X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗНО

Завантажити презентацію

ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗНО

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗНО Підготувала: заступник директора з НВР НВК “Дитячий садок-ЗОШ І-ІІІ ступенів” Кам’янсько-Дніпровської міської ради Дехтярьова О.Б.

Слайд 2

Історія становлення і практика застосування тестування дають підставу підкреслити важливість і педагогічну цінність цього методу. Він дає можливість статистично точно аналізувати процес отримання знань, викорінювати недоліки і бачити перспективи його розвитку. Навчально-виховний процес не може зводитися до підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, проте результати зовнішнього незалежного оцінювання можуть і повинні впливати на якість загальної середньої освіти. Більшої уваги з боку методистів і вчителів-практиків і подальшого опрацювання вимагають результати проведення ЗНО попереднього року та інформаційні матеріали, у тому числі методичні, які оприлюднюються Українським центром оцінювання якості освіти. Це потужний матеріал для інформування вчителів, батьків, учнів, педагогічної громадськості про загальні принципи проведення тестування в нашій державі, а також про типові помилки і прогалини у знаннях учнів з кожного предмета, які вимагають виправлення.

Слайд 3

ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ Інформаційно-методична діяльність Інформаційно-рекламна кампанія Організаційне забезпечення ЗНО Організація та проведення семінарів з питань ЗНО для різних категорій педагогічних працівників: - керівників ЗНЗ, - відповідальних за ЗНО в школах, - вчителів-предметників Підготовка та розповсюдження інформаційних матеріалів для ЗМІ, випускників, вчителів-предметників, відповідальних за ЗНО. Доведення до відома громадськості статистичних даних про хід реєстрації, участь та результативність ЗНО в районі. Поновлення баз даних ЗНЗ району. Проведення тренінгів, Інструктажів для бажаючих взяти участь в тестуванні. Консультації та допомога під час реєстрації.

Слайд 4

Зустрічі з учнівською та педагогічною громадськістю з представниками Дніпропетровського РЦОЯС; Проведення пробного тестування ЗНО на базі НВК у березні 2013; Інформаційно-методичні наради для осіб, відповідальних за організацію інформаційно-роз’яснювальної роботи в ЗНЗ щодо підготовки випускників до складання ЗНО; Тематичні консультації для вчителів (засідання РЦМК) «Методичне забезпечення підготовки випускників ЗНЗ до ДПА та ЗНО-2013»

Слайд 5

Статистичні дані результативності участі випускників НВК в зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови 2012, 2013 роки

Слайд 6

Слайд 7

У 2012/2013 н. р. проведена значна робота адміністрації НВК, класних керівників 11-их класів, вчителів-предметників щодо підготовки учнів випускних класів до ДПА та ЗНО. Результати ЗНО з української мови та літератури, які продемонстрували учні НВК, додаються.

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Додаткові години Класи Предмет Кількість годин 10-А Українська мова 1 10-Б Українська мова 1 10-В Українська мова 1 11-А Українська мова 1 11-Б Українська мова 1 11-В Українська мова 1

Слайд 12

Обговорювати завдання ЗНО (а також завдання із методичних посібників, які мають відповідні грифи) на засіданнях методичних об’єднань. Робити наголос не на запам’ятовуванні навчального матеріалу, а на його елементарному розумінні. Формувати в учнів навички роботи із тестами, техніку виконання тестів (самоконтроль часу, умовне визначення меж результатів тощо). Проводити тренувальне тестування за програмою ЗНО . Використовувати систему елективних курсів, факультативів, індивідуально-групових занять для задоволення пізнавальних потреб учнів.

Слайд 13

Запровадження тестів як засобу оцінювання навчальних досягнень учнів уже в основній школі Формулу успішного проходження тестування з будь-якого предмета, можна виразити приблизно так: «систематизовані знання, сформовані предметні компетентності + досвід роботи з тестами» Необхідно спрямовувати навчальний процес на навчання оперуванню знаннями, а не на накопичення знань Опора на практичне використання знань не виключає якісної теоретичної підготовки, навпаки, без достатньої теоретичної підготовки проблема використання знань так і залишиться нерозв’язаною. Підготовка до розв’язування завдань ЗНО і ДПА повинна бути єдиною.

Слайд 14

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Зовнішнє незалежне оцінювання