X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Семінар “ Ситуація успіху ”

Завантажити презентацію

Семінар “ Ситуація успіху ”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Семінар “ Ситуація успіху ” Вчителі Лісностінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області. Заступник директора з НВР Самотуга О.М.

Слайд 2

Нові орієнтації і цінності освіти підводять до нового розуміння виховання як діяльності, що базується на саморозвитку і його педагогічній підтримці. Ці нові цінності набувають особливої значимості в умовах суперечливості соціальних форм. Стають надзвичайно актуальними такі задачі, як поглиблення розуміння індивідуальності кожної дитини, орієнтація освіти на турботу про зростаючу людину.

Слайд 3

Гуманізація сучасної освіти залежить від здатності педагогів повернутися до індивідуальності дитини. У цьому контексті педагогічна підтримка являє собою ту систему засобів, що реально допомагає дітям у їх самостійному моральному, громадському, професійному виборі; забезпечує умови для самостійного подолання труднощів їхнього саморозвитку в навчальній, комунікативній і дозвільній діяльності. Кожен педагог незалежно від своєї спеціалізації повинен вільно володіти даною технологією з метою індивідуального й особистісного розвитку дитини. Тільки в цьому випадку освіта і дитина зможуть стати вільними.

Слайд 4

У словнику В.Даля слово «підтримка» пояснюється як дія за значенням дієслова «підтримати», «підтримувати» - служити підпорою для міцності (опорною точкою, надією, притулком); підставкою всьому, що підтримує тягар, всьому, що додає міцність, силу.

Слайд 5

Таким чином, семантичне і педагогічне значення поняття підтримки може бути таким: підтримувати можна те, що вже існує.

Слайд 6

Особистісно-професійні вимоги до педагогів, які надають педагогічну підтримку, дуже високі. Це стосується безумовного сприйняття дитини такою, якою вона є, а також виявлення у вихованців таких якостей, як об’єктивність, зацікавленість, відвертість у судженнях. Крім того, у спілкуванні з учнями педагог має зберігати конфіденційність, дотримуватися у ставленні до них принципів свободи вибору, добровільності у наданні допомоги. Ці вимоги є складовими частинами власне теорії та практики педагогічної підтримки. Саме тому педагог має досконально володіти прийомами, методами та формами проведення педагогічних спостережень, діагностики, бесід, індивідуальних та групових занять і консультацій.

Слайд 7

До сфер індивідуальності належать: інтелектуальна, мотиваційна, емоційна, вольова, сфера саморегуляції та екзистенційна.

Слайд 8

Які ж завдання постають перед педагогом-вихователем у процесі розвитку даних сфер учня і як справляються з такими завданнями на практиці педагоги Лісностінківської ЗОШ – дізнаємось з цієї презентації.

Слайд 9

Харченко Н.А., вчитель географії, вища кваліфікаційна категорія Екзистенційна сфера – це формування свідомого ставлення до своїх дій, потяг до морального самовдосконалення. Турбота про красу тіла, мови, душі. Вміння людини управляти своїми відносинами. Це функція відбору ідей, позицій, поглядів.

Слайд 10

І. Формування свідомого ставлення до своїх дій Спілкування вчителя з учнями. Учитель визначає задум уроку і програмує його. Імпровізація вимагає граничного контакту та відгуку аудиторії. За рівнем професійної підготовки криються роки внутрішньої душевної підготовки. У заняття з учнями вкладається зміст прожитого життя.

Слайд 11

1. 6 клас Тема “ Політична карта світу ” Метод “ друкарська машинка ”. Розвиває активність, увагу, швидкість мислення. Завдання: Записати назви столиць, які починаються на букву “В”, або “К”. Записати і показати на карті країни, у яких такі самі назви столиць. Записати назви географічних об'єктів, пояснити, де вони знаходяться: р. Нігер – в Африці, Декан – плоскогір'я в Індії… Називаю столиці – учні – країну. Називаю державу – учень показує іі на карті та називає країни-сусіди.

