X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ ІНОЗЕМНІ МОВИ (аналіз, висновки, перспективи вдосконалення)

Завантажити презентацію

ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ ІНОЗЕМНІ МОВИ (аналіз, висновки, перспективи вдосконалення)

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

КИЇВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ 0 44 360 70 04 – методичний відділ 0 44 361 42 17(16) – відділ ІТ м. Київ, вул. Міста Шалетт, 1А rc_kiev@ukr.net

Слайд 2

ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ ІНОЗЕМНІ МОВИ (аналіз, висновки, перспективи) Методист КРЦОЯО Бондарєва Наталія Володимирівна

Слайд 3

ПРОГРАМА Результати ЗНО-2011 Календар ЗНО-2012 з іноземних мов Характеристики тесту 2012 року Перспективи успішного складання іспиту

Слайд 4

КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ ТЕСТУВАННЯ АНГЛІЙСЬКА МОВА (Україна)

Слайд 5

КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ ТЕСТУВАННЯ АНГЛІЙСЬКА МОВА (Чернігівська область)

Слайд 6

КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ ТЕСТУВАННЯ НІМЕЦЬКА МОВА (Україна)

Слайд 7

КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ ТЕСТУВАННЯ НІМЕЦЬКА МОВА (Чернігівська область)

Слайд 8

КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ ТЕСТУВАННЯ ФРАНЦУЗЬКА МОВА (Україна)

Слайд 9

КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ ТЕСТУВАННЯ ФРАНЦУЗЬКА МОВА (Чернігівська область)

Слайд 10

КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ ТЕСТУВАННЯ ІСПАНСЬКА МОВА (Україна)

Слайд 11

КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ ТЕСТУВАННЯ ІСПАНСЬКА МОВА (Чернігівська область)

Слайд 12

РОЗПОДІЛ АБІТУРІЄНТІВ ЗА КІЛЬКІСТЮ НАБРАНИХ БАЛІВ (АНГЛІЙСЬКА МОВА) (ЗА 100-200 БАЛЬНОЮ ШКАЛОЮ ОЦІНЮВАННЯ)

Слайд 13

Результати тестування (Чернігівська область)

Слайд 14

Слайд 15

Характеристики результатів тестування з англійської мови Назва характеристики Кількісне значення Максимально можливий тестовий бал 69 Максимально набраний тестовий бал 69 (отримали 3 учасники) Кількість завдань, які необхідно виконати, щоб отримати 200 балів за рейтинговою шкалою 67,68,69 Кількість учасників тестування, які отримали 200 балів (Україна) 46 Кількість учасників тестування, які отримали 200 балів (Чернігівська обл.) 1 Середній набраний бал 28,59 (34,5)

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Приклад складного завдання

Слайд 19

Приклад оптимального завдання

Слайд 20

Приклад легкого завдання

Слайд 21

Співвідношення кількості тестових завдань за складністю

Слайд 22

Розподіл тестових завдань з англійської мови за складністю (2011)

Слайд 23

Розподіл тестових завдань з англійської мови за складністю Рік Складність завдань 2009 2010 2011 Дуже легкі 9% - - Легкі 24% 6% 11% Оптимальні 29% 33% 39% Складні 29% 45% 48% Дуже складні 9% 16% 2%

Слайд 24

Календар ЗНО-2012 з іноземних мов Реєстрація на основне тестування - 1 січня – 20 лютого 2012 року Пробне тестування - 24 березня 2012року Проведення основного тестування – 26 травня 2012 року Перевірка тестових завдань з розгорнутою відповіддю – 29 травня– 8 червня 2012 року Оголошення результатів - до 07 липня 2012 року

Слайд 25

ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕСТУ 2009 - 2012 46 завдань Читання - 45 закрит их завдань Рік Кількість завдань Бал 2009 45 60(16) 2010 51 78(24) 2011 46 69(24) 2012 43 62(20)

Слайд 26

ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕСТУ 2012 46 завдань Читання - 45 закритих завдань Письмо - 1 відкрите завдання Кількість завдань Бал Читання 22 22 Використання мови 20 20 Письмо 1 20 Всього 43 62

Слайд 27

СТРУКТУРА ЧАСТИНИ ЧИТАННЯ Завдання на встановлення відповідності -11 завдань Завдання з вибором однієї правильної відповіді - 5 завдань Завдання на заповнення пропусків у тексті - 6 завдань

