X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Адаптація учнів 5 - го класу до навчання

Завантажити презентацію

Адаптація учнів 5 - го класу до навчання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Педагогічний проект „П’ятий клас – від адаптації до успіху” Розробила Класний керівник 5 класу Жовтоводської середньої загальноосвітньої з профільними класами школи № 8 м.Жовті Води Семуха Віра Миколаївна

Слайд 2

Актуальність Перехід учнів з початкової школи до середньої викликає зростання стресового навантаження як на самих учнів, так і на їхніх батьків. Це пов’язане з появою нового класного керівника, нових вчителів, предметів, кабінетною системою навчання та ще й співпадає з віковими змінами – вступом дитини у підлітковий вік. Учневі доводиться вирішувати ряд проблем психологічного і організаційного характеру, а саме:

Слайд 3

Як не загубитись в просторах школи? Як розподілити час на перерві і для переходу в інший кабінет, і для відпочинку, і для відвідання їдальні? Що робити, коли ображають старшокласники? Як впоратись із зростанням кількості уроків, а, отже, і домашніх завдань? Як налагодити відносини з різними учителями, пристосуватися до їхніх вимог, методів навчання, а, можливо, і темпераменту? Як стати значимою людиною для класного керівника?

Слайд 4

Мета проекту: підвищення ефективності роботи класного керівника шляхом зменшення стресового навантаження, викликаного умовами адаптаційного періоду 5-го класу

Слайд 5

Завдання: Вивчити психолого-педагогічні особливості учнів класу: особливі задатки та здібності, рівень інтелекту рівень соціалізації мотиви, інтереси і схильності особливості характеру і поведінки: працелюбність, наполегливість, організованість, самостійність, ставлення до старших, ставлення до однолітків, самооцінка, комунікабельність, звички тощо вихованість – гуманність, чесність, відповідальність, дисциплінованість, принциповість, співчуття, допитливість, естетичні смаки і вподобання, прагнення до фізичної досконалості систему цінностей Дослідити особливості функціонування дитячого колективу – провести соціометрію, опитування, спостереження, проаналізувати результати досліджень, змоделювати динаміку розвитку класу

Слайд 6

Розробити корекційну програму формування і розвитку дитячого колективу Дослідити особливості виховання учнів в сім’ї, стиль стосунків, ставлення до дитини, спрямованість педагогічних зусиль, переважаючі методи виховного впливу Сприяти залученню внутрішніх ресурсів дітей, ресурсу сім’ї, вчительського та учнівського колективів для пом’якшення стресового навантаження, викликаного умовами адаптаційного періоду 5-го класу Сприяти узгодженню педагогічних вимог, підходів вчителів-предметників, які працюють з класом, класного керівника, батьків

Слайд 7

Учасники проекту класний керівник, учні, батьки п’ятого класу, вчителі-предметники, які працюють у п’ятому класі, психологічна служба школи, адміністрація школи.

Слайд 8

Етапи реалізації: Дослідницько-аналітичний – вересень Етап створення програм – жовтень Етап творчого розвитку – листопад – квітень Етап аналізу і планування роботи – травень – червень

Слайд 9

Батьківські збори «Адаптація учнів 5 класу до навчання в школі» Мета: дати батькам знання, необхідні для підтримки п’ятикласників в період адаптації до нових умов навчання

Слайд 10

Завдання: 1. Ознайомити батьків з соціально-психологічними умовами розвитку молодших підлітків та труднощами, з якими зустрічаються учні п’ятих класів. 2. Показати важливість підтримки сім’ї у пристосуванні п’ятикласника до нових умов навчання. 3. Надати консультації та рекомендації батькам щодо виховання дітей та подолання проявів дезадаптації у п’ятикласників

Слайд 11

План: І. Вступ ІІ. Міні-лекція 1. Соціально - психологічні умови розвитку молодших підлітків 2. Труднощі адаптації дитини до навчання у 5-му класі 3. Роль сім’ї в адаптації школярів ІІІ. Поради батькам щодо виховання дитини та подолання проявів дезадаптації у п’ятикласників. ІV. Групове консультування батьків з даної проблеми. V. Підсумок зборів. VІ. Домашнє завдання батькам (Тест « Які Ви батьки? »)

