Уявлення про слова,
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Що означають слова–ознаки На уроці я навчуся Бути добрим, чуйним, милосердним Ставити запитання до даних слів Визначати предмет за їх ознаками Вживати слова-ознаки в реченні Складати казку
Ознака – це характерна риса, прикмета, за якою можна визначити що-небудь або який це предмет.
Вправа “Склади речення” Вовк пішов по… …………………………………………………………….. Червона Шапочка пішла по… ………………………………………
Дослідницька робота Ось прилетіла сорока, У неї є одна морока. Кругом озирається, Не розуміє, що відбувається. Чому сіроманець у ліс поскакав, Хто ж його бідолашного так налякав? Доведіть, чи з’їсть Вовк бабусю?
Диференційована робота в групах. І група – завдання від Зайчика: вставити пропущені слова–ознаки. (Слова для довідки: довгі, куций, невеличкий) … вуха, … хвіст … сам на зріст. На городі побував, Нам капусту попсував.
ІІ група – завдання від Їжачка: підібрати відповідні слова (з’єднати стрілочками) Лисичка (яка?) колючий Зайчик (який?) бурий Білочка (яка?) прудка Їжачок (який?) сіренький Ведмідь (який) хитра
ІІІ група – завдання від Білочки: Описати шапочку дівчинки, підібрати слова–ознаки. Скласти речення про шапочку.
Розуміти, що означають слова–ознаки На уроці я навчився Бути добрим, чуйним, милосердним Ставити запитання до даних слів Визначати предмет за їх ознаками Вживати слова–ознаки в реченні Складати казку
Гра “Мікрофон” Що найбільше вам сподобалося на уроці? Якими враженнями від уроку ви поділитесь з мамою, з татом? Які б слова-ознаки ви підібрали до слова ”урок” (я маю на увазі сьогоднішній урок)?
Схожі презентації
Категорії