Слайд 28

ЗАВДАННЯ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ 5 завдань 8 варіантів відповідей

Слайд 29

ЗАВДАННЯ З ВИБОРОМ ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ 5 ЗАВДАНЬ (4 ВАРІАНТА ВІДПОВІДЕЙ В КОЖНОМУ ЗАВДАННІ)

Слайд 30

ЗАВДАННЯ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ 6 завдань 8 варіантів відповідей

Слайд 31

ЗАВДАННЯ НА ЗАПОВНЕННЯ ПРОПУСКІВ У ТЕКСТІ 6 завдань 8 варіантів відповідей

Слайд 32

СТРУКТУРА ЧАСТИНИ ВИКОРИСТАННЯ МОВИ Завдання на заповнення пропусків у тексті – 20 завдань

Слайд 33

ЗАВДАННЯ НА ЗАПОВНЕННЯ ПРОПУСКІВ У ТЕКСТІ 10 завдань (4 варіанта відповідей в кожному завданні) Оцінюється рівень знань лексичного матеріалу

Слайд 34

ЗАВДАННЯ НА ЗАПОВНЕННЯ ПРОПУСКІВ У ТЕКСТІ 10 завдань (4 варіанта відповідей в кожному завданні) Оцінюється рівень знань граматичного матеріалу

Слайд 35

ВІДКРИТЕ ЗАВДАННЯ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ Writing 43 You have received a letter from your foreign pen-friend. He/she writes that he/she bought a new mobile phone which has been advertised on TV. But he/she is disappointed with his/her purchase. It turned out that the phone didn't have all the features the adverts promised. Write a letter to your pen-friend in which you give your opinion about advertising in mass media write what advertisements should be banned and why describe your favourite adverts at the moment give him/her a piece of advice how to avoid being fooled by adverts Write a letter of at least 100 words. Do not write your own name, any dates, addresses or other personal information. Write your letter in an appropriate way.

Слайд 36

Критерії оцінювання письмового висловлення Методист КРЦОЯО Бондарєва Наталія Володимирівна

Слайд 37

* Сума тестових балів за письмове висловлення 2012 Змістове наповнення 8 Структура тексту та зв’язність 6 Використання лексики 3 Використання граматики Всього 3 20

Слайд 38

Змістове наповнення Опрацювання умов, зазначених у ситуації (4 умови) Кожна умова: опрацьована повністю – 2 бали лише згадана – 1 бал не опрацьована й не згадана – 0 балів

Слайд 39

* Структура тексту та зв’язність Логічність і послідовність – 0-2 бали Зв’язність, наявність з’єднувальних елементів у тексті – 0-2 бали Відповідність письмового висловлення заданому формату (лист особистий, діловий) – 0-2 бали

Слайд 40

Використання лексики Лексична наповненість Володіння лексичним матеріалом 0 – 3 бали

Слайд 41

Використання граматики Морфологія Синтаксис Орфографія - Sp 0 – 3 бали

Слайд 42

Використання граматики 3 бали – 0-8 помилок (крім грубих) 2 бали – 8-15 помилок 1 бал – 15-… помилок 0 балів – велика кількість помилок, що унеможливлюють розуміння написаного

Слайд 43

Грубі помилки 1) Вживання: числа і особи в дієслівних часових формах артиклів (основні правила) частки to з інфінітивом незлічуваних іменників (типу advice) умовних речень 2) Порушення порядку слів у реченні

Слайд 44

Позначте номер Вашого зошита так: Правильну відповідь в завданнях позначайте тільки так: Бланк А Читання

Слайд 45

Бланк Б Письмо Увага! Писати в полі екзаменатора заборонено! Відповідаючи на завдання не виходьте за межі ліній Кінець бланка Б

Слайд 46

Good Luck! “Допоможіть мені вступити до вузу. Прошу Вас від щирого серця. Хай допоможе Вам Бог і мені також. Pliss. PS. Дякую Вам.” “С любовью всегда ваш Саша” “from our treesless area”.

Слайд 47

КИЇВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ 0 44 360 70 04 – методичний відділ 0 44 361 42 17(16) – відділ ІТ м. Київ, вул. Міста Шалетт, 1А rc_kiev@ukr.net

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зовнішнє незалежне оцінювання