Концептуальні засади технологій раннього навчання М.Зайцева
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ Наочні (демонстрація) Словесні Практичні (індивідуальні й групові ігри та вправи) Репродуктивні Проблемні
Роль педагога Педагог починає навчання без словесних настанов, відразу залучаючи дітей до діяльності, пов’язаної з об’єктом, що вивчається. Внутрішньо він готовий до інтелектуальної і фізичної та напруженої праці, володіє необхідними для розвитку дитини методичними рішеннями, засновуючи її пізнавальну діяльність на грі. Педагог вибудовує навчальний процес на засадах природовідповідного розвитку дитини, через відношення і діяльність, всебічно активізуючи пізнавальний потенціал дитячого мозку.
Особливості технологій - максимальна наочність у навчанні; - нескладні дидактичні посібники; - звільнення дитини від регламентованої поведінки; - ритмізація діяльності (ритмічні звукові подразнення, ритмічні рухи кисті дитини); - навчальна діяльність дітей насичена цікавими ігровими ситуаціями з елементами змагання; - одночасний розвиток мовлення дітей з навчанням їх читання; - шлях до читання через письмо (від письма кубиками до читання); - складовий принцип навчання читання, відмова від фонемного принципу; - поєднання навчання зі співом (запам’ятовування складів у формі коротких складових пісеньок, які використовують як фонетичну розминку і супроводжують рухами); - використання всіх видів пам’яті: звукової, моторної, зорової, кінестетичної (просторово-рухової); - нормалізація та активізація всіх функціональних систем організму дитини завдяки стійким позитивним емоціям; - навчання дистанційоване від вербально-логічного спрямування; - формування правильної постави, висока загальна рухова активність (не обов’язкове сидіння за столами).
Рекомендована література 1. Біла Е.П. Навчаємо читання українською мовою за методикою М.Зайцева. 1 видання К., 2006 р. – 68 с. 2. Зайцев Н.А. Письмо, чтение, счет. «Учебник для вузов. Специальная литература» / Художественное оформление Григорьев С. – СПб: Лань, 2000. – 224 с. 3. Кубики Зайцева. Учебное пособие. Комплект для дома, группы, класса. Санкт-Петербург. 1999. – 80 с. 4. Ахлымова Н.В. Учимся читать с удовольствием! Система быстрого обучения чтению детей 5-6 лет с речевыми нарушениями по методике Н.А.Зайцева / Н.В. Ахлымова, под ред. Н.Е. Ильяковой. – М.: Издательство ГНОМ и Д, 2006. – 72 с.
Схожі презентації
Категорії