X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання у школах-інтернатах Прокачай девушку в игре! 15 сек. регистрации и ты в игре с ней! Ани Лорак открывает секреты! Кокосовое масло или как иметь красивые волосы? Браслеты скрывают эт

Завантажити презентацію

Використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання у школах-інтернатах Прокачай девушку в игре! 15 сек. регистрации и ты в игре с ней! Ани Лорак открывает секреты! Кокосовое масло или как иметь красивые волосы? Браслеты скрывают эт

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В СПЕЦІАЛЬНИХ ШКОЛАХ-ІНТЕРНАТАХ Підготувала Сербіненко Лариса Василівна, заступник директора з навчально – виховної роботи Яхницької спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату

Слайд 2

Правильно організована трудова діяльність дає можливість учням спеціальної школи -інтернату досягти такого рівня психологічної, практичної, соціальної підготовки, який допомагає їм стати на шлях самостійного життя і праці, виховує звичку, приносити користь собі й іншим.

Слайд 3

Праця – джерело всіх цінностей і багатств людства, а уроки трудового навчання – це фундамент, на якому будується його майбутнє. Майбутнє освіти за: 1)традиційними формами і методами навчання; 2)інноваційними формами і методами навчання; 3)за розумним поєднанням традиційних та інноваційних форм.

Слайд 4

Застосування інтерактивного навчання здійснюється через використання фронтальних та кооперативних форм організації навчальної діяльності учнів на уроках. З огляду на це, найбільш уживаними є такі технології: - у фронтальній формі роботи – «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Незакінчені речення», «Навчаючи – учусь»; - у кооперативній формі роботи – робота в парах, робота в малих групах; - інтерактивні ігри: «Рольова гра», «Драматизація»; - технологічні навчання в дискусії - «Обери позицію», «Інтерв'ю».

Слайд 5

Різновидом загальногрупового обговорення є технологія «Мікрофон», яка дає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі відповідаючи на запитання, або висловлюючи свою думку. «Мікрофон»

Слайд 6

Цей метод широко використовують для вироблення у школярів вміння розв’язувати конкретні проблеми. Ця форма роботи сприяє розвитку в учнів уяви та мислення, дає їм можливість вільно висловлювати свої думки. На дошці записуються всі ідеї учнів. Жодної з них не відкидають, не критикують, дозволяється розвивати попередні ідеї направляючи їх в правильне русло. «Мозковий штурм»

Слайд 7

Клас ділиться за партами на пари. Кожен учень, що сидить ліворуч «кореспондент», а праворуч – «майстер». Тематику запитань підбирають відповідно до мети уроку. Технологія - рольова гра «Інтерв’ю»

Слайд 8

Зараз в наш час широкого використання набули нестандартні уроки. Розробка нестандартних уроків відбувається у двох напрямках: - поєднання різних форм навчання ( урок - залік, урок конференція, урок - диспут, урок - конкурс, урок - подорож, урок - аукціон, урок - майстерня); - власне нестандартні уроки, на яких використовують технологічні картки, шаблони, картки - завдання, тестові завдання.

Слайд 9

Практика роботи показує, що використання технологічних карток на уроках є необхідною умовою в оволодінні трудовими уміннями і навичками. Технологічна карта являє собою план виконання даного завдання, або план виготовлення даного виробу. У навчальних технологічних картах регламентується послідовність операцій, вказуються матеріали, інструменти і пристосування на кожну операцію, подаються ескізи. Так на уроках трудового навчання у 5 класі (шевська справа) під час вивчення теми «Ремонт взуття. Наклеювання латки на взуття» у практичній частині уроку, під час самостійного виконання завдань, школярі користуються технологічними картами при цьому досягаючи хороших результатів. За допомогою технологічних карток учні на уроках можуть самостійно виконувати дане завдання, досягаючи хороших результатів.

Слайд 10

Технологічна карта Наклеювання латки на взуття № П / П Послідовність операцій Поопераційний ескіз Інструменти, обладнання, матеріали 1 2 3 4 1 Вирізаннязі шкірилатки однакової з верхом взуття по виду і кольору. Шкіра,ножиці, олівець, лінійка, паперова викройка, дошка.

Слайд 11

2 3 Зачищення ремонтної частини верху взуття із зовнішньої сторони. Спускання країв латки із внутрішньої сторони (по всьому периметру) Рашпіль, наждачний папір, ремонтне взуття. Латка, взуттєвий ніж, дошка.

