Зовнішнє незалежне оцінювання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
У тестуванні з української мови та літератури взяли участь 434 944 особи, що становить 93,9 % від загальної кількості зареєстрованих для участі в зовнішньому оцінюванні з цього предмета
На виконання тестових завдань було відведено 180 хвилин. Кожен учасник тестування отримав індивідуальний тестовий зошит, що складався з трьох частин (Частина 1, Частина 2 та Частина 3). Частина 1 містила завдання з української мови різних форм, а саме: завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на встановлення відповідності, завдання на інтерпретацію прочитаного тексту. Частина 2 – завдання з української літератури з вибором однієї правильної відповіді та на встановлення відповідності. Частина 3 містила відкрите завдання з розгорнутою відповіддю з української мови.
Максимально можливий бал – 111 Максимально набраний бал – 109 (два учасники) Середній набраний бал – 48,4 Середня складність завдань (%) – 44,7
Розподіл учасників тестування з української мови та літератури за рівнями навчальних досягнень Кількість учасників, %
Розподіл учасників тестування з української мови та літератури за 12-бальною шкалою оцінювання Кількість учасників, %
Апеляційні звернення (Українська мова та література) До апеляційної комісії Українського центру оцінювання якості освіти надійшло 5 618 заяв щодо результатів зовнішнього оцінювання. Українська мова та література – 2 606 заяв (0,6 % від загальної кількості учасників зовнішнього оцінювання із цього предмета). Відповідно до висновків технічної та предметної експертиз 5036 учасникам відмовлено в задоволенні апеляційних заяв щодо результатів зовнішнього незалежного оцінювання, 582 учасникам рішеннями апеляційної комісії результати змінено: – 361 учаснику – після проведення технічної та предметної перевірок їхніх бланків відповідей; – 166 учасникам оцінено роботи, що були анульовані через неправильно вказані ними варіанти тестових зошитів; – 55 учасникам відновлено результати анульованих робіт у зв’язку з відсутністю документально зафіксованих фактів порушень процедури проходження тестувань.
Статистичні характеристики результатів тестування з української мови та літератури 2009 року по регіону
Середня якість навчальних досягнень з української мови та літератури (м. Вінниця, м. Житомир, м. Хмельницький)
Складність тестового завдання – успішність учасників тестування у виконанні цього завдання. Визначається як відношення кількості балів, що набрали всі учасники тестування за виконання даного завдання до максимальної кількості балів, яку вони могли б отримати за його виконання, виражену у відсотках.
ЛЕГКІ ЗАВДАННЯ Синоніми наведено в рядку А зустрічати гостя – проводжати гостя Б жвавий хлопчина – прудкий хлопчина В привозити подарунки – привезені подарунки Г будівельний кран – водопровідний кран
ЛЕГКІ ЗАВДАННЯ Складним є речення А Верби, схилившись над тихим Дінцем, розчісують коси зелені. Б На заході ще жевріло небо, а в степу вже заходила ніч. В Липневий день мандрує пішки, казки нашіптує малечі. Г Пішла дорога то маленькими сосновими лісками, то болотами, то полями.
ОПТИМАЛЬНІ ЗАВДАННЯ Усі слова написані правильно в рядку А викладацький, молотьба, вохкість Б карпатський, дорожчати, робітництво В криворізький, об’їжджати, французський Г інтелігентський, сонячний, надхнення Д тюркський, свідотство, соняшник
ОПТИМАЛЬНІ ЗАВДАННЯ Граматично правильне продовження речення «Обираючи стиль одягу,..» подано в рядку А витрачається багато часу. Б зважайте на певні норми. В підкреслюється індивідуальність. Г велике значення має колір. Д ваш гардероб має залежати від погоди.
ОПТИМАЛЬНІ ЗАВДАННЯ (С - 2008) Правильно узгоджений числівник з іменником у реченні А Квартет утворюють чотири виконавці. Б До редакції надійшло два сценарія. В Концерт тривав майже півтора години. Г Для вистави слід використати чотирьох прожекторів. Д Батальні сцени фільму знімали два з половиною місяців.