Слайд 12

Метод “ Мозковий штурм ” 1. Пропоную учням швидко прочитати текст і скласти до нього якнайбільше запитань. Питання мають охопити весь матеріал і врахувати найменші дрібниці. 2. Визначаю найдовший список питань. 3. Учні дають відповіді, я визначаю найактивніших

Слайд 13

Метод “ Мозковий штурм “ По черзі учні дають визначення термінів. Якщо хтось не зумів цього зробити, то це робить наступний учень. (Терміни є на картках, або записані на дошці)

Слайд 14

ІІ. Потяг до морального самовдосконалення Ознайомлення дітей з рідним краєм на уроках географії охоплює цілу систему різноманітної краєзнавчої роботи, що спонукає учнів до морального самовдосконалення, вихованню любові до себе та до інших людей, турботу про красу. Природа, на думку К.Д.Ушинського, має вивчатися від знайомого – до загального, від близького до далекого. Сидячи за партою і користуючись лише підручником, не можливо глибоко і повно пізнати світ. На допомогу приходить край, що простягається за вікнами школи, тобто: екскурсії, практичні роботи, метеорологічні та фенологічні спостереження, складання опису природного комплексу тощо. Це дає можливість істотно збагатити дітей емоційно, духовно. Розширити краєзнавчі знання та створити добрі передумови бережного ставлення учнів до навколишнього середовища.

Слайд 15

ІІ. Потяг до морального самовдосконалення 9 клас тема: “ Система розселення і розвиток поселень ” Метод “ Допуск ” Проводиться на старті уроку, право голосу надається кожному учню. Ставляться запитання, на які учні відповідають по черзі. Учні, які не відповіли на запитання – піднімаються. Пропоную не залишати товаришів у біді – поставити їм додаткові запитання. Рятувальна операція триває доти, поки кожен учень не дасть правильної відповіді. В класі з'являється атмосфера єдності, доброзичливості, звучить корисна інформація – повторюється вивчене, необхідне для подальшого просування. Допускаю повторювання деяких питань декілька разів. Учні усвідомлюють це і стежать за відповідями. Розвивається спостережливість,увага, вміння слухати. Наприклад завдання для “ доступу ”: Що таке місто? Що називають селом? Поясніть поняття “ урбанізація ”. Що таке субурбанізація? Що називають агломерацією? Яка найбільша агломерація в Україні? В якій області найбільше міст? Які функції виконують міста? Які проблеми виникають у великих містах?

Слайд 16

ІІІ. Турбота про красу тіла, мови і душі 8 клас Тема “ Україна – наш спільний дім ” В учнів формується громадська позиція свідомого ставлення до своїх дій, потяг до морального самовдосконалення. Україна!... В цьому слові – Дивна музика краси, Болю, радості, любові – Всі віки, в усі часи. (Обговорення поезії) Що ви уявляєте, почувши слово Україна? З чим асоціюється у вас назва нашої країни? Чому? Ви – майбутнє України, тож своїми знаннями, працею, здобутками підносьте її культуру, славте її.

Слайд 17

Виховна година “ Алкоголь та його наслідки ” Виховання в учнів вміння керувати своїми вчинками, звичками. Переконання дітей у шкідливості вживання спиртних напоїв. Обговорення питань: 1. Чим відрізняється дитячий організм від дорослого? 2. Як діють спиртні напої на дитячий організм і на дорослий? 3. Що люди п'ють і наслідки цього. 4. Стадії алкогольної залежності. 5. Шкідливі наслідки вживання алкоголю. 6. Вікторина “ Небезпека зеленого змія ”. 7. Народна мудрість: “ Здоров’я входить золотниками, а виходить пудами .” 8. Підведення підсумків

Слайд 18

ІV. Вміння людини управляти своїми відносинами Бесіда “ Конфлікт ” Виховувати повагу до прав іншої людини, вміти визначати шляхи розв'язання конфліктів, аналізування та уникання їх.

Слайд 19

Творча робота “ Павутиння конфліктів ” конфлікт непорозуміння Війна бійка істерика образа несправедливість злість

Слайд 20

Обговорення причин виникнення конфліктів Ревнощі Підлість Заздрість Егоїзм Нещирість Жадібність

Слайд 21

Розв'язання конфліктів Черепаха (утеча) Акула (примушування) Плюшеве ведмежатко (згладжування) Лисиця (компроміс) Сова (конфронтація)

Слайд 22