Marriott
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Marriott International провідна компанія в сфері готельного бізнесу, що об'єднує понад 6700 готелів в 130 країнах і регіонах.
Це сімейна компанія, яку в 1927 році заснували подружжя Джон Віллард і Еліс Марріотт. Тоді вони відкрили бар з продажу безалкогольних трав'яних напоїв в столиці США, місті Вашингтон. Протягом наступних десятиліть ця компанія стрімко розвивалася, поступово перейшовши в сферу готельної справи. Засновники
У 1957 компанія відкрила свій перший готель на 365 номерів - Twin Bridges Motor Hotel в Арлінгтоні (Штат Віргінія)
Керівництво Джон Віллард Марріотт молодший (J.W. Marriott, Jr.) - виконавчий голова з 2012 року і голова правління з 1985 року, в компанії з 1956 року, президент компанії з 1964 року, головний виконавчий директор з 1972 року. Арне Соренсон (Arne M. Sorenson) - президент і головний виконавчий директор з 2012 року, в компанії з 1996 року
На сьогоднішній день Marriott International є великою готельної корпорацією США, що управляє мережею готелів розташованих у багатьох країнах світу. Зараз в компанії працюють близько 200 тисяч осіб. Фінансові показники та характеристика структури корпорації Орієнтовна ринкова капіталізація корпорації Marriott International дорівнює 30 млрд доларів, а її річний прибуток становить приблизно 800 мільйонів доларів.
Дохід 65% операційні витрати: зарплата, електрика, продовольство і т. д. (отримує Marriott). 3% плата за управління готелями (отримує Marriott). 3% премія (отримує Marriott). 29% частка власника готелю (йде на оплату страхування від пожежі і збитку, закладених, податки на нерухомість, а сума, що залишилася - прибуток власника). Marriott International
Marriott International контролює 7% американського готельного ринку, 1% - міжнародного ринку і займає 3 місце в світі серед готельних корпорацій за кількістю контрольованих об'єктів розміщення.
Місія компанії: «Зайняти і утримати провідне становище на ринку готельних послуг, проявляючи особливу турботу по відношенню до гостей, партнерам по бізнесу, співробітникам і суспільству»
Сьогодні компанія широко відома як кращий роботодавець, який надає всім співробітникам рівні можливості, а її штат включає співробітників самого різного походження. Серед поточних починань: міжкультурні практичні семінари, програма з розвитку лідерства серед жінок (Women's Leadership Development Initiative) і навчання жінок на керівних постах для участі в роботі ради директорів. Співробітники
Фірмовий стиль Marriott Логотип. Для Marriott це прямокутник, в якому розташований малюнок сфери і сам напис «Marriott» Фірмові кольори. Два основні кольори - білий та вишневий.
Починаючи з 1927 р компанія Marriott дотримується політики відкритості для людей незалежно від їх культурних особливостей. Залучення співробітників з різним соціокультурним спадщиною - один з провідних принципів ведення нашого бізнесу по всьому світу, ключовий для досягнення успіху в якості провідної компанії в готельному бізнесі з постійно розширюється портфоліо. Політика відкритості для людей незалежно від їх культурних особливостей тісно пов'язана з нашими ключовими цінностями і довгостроковими діловими цілями, тому вона закладена в кожному аспекті нашого бізнесу. Політика компанії:
Корпоративна культура Ми цінуємо своїх співробітників понад усе «Подбай про співробітників, і вони подбають про клієнтів» Філософія засновника компанії Дж. Уилларда Мерріотт зробила Marriott привабливим місцем роботи, яким компанія і залишається протягом уже понад 85 років. Принцип «люди понад усе» постійно приносить нам визнання і нагороди по всьому світу. Створення умов для зростання і успішного розвитку співробітників - невід'ємна частина культури нашої компанії.
10% співробітників працюють в компанії по 20 років і більше. Співробітники компанії можуть користуватися послугами дитячого саду, корпоративних фітнес-центрів; діє програма скороченого тижня (робочий день збільшується так, щоб можна було не працювати в п'ятницю); є можливість працювати віддалено; діє політика усунення дискримінації, в тому числі щодо людей нетрадиційної сексуальної орієнтації. Діють програми підвищення кваліфікації. Так, за рахунок компанії діють онлайнові курси іноземних мов «Rosetta Stone» ( «Розеттський камінь»), де співробітники можуть вибирати з 30 мов.
У 2013 компанія Marriott International зайняла 69 місце в рейтингу 100 кращих роботодавців, який щороку публікує Fortune.
ДЕВІЗИ СПІВРОБІТНИКІВ «Я з гордістю представляю готель Marriott» «Я радо зустрічаю кожного клієнта» «Я вмію працювати в команді» та ін. Marriott International
Marriott International в найближчі п'ять років планує збільшити число своїх готелів в Африці на 50%. Компанія витратить на це $ 250 млн. У цілому готельна мережа має намір побудувати 200 нових готелів по всьому світу
Схожі презентації
Категорії