X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розповіді – роздумиза моделями

Завантажити презентацію

Розповіді – роздумиза моделями

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Розповіді – роздуми за моделями За статтею Алли Омеляненко “Д/в” № 3,2010

Слайд 2

Розповідь - роздум Комплексний вид висловлювання, в якому послідовно, зв’язно передаються думки про факти та явища довкілля, причинно-наслідкові зв’язки між ними, які дитина встановлює у процесі відображення та пізнання явищ дійсності.

Слайд 3

Розповідь - роздум Складається зі складнопідрядних речень з домінуванням причинно-наслідкових зв’язків як усередині речень, так і між ними, містить логічно-послідовне доведення чи пояснення чогось, низку думок, міркувань, висновків з певної теми.

Слайд 4

Структура 1. Теза (твердження, яке треба довести) 2. Аргументи (докази, факти, приклади) 3. Висновок (остаточна думка, логічне завершення, певний умовисновок, твердження)

Слайд 5

Моделювання Найбільш ефективний та доступний для старших дошкільнят спосіб формування основ логічного мислення та зв’язного мовлення

Слайд 6

Структура моделювання 1. Попередній аналіз 2. Побудова моделі, схеми або сприйняття готової 3. Робота з мовним матеріалом за допомогою створеної моделі

Слайд 7

Види моделей 1. Предметно – символічні (предметне зображення структури роздуму, кожна частина (елемент) якого символізує тезу, доведення, висновок): Модель “Світлофор” “Вітрильник” “Будинок” “Ромашка”

Слайд 8

Види моделей 2. Умовно – символічні (зображення структури роздуму за допомогою умовних символів) Геометрична модель Пунктуаційна модель ? … !

Слайд 9

Використання моделей Етапи: 1. Підготовчий (накопичення сенсорно – інформаційного досвіду, на основі якого діти виділяють характерні ознаки предметів, явищ природи та соціального оточення) 2. Ознайомлювально – репродуктивний (навчання дітей складанню роздуму як суцільного зв’язного висловлювання, що має тезу, аргументацію, висновок; формування у дошкільників навичок використання різноманітних засобів для зв’язку структурних частин) 3. Діяльнісний (формування у старших дошкільнят умінь самостійно складати роздум у різних видах діяльності, творчо використовувати набуту інформаційно – змістову обізнаність для активізації міркування в інших видах діяльності)

Слайд 10

Підготувала: Калініна Т.А., методист днз “Топольок”

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова