Індивідуальне навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Про організацію індивідуального навчання в загальноосвітніх навчальних закладах міста у 2011-2012 н.р. Хлистун Людмила Федорівна головний спеціаліст відділу освіти
Учні, які навчаються індивідуально є учасниками навчально-виховного процесу одного із навчальних закладів. Їх права та обов'язки визначаються Законами України "Про освіту”, "Про загальну середню освіту" та іншими нормативно-правовими актами.
Нормативно-правові документи Закон України «Про освіту». Закон України «Про загальну середню освіту». Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778. Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затверджене наказом Міністерства освіти і науки У країни від 20.12.2002 р. №732. Наказ Міністерства освіти і науки України "Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в ЗНЗ" від 15.10.2004 р. № 797.
Закон України «Про загальну середню освіту» Стаття 6. Здобуття повної загальної середньої освіти 1. Громадянам України незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак забезпечується доступність і безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти у державних і комунальних навчальних закладах.
Закон України «Про освіту» Стаття 3. Право громадян України на освіту Держава здійснює соціальний захист вихованців, учнів, студентів, … незалежно від форм їх навчання і типів закладів освіти, де вони навчаються, сприяє здобуттю освіти в домашніх умовах.
Нормативно-правові документи Наказ відділу освіти Лозівської міської ради від 01.09.2011 №407 “Про організацію індивідуального навчання в загальноосвітніх навчальних закладах м.Лозова у 2011/2012 навчальному році” Наказ відділу освіти Лозівської міської ради від 28.09.2011 №438 “Про організацію індивідуального навчання учням ЗОШ №1, 12, НВК “ЗНЗ-ДНЗ №10”, ПЗОШ №1 у 2011/2012 навчальному році” Наказ відділу освіти Лозівської міської ради від 21.10.2011 №474 “Про організацію індивідуального навчання учням ЗОШ №1”
Організовано індивідуальне навчання з 01.09.2011року - для 39 учнів з 01.10.2011року - для 46 учнів з 01.11.2011року - для 47учнів
У відповідності до Положення про індивідуальне навчання виділяються години: для учнів 1-4 класів – 5 годин на тиждень; для учнів 5 -9 класів – 8 годин на тиждень; для учнів 10-11 класів – 12 годин на тиждень.
Оцінювання навчальних досягнень учнів Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється педагогічними працівниками відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. За результатами річного оцінювання та атестації учням, які навчаються індивідуально, видається табель успішності.
Оцінювання навчальних досягнень учнів Учні, які пройшли державну підсумкову атестацію, отримують свідоцтво про базову загальну середню освіту, атестат про повну загальну середню освіту згідно з чинним законодавством. Звільненню від підсумкової державної атестації підлягають учні, які навчалися індивідуально за станом здоров'я або з інших поважних причин. Звільнення здійснюється у встановленому порядку
Оцінювання навчальних досягнень учнів Учні, які навчалися за індивідуальною формою навчання і мають високі результати у вивченні навчальних предметів, можуть нагороджуватися похвальним листом "За високі досягнення у навчанні" та похвальною грамотою "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів" відповідно до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів"
Учні, які навчаються індивідуально є учасниками навчально-виховного процесу одного із навчальних закладів. Сайти шкіл Сайт відділу освіти http://loz-osvita.ucoz.ru Всеукраїнська шкільна мережа
Перспективні питання створення психолого-реабілітаційного центру на базі Міського центру практичної психології і соціальної роботи, залучення фахівців з метою поліпшення інтеграції дітей, які потребують корекції в класи загальноосвітніх навчальних закладів міста
Схожі презентації
Категорії