Звуковий і звуко-буквений аналіз, вимова і написання слів з подовженими м’якими приголосними
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перевіримо домашнє завдання Словниковий диктант Стаття, щоденник, солов'ї, розкриття. Вивчаємо нове слово століття
Звуко-буквений аналіз слів з подовженими м’якими приголосними Соколова Надія Ігорівна КЗ «Кочетоцька санаторна школа-інтернат I-ІІІ ступенів»
Вимовляйте правильно слова плаття взуття зрання старанно ранній суддя стаття Вправа 257 с. 107 Придумайте речення за малюнком зі словами: Годування, освітлення, доглядання.
Вставте потрібні букви, запишіть: Ми …. ю, тт розрі….я, сс помешка….я, нн корі….я, нн …ється. лл Зробіть звуковий аналіз цих слів. Визначіть: Гіллясті - …зв., …б., Зеленню – …зв., …б., Дзюрчання - …зв., …б., Ллються - …зв., …б., 8 7 9 7 6 7 7 5
Впр. 258 с. 108 прочитайте текст самостійно Випишіть слова з подвоєнням,поділіть їх для переносу.
Підсумок уроку -Яку тему вивчали? -Поясніть правило переносу слів з подвоєнням? -скільки звуків позначають подвоєні букви? -Який цей звук? Чому? Домашнє завдання С. 109 впр.259 виписати слова з подвоєнням, зробити звуко-буквенний аналіз цих слів.
Схожі презентації
Категорії