Використання інноваційних технологій, як засіб розвитку в учнів інтересу до вивчення математики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Романчук Світлана Миколаївна Українська гімназія Димитровської міської ради Донецької області
…Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися й надихатися силами, що пробудилися в ній. А. Дістервег Романчук Світлана Миколаївна Українська гімназія Димитровської міської ради Донецької області
. К.Ушинський Романчук Світлана Миколаївна Українська гімназія Димитровської міської ради Донецької області
Поняття “інновація” в перекладі з грецької мови – “оновлення”, “новизна”, “зміна” Інновація в освіті – це : результат творчого пошуку оригінальних, нестандартних рішень різноманітних педагогічних проблем; процес оновлення чи вдосконалення теорії та практики освіти, який оптимізує досягнення мети Романчук Світлана Миколаївна Українська гімназія Димитровської міської ради Донецької області
Урок зі зміненим способом організації (лекції, захист ідей, урок взаємоконтролю тощо) Уроки пов’язані з фантазією (урок-казка, урок-театр) Уроки, що імітують певні види діяльності (урок-екскурсія, урок- експедиція тощо) Уроки з ігровою загальною основою (вікторини, КВК тощо) Уроки з трансформацією стандартних способів організації (семінар, залік, урок-моделювання тощо) Уроки з оригінальною організацією (урок-взаємонавчання, урок-монолог тощо) Уроки-аналогії певних дій (урок-суд, урок-аукціон тощо) Уроки-аналогії з відомими формами методами діяльності (урок-диспут, урок-дослідження урок-пресконференція тощо) Романчук Світлана Миколаївна Українська гімназія Димитровської міської ради Донецької області
Основні етапи уроку: І. Початок уроку ІІ. Пояснення нового матеріалу ІІІ. Закріплення, тренування, відпрацювання ІV. Повторення контроль V. Контроль VI. Домашнє завдання VII. Кінець уроку Романчук Світлана Миколаївна Українська гімназія Димитровської міської ради Донецької області
Складності і недоліки використання нестандартних уроків - затрати більшого часу на підготовку і проведення таких уроків; - не всі учні в рівній мірі активні; - організаційні труднощі (дисципліна, правила поведінки); - ускладнюється система оцінювання, аналізу результатів навчання; - забезпечення науково-методичної і матеріально-технічної бази навчання; - знаходження певного місця таких уроків в навчально-виховному процесі тощо. Романчук Світлана Миколаївна Українська гімназія Димитровської міської ради Донецької області
. В.О. Сухомлинський Романчук Світлана Миколаївна Українська гімназія Димитровської міської ради Донецької області
Схожі презентації
Категорії