адаптивне управління
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Що таке адаптивне управління? Це гнучкий, оптимальний, орієнтований на реальність стиль, що є дієвим у конкретній ситуації, за конкретних умов. Взаємопристосування і органічне поєднання мети керівника та виконавця, створення гнучких моделей діяльності. Адаптивне управління пов'язане з кооперацією дій управлінців і виконавців. Кооперація – партнерська взаємодія, спрямована на досягнення спільної мети. Отже, адаптивне управління – варіативне сполучення функцій управління і самоуправління, за якого відбувається взаємоузгодження цілей людини й організації, де вона працює, та кооперативна взаємодія керівника і виконавців, спрямована на досягнення вищого ступеня співпраці.
Концепція адаптивного управління Управління – цілеспрямований вплив на систему для її переведення у якісно новий стан. В освіті такою системою є людина. Залучити людину до виконання зовнішніх для неї цілей можна, висунувши перед нею певні вимоги і водночас створивши умови для її природного розвитку, що дає змогу узгодити зовнішні і внутрішні цілі. Управління за допомогою спрямованого саморозвитку націлене на прогрес, який є домінуючим у нашому бутті, і одночасно спрямоване у необхідному напрямі узгодженими вимогами самої людини, суспільства і держави на основі діалогічної адаптації. Це забезпечує природовідповідний розвиток людини у виконанні її суспільних і державних обов'язків. Управління трансформується у самоуправління. Діяльність стає мотивованою, продуктивною. Ця концепція покладена в основу адаптивного (варіативного) управління.
Ефективність адаптивного стилю Розвиток закладу, колективу. Задоволення працею. Творчий розвиток. Зацікавленість методичною роботою. Саморозвиток, самоуправління.
Індивідуальний підхід Особисті якості: Емоційний стан Самооцінка Творчі можливості 2. Професійні якості Володіння предметом Уміння захопити Методика Взаємовідносини з дітьми 3. Потреби, інтереси, проблеми
Інформування підлеглих, забезпечення гласності Інформаційні матеріали методкабінету Стенди в учительській Доступність до нормативно-правової літератури Наради Оперативки Індивідуальні бесіди
Скасування командно-адміністративних методів та перевага у використанні методів педагогічного впливу Переконання Заохочення Прохання Моральна підтримка Довіра Прояв засмучення, розпачу, відчаю Паралельний педагогічний вплив Наказ Іронія Мнима недовіра Прояв обурення Збудження тривоги за майбутнє покарання.
Урахування місцевих умов, ситуації Невелика кількість педколективу; Відсутність фахівців з деяких предметів; Недостатня інформаційна, методична база; Соціально – побутові умови; Викладання 2 або й 3 предметів. * Організація і координація роботи; Подолання формалізму, рутинності; Використання в методичній роботі інтерактивних підходів.
Дякую за увагу! Автор Большак Юлія Миколаївна, заступник директора з НВР Жовтневої Другої ЗШ І – ІІІ ступенів, Вовчанський район, Харківська область
Схожі презентації
Категорії