СКЛАДНІ ЗАВДАННЯ Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку А багатший, більш вірогідний, щонайрозвинутіший, найбільш цивілізований Б менш відомий, пресильніший, найохайніший, найменш визначний В дешевший, сліпіший, найнижчий, найбільш самостійний Г повніший, більш прозорий, самий тонкий, найменш потужний Д кращий, менш цікавий, якнайшвидший, більш видатніший
СКЛАДНІ ЗАВДАННЯ Правильно утворено всі імена по батькові в рядку А Юрійович, Петрівна, Валерієвич Б В’ячеславівна, Євгенович, Кузьмич В Святославович, Матвійович, Ігоревна Г Іванівна, Іллінічна, Геннадійович Д Арсенівна, Яківович, Романівна
СКЛАДНІ ЗАВДАННЯ Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка А юридичний, заощадження, більярд Б дзюдоїст, мультиплікація, шампіньйон В шлягер, Бессарабія, узбережжя Г щитоносець, Макіївка, дюжина Д б’ють, від’єднання, барельєф
Завдання на розуміння тексту (складні завдання) Перша частина використаного в тексті авторського неологізму «аудіомісіонерка» (рядок 2) стосується звукозапису, а друга – А популяризації Б благословення В започаткування Г звеличення
Завдання на розуміння тексту (складні завдання) Слова мимохідь і мимохіть, ужиті в тексті (рядки 39, 51) А різні за значенням Б однакові за значенням В близькі за значенням Г протилежні за значенням
Українська література ДУЖЕ ЛЕГКІ ЗАВДАННЯ Рядки Благослови, мати, Весну закликати! Весну закликати, Зиму проводжати!.. узяті з А соціально-побутової пісні Б календарно-обрядової пісні В історичної пісні Г балади Д думи
Українська література ОПТИМАЛЬНІ ЗАВДАННЯ Віршовий розмір «Енеїди» Івана Котляревського Еней був парубок моторний І хлопець хоть куди козак, Удавсь на всеє зле проворний, Завзятіший од всіх бурлак… А хорей Б ямб В дактиль Г амфібрахій Д анапест
Українська література ОПТИМАЛЬНІ ЗАВДАННЯ Образ церковної чаші як символ незнищенності українського народу зображено у творі А «Я (Романтика)» Б «Тигролови» В «Жовтий князь» Г «Україна в огні» Д «Мисливські усмішки»
Українська література СКЛАДНІ ЗАВДАННЯ Перша пісня, яку виконує Наталка («Наталка Полтавка» Івана Котляревського»), це А «Сонце низенько, вечір близенько…» Б «Всякому городу нрав і права…» В «Ой під вишнею, під черешнею…» Г «Віють вітри, віють буйні…» Д «Гомін, гомін по діброві…»
Українська література СКЛАДНІ ЗАВДАННЯ З-поміж перелічених поетів до «празької школи» належав А Павло Тичина Б Євген Маланюк В Володимир Сосюра Г Іван Драч Д Андрій Малишко
Технічні характеристики тесту з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ для зовнішнього незалежного оцінювання 2010 року
До тесту включено 61 завдання: Частина 1 містить завдання з української мови; частина 2 – завдання з української літератури; частина 3 – завдання на створення власного висловлення. На виконання тесту з української мови і літератури відведено 180 хвилин.
Характеристика тестових завдань Форми тестових завдань: 1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (ВОВ) До кожного завдання пропонується 4 або 5 варіантів відповіді, з яких лише один правильний. 2. Завдання на встановлення відповідності (ВВ) У завданнях пропонується співвіднести характеристику мовного чи літературного явища, позначеного літерою, з прикладом цього явища, позначеним цифрою. 3. Завдання з розгорнутою відповіддю (РВ) Завдання цієї форми передбачає створення власного аргументативного висловлення на дискусійну тему. У ньому слід аргументовано ствердити або заперечити висловлену в завданні позицію.
Кількісний розподіл завдань за формами, змістовими лініями та розділами програми (українська мова)
Кількісний розподіл завдань за формами, змістовими лініями та розділами програми (українська література)
Принципи композиції завдань у тесті з української мови і літератури 1. Спочатку в тесті подано завдання з української мови, потім – завдання з української літератури, а завершує тест відкрите завдання з розгорнутою відповіддю (власне висловлення). 2. Завдання в межах предметних складових тесту розташовуються за формами: від завдань з вибором однієї правильної відповіді до завдань з розгорнутою відповіддю. Це пояснюється специфікою роботи із завданнями кожної форми й технологічними аспектами комп’ютерної обробки бланків відповіді. 3. Завдання в межах кожної з форм розташовуються від простого до складного.
Система оцінювання окремих завдань і тесту в цілому Для завдань тесту кожної форми встановлюється відповідна система оцінювання: 1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді – 0 – 1 тестовий бал. 2. Завдання на встановлення відповідності – 0 – 1 – 2 – 3 – 4 тестових бали. 3. Завдання з розгорнутою відповіддю – від 0 до 24 тестових балів. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно розв’язавши всі завдання тесту з української мови і літератури, – 111.
Куди звертатися за інформацією? www.testportal.gov.ua – сайт Українського центру оцінювання якості освіти www.vintest.org.ua – сайт Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти (ВРЦОЯО) 8 (0432) 65 65 35 – телефон гарячої лінії ВРЦОЯО
Схожі презентації
Категорії