Технологія проектів в початкових класах
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
“Погодуй пташку взимку, і вона віддячить тобі влітку” Боришковецька ЗОШ І-ІІ ступенів Екологічний проект на тему: Керівник: Тютюник Л.Г. Вчитель ІІ категорії Боришковецької ЗОШ І-ІІ ступенів Степанюк Юлія Анатоліївна
В основі методу проектів лежить розвиток пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, умінь орієнтуватись в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення. Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів - індивідуальну, парну, групову, яку учні виконують протягом певного відрізка часу.
Результати проектів повинні бути матеріальними, тобто відповідно оформленими — відеофільм, альбом, бортжурнал, комп'ютерна газета, альманах, виховний захід, відкритий урок тощо. Проекти є різних типів: дослідницькі, творчі, ігрові, інформаційні, практично-орієнтовані, навчально-телекомунікаційні. Інколи зустрічаються змішані проекти.
Мета проектного навчання полягає в тому, щоб створити умови, при яких учні: · Самостійно і охоче купують відсутні знання з різних джерел; · Вчаться користуватися набутими знаннями для вирішення пізнавальних і практичних завдань; · Набувають комунікативні вміння, працюючи в різних групах; · Розвивають у себе дослідницькі вміння (вміння виявлення проблем, збору інформації, спостереження, проведення експерименту, аналізу, побудови гіпотез, узагальнення).
У своїй роботі я також використовую методи проектів, частіше на уроках природознавства. Це допомагає дітям самостійно мислити, знаходити та розв'язувати проблеми, використовуючи знання з різних галузей. Учні вчаться прогнозувати результати та можливі наслідки різних варіантів розв'язку, встановлювати причиново-наслідкові зв'язки.
Мета проекту: Виховання екологічних компетентностей учнів; виховання патріотичних почуттів учнів; впровадження інформаційних компетентностей школярів у навчально-виховний процес; примноження українських народних традицій. Завдання: Виховувати екологічний світогляд та екологічну культуру школярів. Сприяти поширенню народознавчих знань. Засвоїти народні традиції у взаєминах людини і природи на базі краєзнавчого матеріалу. Залучити учнів до природоохоронної діяльності на основі набутих у школі знань. Розвивати інформаційно-технологічні компетентності учнів.
Зібрати інформацію про дерева, кущові рослини та трав’янисті рослини-символи. Виготовити буклет “Рослини-символи України” Виготовити колаж “Рослини-символи, які ростуть у нашім краї”
Підібрати загадки, прислів’я, прикмети , легенди про рослини, які є символами України Дослідити, як зображені рослини-символи у віршах Дослідити, як зображені рослини-символи у картинах художників
Випустити стіннівку Провести конкурс оригамі «Рослини-символи України» Створити казку про рослини-символи в українському віночку
Проектна робота дуже перспективна, оскільки в ній кожен з учасників не втрачає свого статусу актив ної діючої особистості, намагається зайняти в групі позицію, що відповідає його можливостям: знанням, умінням, здібностям, мисленню тощо. Це позначаєть ся на загальному формуванні індивідуального стилю дитини. Працюючи над проектом, учні спілкуються, співпрацюють і допомагають один одному в процесі навчання, розвивають соціальні, розумові та комуні кативні навички.
«Збережімо воду на планеті Земля» «Допоможи пташці взимку» «Лікуймо планету, планета хворіє» Екологічні проекти Степанюк Ю.А. Тютюник Л.Г. Федорова Г.О.
Застосування методу проектів - це загальна потреба нашого часу. Метод проектів засвідчує повну узгодженість навчання з життям, з інтересами учнів, він ставить учня у становище дорослої людини. І тоді школяр нагадує лікаря, інженера, вчителя, для якого теоретичні знання - засіб творчих пошуків. Зрештою активно розвивається мислення з опорою на науку.
Відповідь очевидна: тому що нова ситуація вимагає нових підходів. Якщо учень зуміє впоратися з роботою над навчальним проектом, можна сподіватися, що в дорослому житті він виявиться більш пристосованим: чи зуміє планувати власну діяльність, орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, спільно працювати з різними людьми, тобто адаптуватися до мінливих умов. Для чого потрібна технологія проектів? Чому не можна обійтися колишніми, перевіреними часом методами?
Схожі презентації
Категорії