Слайд 12

4 Нанесення клею на ремонтне місце і на латку. Час на висихання клею (20-25хв) Щіточка, клей, ремонтне взуття. 5 Приклеюваннялатки на ремонтну частину іпритисканняїї рукою. Латка, ремонтне взуття, дошка. .

Слайд 13

6 Фарбування взуття. Щітка, взуттєвий крем.

Слайд 14

Вчителі трудового навчання розробили проект по виготовленню кімнатних капців. Задачі проекту Формувати вміння виготовляти кімнатні капці шляхом виконання обробки заокруглених зрізів виробу; вчити порівнюват, аналізувати свою роботу, робити висновки, формувати соціально-трудову, комунікативну компетентність. Розвивати і коригувати пам’ять, логічне мислення, увагу, окомір, дрібні м’язи рук. Виховувати позитивне ставлення до праці, вміння працювати в колективі і доводити справу до завершення.

Слайд 15

Вибір матеріалів для виготовлення кімнатних капців   Вибір тканини : у роботі використовується тканина, що залишилася від шиття різних виробів та старий одяг: пальта, шкільні форми, шалі, куртки. Тканина, з якої будемо виготовляти кімнатні капці- драп. Драп – це шерстяна тканина, яка гарно зберігає тепло, повітря, також добре тримає форму виробу. Для верхніх деталей капців виготовляти підкладку, а також навскісні обшивки треба з тканини, яка б була б міцною, але не товстою. Для цього підійдуть габардин, шерсть, фланель. Габардин - синтетична тканина, дуже міцна і стійка до тертя, добре зберігає форму. Шерсть - натуральна тканина, також досить міцна, стійка проти зношування, зберігає тепло людини. Для утеплення капців беремо ватин. Ватин - це допоміжний матеріал, який гарно зберігає тепло, його можна замінити синтепоном. Підошву капців підшиваємо дермантином, його також можна взяти зі старих курток, плащів. Прикрашаємо капці шматочками хутра, тасьмою. Нитки : бавовняні або синтетичні.

Слайд 16

Капці можна шити на сучасних швейних машинах, якщо вони в змозі прошити декілька шарів тканини і в тому числі дермантин. Швейні машини, старих моделей, прошивають товсті тканини. І тому ми використовували в своїй роботі таке обладнання.

Слайд 17

Інструменти Ручні швейні голки Англійські голки Наперсток Ножиці

Слайд 18

Практична робота виконується за технологічною картою Лекало Розрахунки собівартості однієї пари кімнатних капців Витрати електроенергії на обробку тканини для однієї пари капців. Ціна за 1 кВт = 25,9 коп. Потужність праски – 2 кВт. Робота з праскою – 5 хв. Таким чином буде використано 0,166 кВт. Витрати на виготовлення капців складають 2 грн. 44 коп. Найменування матеріалу Витрати Вартість тканина 2. нитки 40 м 2 грн.00 коп.

Слайд 19

Технологічна карта «Виготовлення кімнатних капців»   Послідовність операцій 1. Розмістити лекала капців на тканині так, щоб було якнайменше відходів, приколоти, обвести сухим милом деталі лекал по контуру та відрізати. 2. Накласти вирізані деталі капців виворітним боком на ватин,приметати, пришити, відступивши від зрізу 0,5 см, витягнути нитки приметування, залишки ватину обрізати. Ескіз

Слайд 20

3. Підшити підкладкою з бавовняної тканини верхні деталі капців, закривши ватин, залишки підкладки обрізати. 4. Виготовити навскісні обшивки з тканини яка була б міцною. Для цього підійде габардин, бавовна, сатин.

Слайд 21

5. Обробити обкантувальним швом зрізи верхніх деталей капців. 6. Зметати верхні деталі капців з нижніми деталями, зшити шириною шва 0,5 см

Слайд 22

  7. Обробити зрізи капців обкантувальним швом за допомогою навскісних обшивок з відкритими зрізами  8. Накласти капці на виворітний бік дермантину, пришити ( без зметування) машинною строчкою, залишки дерматину обрізати.

Слайд 23

    9. Капці можна прикрасити хутром, стрічками.

Слайд 24

Очікуване від проекту Результ