Дослідження впливу упаковки на рівень конкурентоспроможності товару
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Конкурентоспроможність підприємства – здатність підприємства створювати, виробляти і продавати товари та послуги, цінові й нецінові якості яких привабливіші, ніж в аналогічної продукції конкурентів.
Конкурентоспроможність товару – це його здатність привертати увагу споживачів з-поміж інших груп аналогічних товарів, які пропонуються на ринку підприємствами-конкурентами.
Функції упаковки Локалізація продукту Захисна Забезпечення зручності використання продукту Комунікаційна
Етапи розробки упаковки 1. Визначення концепції продукту 2. Створення образу продукту 5. Обробка і вивчення зібраного матеріалу 7. Оцінка макету упаковки, вибір оптимального варіанту 6.Формулювання технічного завдання 4. Визначення можливостей для візуалізації 3. Вибір концепції дизайну 8. Внесення змін до макету упаковки
Упаковка з „розумнимˮ штрих-кодом Інноваційні цінники на упаковці, які вказують на свіжість продукту
Застосування при створенні упаковки природних матеріалів: дерева, скла, глини, металів, кераміки
Показники екологічності Можливість утилізації; Можливість повторної переробки; Відсутність деструктивного негативного впливу на зовнішнє середовище при утилізації; Забезпечення мінімізації харчових відходів.
“Екознак” (Японія) “Північний лебідь” (Фінляндія, Швеція, Данія, Норвегія ) “Квітка ЄС” (Країни Євросоюзу) “Зелений знак” (США) “Блакитний ангел” (Німеччина) “Жива планета” (Україна) “Листок Життя” (Росія) “Екологічний вибір” (Канада)
Правило п’яти “О” Відмовитися від зайвого Оптимізувати Забезпечити переробку відходів Відмовитися від зайвого Оцінити Осмислити
Схожі презентації
Категорії