Слайд 12

Щоб установити довірливі стосунки з дитиною та зберегти їх: • Не переривайте дитину, не кажіть, що ви все зрозуміли, не відвертайтесь, поки дитина не закінчила розповідати, інакше кажучи, не давайте їй приводу тривожитись через те, що вас мало цікавить те, про що вона каже. • Не ставте забагато запитань. • Не примушуйте дитину робити те, до чого вона не готова. • Не примушуйте дитину робити що-небудь, якщо вона втомилась, засмучена. • Не вигадуйте для дитини багато правил — вона перестане звертати на них увагу. • Не виявляйте підвищеного занепокоєння з приводу неочікуваних стрибків у розвитку дитини чи деякого регресу. • Не порівнюйте дитину з жодними іншими дітьми.

Слайд 13

Поради для батьків Десять заповідей для батьків: Не чекай, що твоя дитина буде такою, як ти, чи такою як ти хочеш. Не чекай від дитини плати за все, що ти для неї зробив. Ти дав їй життя, як вона може тобі віддячити? Вона дасть життя іншому, той - третьому, і це незворотний закон подяки. Не зганяй на дитині свої образи, щоб у старості не їсти гіркий хліб. Бо що посієш, те й пожнеш. Не стався до її проблем зверхньо. Життя дане кожному, і, будь упевнений: дитині важко не менше, ніж тобі, а може й більше, оскільки в неї немає досвіду. Не принижуй!

Слайд 14

Не забувай, що найважливіші зустрічі для кожної людини - це зустрічі з дітьми. Звертайте більше уваги на них - ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині. Не картай себе, якщо не можеш зробити чогось для своєї дитини. Картай — якщо можеш, але не робиш. Пам'ятай: для дитини зроблено не достатньо, якщо не зроблено всього. Дитина - це не тиран, що заволодіває усім твоїм життям, і не тільки плід плоті і крові. Це та дорогоцінна чаша, яку життя дало тобі на збереження і на розвиток творчого вогню. Це розкріпачена любов матері і батька, в яких буде рости не «наша», «своя» дитина, а душа, дана на збереження. Умій любити чужу дитину. Ніколи не роби їй того, чого не хотів би, щоб робили твоїй. Люби свою дитину всякою - не дуже талановитою, невезучою, дорослою. Спілкуючись з нею, радій тому, що дитина - це свято, яке поки що з тобою

Слайд 15

Пам'ятайте: • Якщо дитину постійно критикувати - вона вчиться ненавидіти. • Якщо дитина живе у ворожнечі - вона вчиться агресивності. • Якщо дитину висміють - вона стане замкнутою. • Якщо дитина зростає у докорах - формується почуття провини. • Якщо дитину підбадьорюють - вона починає вірити в себе. • Якщо дитину хвалять - вона вчиться бути вдячною. • Якщо дитина зростає в чесності - вона вчиться бути справедливою. • Якщо дитина живе у безпеці - вона вчиться вірити людям. • Якщо дитину підтримують - вона вчиться цінувати себе. • Якщо дитина живе у розумінні і доброзичливості - вона вчиться знаходити любов у цьому світі

Слайд 16

Тест для батьків Більшість батьків свято переконані, що вони гарні батьки. Про своїх дітей одні батьки розповідають стороннім лише хороше, а другі – не соромляться жалітися на них. Стосунки батьків і дітей – вічна проблема, з якою зіштовхується кожне покоління. Чому в одних сім’ях – мир і спокій, а в інших – сварки, крики і скандали? Якими бачать діти своїх батьків? Якими батьками ви насправді є?

Слайд 17

Виховний захід на тему "Еталон поведінки мого однолітка Виховний захід на тему "Мій справжній друг Виховний захід на тему "Норма власної поведінки, і еталон поведінки Виховний захід на тему "Доброта - ознака сили, а не слабкості"

Слайд 18

Анкета «Мої захоплення» Анкета «Читач — підліток» Анкета «Я — учень» Анкета «Моє навчання» Анкета «Моя сім'я» Анкета «Оцінка діяльності учителя» Анкета «Ти і твій клас» Малювальний тест «Портрет учня» Тест « Чи вмієш ти спілкуватися» Анкета «Стосунки в колективі»

Слайд 19

“Хто не шукає дружби з ближнім, той сам собі заклятий ворог” Шота Руставелі Тому давайте згадаємо слова Кота Леопольда “Друзі, давайте жити дружно!”.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота