X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розбір прийменника як частини мови. Узагальнення вивченого з теми «Прийменник»

Завантажити презентацію

Розбір прийменника як частини мови. Узагальнення вивченого з теми «Прийменник»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тема №6: Розбір прийменника як частини мови. Узагальнення вивченого з теми «Прийменник»

Слайд 2

Епіграф: Якщо людина сама стежить за власним здоров,ям, то важко знайти лікаря, який знав би, що краще й корисніше для її здоров,я, ніж вона сама. (Сократ)

Слайд 3

НА УРОЦІ МИ: Узагальнимо знання про прийменник як службову частину мови, формуватимемо вміння морфологічного розбору прийменника, удосконалюватимемо орфографічні навички, розвиватимемо мовленнєву культуру, виховуватимемо необхідність попередженого відношення до здоров,я свого і оточуючих, превентивні знання.

Слайд 4

«Кубування» Теми для обговорення: 1 група – «Прийменник, як частина мови»; 2 група – «Інфекційні захворювання». 1. Опишіть це. Як виглядає? 2. Порівняйте це. На що схоже? Чим відрізняється від інших? 3. Встановіть асоціації. Про що змушує задуматися? 4. Знайдіть застосування цьому. Де з цим зустрічаємося? Як використовуємо? 5. Чому про це потрібно знати, говорити? 6. Це добре чи погано? Аргументуйте “за” й “проти”.

Слайд 5

Виписати з тексту всі прийменники, пояснити орфограми у написанні складних слів. Зробити: фонетичний аналіз слова інфекції , морфологічний розбір – організм, словотвірний – мікроорганізми. До інфекційних хвороб належать грип, ангіна, свинка, вітряна віспа, холера, СНІД та інші. Найкращим способом захисту від інфекційних хвороб є запобігання проникненню інфекції в організм. Для цього треба знати шляхи поширення інфекції. Деякі хвороботворні мікроорганізми передаються через повітря з крапельками слизу, слини.

Слайд 6

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА №6 (Валеопауза для пальців.) Миємо» руки. 2. Сильно тремо долоні до відчуття тепла, надавлюючи на кожен палець. 3. Фалангами пальців однієї руки тремо по нігтям іншої.

Слайд 7

ПОХІДНИЙ НЕПОХІДНИЙ ПРОСТИЙ СКЛАДЕНИЙ СКЛАДНИЙ ІМЕННИК ЧИСЛІВНИК ЗАЙМЕННИК ЧЕРЕЗ ДЕФІС ОКРЕМО РАЗОМ

Слайд 8

1. Робота у групах «Круглий стіл». Учні поділяються на 3 групи, у кожної – один аркуш і олівці різного кольору. Кожен учень записує свою одну думку з наданої проблеми. І група (теорія) – «Особливості прийменника» ІІ група (практика) – «Розбір прийменника як частини мови» ІІІ група (виховна мета) – «Основні симптоми грипу» (використати епіграф до уроку)

Слайд 9

“СЕНКАН” Сенкан – це білий вірш, у якому синтезовано інформацію в стислому вислові з п’яти рядків. Щоб скласти сенкан дотримуйтеся наступних правил: Перший рядок складається з одного слова (іменника) – назва поняття. У другому рядку представлений опис, що складається з двох слів (прикметників). Третій рядок визначає характерні дії й складається з трьох слів (дієслів). У четвертому рядку формується фраза, що складається з чотирьох і більше слів і виражає ставлення до теми. П’ятий рядок складається з одного слова (синоніма до теми), в якому відбито суть або висновок.

Слайд 10

Грип Заразний, інфекційний Розповсюджується, загрожує, передається. Грип – це не гриб, його шукати не треба – він сам тебе знайде, якщо ти не захистиш себе від нього. Страшна хвороба, інфекція, хворобливий мікроорганізм. “СЕНКАН”

Слайд 11

На уроці я навчився… Я дізналася, що… Мені сподобалося… Мої очікування … На уроці було цікавого… На уроці мені сподобались такі види роботи… Своїми враженнями від уроку я поділюсь із… Рефлексія

Слайд 12

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Повторити теоретичний матеріал з теми «Прийменник» 2. Скласти узагальнюючу таблицю «Прийменник як частина мови». 3. Завдання на вибір: Скласти «сенкан» із ключовими словами – «ВІЛ- інфекція», «СНІД»; Скласти кросворд «Інфекційні хвороби» Намалювати плакати, малюнки на тему «Обережно – СНІД!»

Слайд 13

БАЖАЮ ЗДОРОВ’Я!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова