X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Використання інноваційних технологій в роботі учнівського самоврядування в школі

Завантажити презентацію

Використання інноваційних технологій в роботі учнівського самоврядування в школі

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 16 Костянтинівської міської ради Донецької області Педагог-організатор І. В. Моісеєва 2010 р

Слайд 2

схема

Слайд 3

схема

Слайд 4

схема

Слайд 5

схема

Слайд 6

схема

Слайд 7

схема

Слайд 8

схема

Слайд 9

схема

Слайд 10

схема

Слайд 11

Дякую за увагу!

Слайд 12

- нова технологія оцінювання результатів, яка забезпечує інтегральну оцінку досягнень учня. Оцінка є кумулятивною, заохочує до систематичної праці, сприяє удосконаленню умінь та навичок; підвищує рівень засвоєння знань, стимулює активність; активізує пізнавальну діяльність; розвиває мислення, волю, потребу самоконтролю; формує мотивацію, потребу в знаннях; розвиває почуття особистої відповідальності.

Слайд 13

- спосіб фіксування, накопичення й оцінки індивідуальних досягнень. Електронне портфоліо являє собою підбірку, колекцію робіт, метою якого є демонстрація досягнень людини, колективу, установи тощо…

Слайд 14

Слово «проект» у перекладі з латинської мови означає «кинутий уперед — задум, план тощо». Проект – група взаємопов’язаних заходів та їх результатів, спрямованих на досягнення кінцевої мети, а також необхідні для цього ресурси та тимчасові

Слайд 15

Рольові ігри

Слайд 16

Рольові ігри - RPG (англ. Role-playing game) - гра розважального характеру, в якій учасники приймають певні ролі та колективно створюють історію або слідують уже існуючій (зазвичай із фантастичних творів), у видуманих ситуаціях діючи відповідно до своїх ролей. Учасники приймають рішення, спираючись на словесний образ персонаж, а дії завершуються успіхом чи провалом згідно визначеній системі правил, норм та принципів. У межах правил гравці можуть вільно імпровізувати; їхній вибір у кожній ситуації формує інсценування та результат гри.

Слайд 17

Ділова гра —метод пошуку рішень в умовній проблемній ситуації. Елементи ділової гри: розподіл за ролями, змагання, особливі правила і т. д. Ділова гра застосовується як метод активного навчання її учасників з метою вироблення у них навиків прийняття рішень в нестандартних ситуаціях, а також як засіб тестування здібностей.

Слайд 18

Тренінг (англ. training) — це запланований процес модифікації (зміни) відношення, знання чи поведінкових навичок того, хто навчається, через набуття навчального досвіду з тим, щоб досягти ефективного виконання в одному виді діяльності або в певній галузі. Ігри – данетки - ігри, які вчать учасників правильно сформулювати питання, формують уміння класифікувати та знаходити оптимальні рішення

Слайд 19

Ігри - квести – аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями. “ Хеппенінг” – проведення ігрових моментів, окремою групою людей ( учнів), для покращення настрою, цікавого проведення вільного часу ( перерви в школі, канікулярний час) “ Флеш-моб” -це заздалегідь спланована масова акція, зазвичай організована через сучасні засоби комунікації, у якій велика кількість людей оперативно збирається у одному місці, протягом декількох хвилин виконує заздалегідь оговорені дії (сценарій).

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Виховна робота