X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ппп

Завантажити презентацію

ппп

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Бовшик Вадим Сергійович ФІЗИЧНА І ТЕХНІЧНА ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ ВОЛЕЙБОЛІСТІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ НЕЙРОДИНАМІЧНИХ ФУНКЦІЙ

Слайд 2

Всі рухові дії волейболістів здійснюються в умовах гострого дефіциту часу в діях з м’ячем і переміщень по майданчику, тому гравці повинні володіти хорошою реакцією і мати належний рівень прояву фізичних здібностей. Вони повинні постійно бути готовими до роботи у складних ігрових ситуаціях, що носять преривистий характер, швидко „ включатися ” і „ переключатися ” без всякої на те підготовки. Все це призводить до швидкої фізичної і нервової втоми гравців, але вони повинні витримувати такі навантаження протягом всієї гри (Беляєв А.В., Пименов М.П., Хапко В.Є.). Нейродинамічні функції пов'язані з процесом формування і вдосконалення спеціальних навичок волейболістів, що відображають стан функціональних систем організму, які відповідають за рівень фізичної і техніко-тактичної підготовленості спортсменів (Макаренко М.В., Лизогуб В.С). Актуальність:

Слайд 3

Мета дослідження: – визначити і проаналізувати показники фізичної і технічної підготовленості волейболістів в залежності від рівнів прояву нейродинамічних функцій. В ході роботи вирішувалися наступні завдання : 1. Ознайомитися з літературними джерелами стосовно питань, що стосуються фізичної і технічної підготовленості волейболістів та прояву нейродинамічних функцій у спортсменів. 2. Провести тестування по визначенню показників нейродинамічних функцій волейболістів збірної команди Черкаського національного університету. 3. Визначити показники фізичної і технічної підготовленості гравців збірної команди ЧНУ з волейболу з різним рівнем прояву нейродинамічних функцій.

Слайд 4

Методи дослідження: - теоретичний аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури; - методи досліджень нейродинамічних функцій (комп’ютерна система „Діагност-1” за методикою Макаренко М.В.) ; - педагогічні методи досліджень (тестування, спостереження); - методи математичної статистики.

Слайд 5

У дослідженнях взяли участь студенти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, які займалися волейболом і входили до складу збірних команд ННІ фізичної культури, спорту і здоров’я та збірної ЧНУ. Всього було обстежено 24 студенти. Це дало можливість визначити показники фізичної і технічної підготовленості волейболістів з різним рівнем нейродинамічних функцій. Дослідження проводилися в три етапи: Метою першого етапу (вересень - жовтень 2017 року) було обґрунтування актуальності дослідження, визначення і конкретизація мети, завдань, об’єкту, предмету та гіпотези дослідження, опанування і апробація адекватних методик з визначення нейродинамічних функцій, показників фізичної та технічної підготовленості волейболістів, та здійснення аналізу літературних джерел з проблеми дослідження. Протягом другого етапу дослідження (листопад - грудень 2017 року) було проведення експериментальної частини, за допомогою підібраної методики визначення показників нейродинамічних функцій волейболістів та розподіл їх на групи за рівнем прояву досліджуваних властивостей. Мета третього етапу (лютий - травень 2018 року) полягала у вивченні показників фізичної і технічної підготовленості волейболістів з різним рівнем нейродинамічних функцій та подальшим аналізом і описом результатів досліджень та оформленням кваліфікаційної роботи.

Слайд 6

Таблиця 1 Нейродинамічні функції гравців збірної чоловічої команди ЧНУ з волейболу, М±m Рівні Функції Вище середнього Середній Нижче середнього ФРНП, с 56,7±3,8 64,1±2,9 73,6±3,8 СНП, подр 792,8±24,5 714,3±26,6 648,7±31,3

Слайд 7

Рис. 1. Кількісний розподіл волейболістів за рівнем прояву нейродинамічних функцій: __ вище середнього; __ середній; __ нижче середнього

Слайд 8

Таблиця 2 Результати виконання вправ з фізичної підготовки волейболістами з різним рівнем нейродинамічних функцій, М±m Примітка: * - достовірність різниць між групами волейболістів з рівнем нейродинамічних функцій вище середнього і нижче середнього; ** - достовірність різниць між групами волейболістів з середнім рівнем і нижче середнього нейродинамічних функцій; $ - достовірність різниць між групами волейболістів з рівнем нейродинамічних функцій вище середнього і середнім (р

Слайд 9

Таблиця 3 Результати виконання вправ з технічної підготовки волейболістами з різним рівнем нейродинамічних функцій, М±m Примітка: * - достовірність різниць між групами волейболістів з рівнем нейродинамічних функцій вище середнього і нижче середнього; ** - достовірність різниць між групами волейболістів з середнім рівнем і нижче середнього нейродинамічних функцій; $ - достовірність різниць між групами волейболістів з рівнем нейродинамічних функцій вище середнього і середнім (р

Слайд 10

1. Аналіз науково-методичної літератури та узагальнення практичного досвіду свідчить про те, що фізична і технічна підготовки разом з нейродинамічними функціями відіграють важливу роль у зростанні спортивної майстерності гравців у волейболі. 2. Волейболісти з рівнем прояву нейродинамічних функцій, вище середнього і середнім рівнем характеризувалися кращими результатами в тестових завданнях з фізичної і технічної підготовки, ніж гравці з градацією досліджуваних функцій нижче середнього. 3. За результатами у тестових завданнях з фізичної і технічної підготовки між групами волейболістів з різним рівнем нейродинамічних функцій виявлені достовірні відмінності. 4. Отримані дані стосовно особливостей фізичної і технічної підготовленості волейболістів в залежності від рівнів нейродинамічних функцій дають можливість оптимізувати процес підготовки гравців та допоможуть тренерам у вирішенні питань, стосовно розподілу ігрових функцій і комплектації команд. Висновки

Слайд 11

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Зовнішнє незалежне оцінювання