по Львову та за його межами, в т.ч. і для неповносправних осіб. - Рішенням Львівської міської ради у 2003 р. у м. Львові запроваджено кінні туристичні маршрути. Проводиться робота з з визначення та впорядкування місць паркування туристичного транспорту (проведено конкурс на визначення операторів паркування, зроблена розмітка місць паркування) з впорядкування екскурсійної діяльності шляхом контролю фахівців туристичного супроводу працівниками управління муніципальної дружини м. Львова (ухвала від 23.10.2008 №2139 «Про затвердження Положення про порядок екскурсійної діяльності у м. Львові») ведеться реєстр реально працюючих екскурсоводів та гідів-перекладачів.
Забезпечення сучасної навігації туриста в м. Львові Продукти проекту «Створення туристично-інформаційної інфраструктури у м. Львові»: -Багатомовна система міського туристичного ознакування м. Львова -Багатомовні нформаційно-довідкові видання про об'єкти туристичного потенціалу Львова -Навчально-практичні семінари і навчання фахівців туристичної сфери Львова - Міжнародні конференції та круглий стіл з проблем ознакування та помоції продуктів проекту -Дослідження туристичних потоків, встановлення лінійних і тимчасових параметрів туристично-комунікаційних коридорів з метою вироблення рекомендацій щодо збереження культурно-історичної спадщини, змін в організації дорожнього руху, вибору оптимальної схеми розміщення візуальної інформаційної системи. - Облаштування території для портів інформаційного забезпечення на основних напрямах туристичних коридорів при в'їздах в місто для туристів з різними формами пересування.
За останні три роки фінансування заходів розвитку туризму з міського бюджету Львова збільшилося майже у десять разів, що дозволило провести низку нових заходів.
Використання бюджетних коштів на участь у міжнародних туристичних виставках 2005-2009 рр. 2005 рік – 30 тис. грн. 2006 рік – 49,6 тис. грн 2007 рік – 280 тис. грн 2008 рік – 407 тис. грн. 2009 рік - 370 тис. грн.
Участь Львівської міської ради у важливих міжнародних туристичних виставках Міжнародна туристична виставка «ITB» у м.Берлін (Німеччина) Міжнародна туристична виставка «WTM» у м.Лондон (Великобританія) Міжнародна туристична виставка «Ferien Messe» у м.Відень (Австрія)
Реалізація бюджетних коштів на виготовлення туристично-інформаційної продукції 2005 рік – 50 000грн. 2006 рік – 50 000 грн. 2007 рік – 160 000 грн. 2008 рік – 217 000 грн. 2009 рік – 160 000 грн.
Основні завдання розробка та реалізація стратегічних цілей розвитку туризму міста Львова на 2010-2015 роки; вдосконалення туристично-інформаційної інфраструктури; контроль за наданням якісних туристично-екскурсійних послуг та розширення їх асортименту; підвищення рівня інформування мешканців та туристів про туристичні послуги та заходи; освоєння сучасних тенденцій розвитку туристичної індустрії; участь у міжнародних туристичних заходах та організація їх проведення у Львові; збільшення кількості виставок і ярмарок, проведення міжнародних конгресів; покращення стану об’єктів масового відвідування туристами
Схожі презентації
Категорії