Портфоліо викладача професійно-теоретичної підготовки
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо викладача професійно-теоретичної підготовки ДНЗ “Чортківське вище професійне училище” Візнюк Світлани Євгенівни L/O/G/O
Мета мого портфоліо: Продемонструвати найбільш значущі результати 1. практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності. Проаналізувати, узагальнити і систематизувати свій 2. педагогічний досвід. Об'єктивно оцінити свої можливості і спланувати свою 3. роботу для подальшого досягнення більш високих результатів.
Педагог в моїй душі ще змалку: Підручники, пустотливі учні, веселі дзвінки, зустрічі з батьками, цікаві уроки, складні контрольні роботи - все це - моя улюблена робота! Я - Педагог! Скільки себе пам'ятаю, завжди мріяла стати педагогом. Ця професія здавалася мені самою цікавою, захоплюючою, необхідною людям і, якщо можна так висловитися, самою трепетною з усіх відомих мені професій. Я знаю: педагогами не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. Знаю це напевно, бо виросла в сім’ї, в якій мама і бабуся все життя пропрацювали у школі. Я не просто продовжила сімейну традицію, а серцем відчула, що моє покликання – учити дітей по-праведному жити, любити свою землю, та плекати в душі добро й людяність.
Мій шлях до досягнення мрії: 2005 р. – закінчила Борщівський агротехнічний коледж за спеціальністю “Механізація сільського господарства” і здобула кваліфікацію техніка-механіка. 2006 р. – закінчила Борщівський агротехнічний коледж і отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки “Механізація та електрифікація сільського господарства” та здобула кваліфікацію бакалавра з механізації сільського господарства. 2007 р. – закінчила Львівський державний аграрний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Механізація сільського господарства” та здобула кваліфікацію інженера механіка. 2009 р. – закінчила Подільський державний аграрно- технічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Професійне навчання. Механізація сільськогосподарського виробництва та гідромеліоративних робіт” та здобула кваліфікацію магістра інженера-педагога.
Моє життєве кредо: Кожен день – це нові перемоги над собою. Провідна ідея моєї роботи: Викладання – це мистецтво, а не ремесло, у цьому самий корінь учительської справи… Вічно винаходити, вимагати, удосконалюватися – от єдиний можливий курс сучасного вчителя.
Основні заповіді мого успіху: 1. Роби все вчасно і професійно. 2. Завжди будь люб'язною, привітною і доброзичливою. 3. Ніколи не говори зайвого. Думай про наслідки сказаного тобою. 4. Пам'ятай, що успішна робота – це професіоналізм плюс порядність. 5. Дбай про своє добре ім'я – це найвища цінність сучасного вчителя. 6. Думай про інших, а не лише про себе. 7. Турбуйся про своїх колег, учнів – вони створюють твій імідж. 8. Дбай про свій зовнішній вигляд. Пам'ятай: привабливий зовнішній вигляд – запорука позитивного іміджу. 9. Говори і пиши гарною мовою. Твої мова й мовлення – ознаки інтелекту. 10. Пам'ятай, що впевненість у собі не повинна заважати скромності .
Урок у системі модульного навчання Проблема морального становлення особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського Безпритульність і боротьба з нею (за А. С. Макаренком). Роль міжпредметних зв'язків при підготовці учнів спеціальності “Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва у ДНЗ “Чортківське вище професійне училище” 2008-2009 2009-2010 2010-2011 Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо в цей час ретельно не вчаться самі. Алі Апшероні Застосування інтерактивних методів навчання при реалізації дидактичної проблеми в навчальній групі «Низький рівень зацікавленості предметом вивчення, байдужість учнів до оцінок, рівня особистих навчальних досягнень». Використання прогресивних педагогічних технологій у підвищенні ефективності уроків і результативності навчання. 2011-2012
Результат навчання в Дистанційній Академії ВГ «ОСНОВА» «Учитель живе до того часу, поки навчається, як тільки-но він перестає навчатися, в ньому помирає педагог». К. Д. Ушинського. А якщо цю думку дещо «осучаснити» - то можна сказати, що учитель живе доти, доки іде попереду своїх вихованців, а йтиме він попереду тільки за умови постійної самоосвіти, бо як тільки він перестане вчитися – учні випередять свого вчителя.
Навчатись треба і в колег… Маркіна І. Г. – Урок у системі модульного навчання Маркіна І. Г. – методика проведення дидактичних ігор. Маркіна І. Г. – Досвід В. О. Сухомлинського.
Маркіна І. Г. – Виховання за А. С. Макаренком. Маркіна І. Г. – Застосування комп'ютерних технологій при викладанні спецпредметів. Маркіна І. Г. – Застосування новітніх технологій під час гурткової роботи.
Типи уроків, які використовую у своїй педагогічній діяльності: № п/п Рік початку застосування Тип уроку 1. 2008-2009 Урок засвоєння нових знань. Урок практичного застосування знань, навичок та умінь. 2. 2009-2010 Урокузагальнення та систематизації знань. Комбінований урок. 3. 2010-2011 Урок контролю і корекції знань. 4. 2011-2012 Урок із використанням інтерактивних технологій. Урок із застосуванням проблемних методів навчання.
У своїй роботі я використовую такі методи навчання: Пояснювально-ілюстративні: 1. Словесно-індуктивний Розповідь. 2. Наочно-індуктивний Опис схеми. 3. Практично-дедуктивний Практична робота на застосування знань Репродуктивні: 1. Наочно-традуктивний Знаходження подібностей з опорою на таблицю, схему або модель. 2. Практично-індуктивний Вправи за зразком для наступного узагальнення. Частково-пошукові: 1. Наочно-індуктивний Еврестичнабесіда, що веде до висновкуіз опорою на наочність. Дослідницькі методи: 1. Наочно-індуктивний Самоаналіз декількохсхем, моделей для пошуку загального висновку.
Одноманітність у роботі стомлює не лише учня, але й учителя, тому на уроках я використовую такі прийоми: Ігри: Прийоми: “Технічне лото”. Станція “ДЧЦМЗ” “Вірю-не вірю”. Асоціативний кущ. “Заморочки із бочки”. Технічний крос. “Технічний ланцюжок”. Мікрофон по колу . Вірю-не вірю. Наслідки використання прийомів: впевненість і власних силах; бажання знову досягти хороших результатів; активізація розумової діяльності; розвиток логічного мислення; розвиток творчого мислення.
Звичайно беру участь у методичній роботі навчального закладу, а саме: Участь у інструктивно-методичних нарадах. Школа молодого педагога. Педагогічні читання. Круглі столи, семінари-практикуми. Місяці професії, відкриті уроки, взаємне відвідування уроків. Робота над колективною науково-методичною проблемою. Індивідуальна науково-методична робота. Вивчення передового педагогічного досвіду. Консультації, самоаналіз. Творчий звіт викладача. Вернісаж педагогічних ідей. Складання і обговорення поурочних і методичних розробок. Розробка методичних рекомендацій. Різноманітні види спільної практичної роботи викладачів. Голова методичної комісії с/г професій
Я – класний керівник! Група № 31 випуск 2011-2012 н. р. Зумівши підкорити дитячі серця,отримую невимовну радість і втіху: учні зі всіма радощами і болями приходять саме до мене…
Схожі презентації
Категорії