X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
То як же змінюється іменник?

Завантажити презентацію

То як же змінюється іменник?

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Б а ж а ю у с п і х і в !

Слайд 2

Ланцюжкова гра “Що я вже знаю про іменник”

Слайд 3

Бесіда за питаннями То як же змінюється іменник? Для чого служить однина, множина? Чи всі іменники мають форму однини й множини?

Слайд 4

Тема уроку: Число іменників (повторення). Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини

Слайд 5

М е т а у р о к у : *закріпити відоме учням про число іменників, поглибити й розширити знання про цю граматичну категорію; *розвивати й удосконалювати навички й уміння правильно визначити число іменників; *виховувати граматичну увагу й пильність, любов до рідної землі

Слайд 6

“Мікрофон” Про що ви хочете почути на уроці, опрацьовуючи тему “Число іменників”? У який спосіб можна повторити відоме й опрацювати нове про число іменників?

Слайд 7

Ланцюжкове спостереження Поставити подані іменники у формі множини (якщо це можливо) і зробити висновок про те, чи всі з них мають форми однини й множини Стіл – Небо – Вікно – Яблуко – Цукор – Тепло –

Слайд 8

Робота з підручником Опрацювати теоретичний матеріал підручника (ст.138) про вживання іменників тільки в однині або тільки в множині

Слайд 9

Дібрати якомога більше іменників, що мають тільки форму однини (І в.), тільки множини ( ІІ в.), а саме: назви речовин, маси матеріалу; назви ігор; географічні назви; назви почуттів, станів.

Слайд 10

Робота з підручником Опрацювання теоретичного матеріалу (ст.138) про збірні іменники Усне виконання вправи 250

Слайд 11

Інтелектуальна розминка Відгадай! 1. Не ступивши від порога, вже знайшов аж дві дороги! Подивись – обидві рівні. По одній на кожну ногу.

Слайд 12

2. Два кільці, два кінці, а посередині – цвях. 3. Своїх очей не має, а бачить допомагає. 4. Ходить, ходить, а в хату не заходить.

Слайд 13

5. Що це, друже? От послухай: дві голоблі поза вуха. А на очі коліщата, А на ніс – сідло горбате.

Слайд 14

6. Бігло два пси, 7. Хто трьома Позадирали носи. зубами сіно їсть?

Слайд 15

8. Дві в руках, дві в ногах, не провалишся в снігах, а поїдеш легко ти, тільки ляжуть два сліди.

Слайд 16

Вибірковий диктант Виписати іменники, вказати граматичне число кожного з них. Мов ясочка, схилилася над вербовою колискою молода мати. Обережно колише свого первістка, наспівуючи колискову: “Ходить сон коло вікон. Заплющ оченята, стули губенята, моє голуб’ятко, пора тобі спати”.

Слайд 17

Розподільний диктант тільки однина тільки множина Житомир окуляри Умань сани Корчувате труднощі Ірпінь радощі Вінниця іменини ворота

Слайд 18

Жуків острів – окраса Голосієва

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Словникова робота О м е л а, ж.р. – вічнозелена багаторічна рослина, що паразитує на багатьох різних породах дерев Лікувальні властивості залежать від виду рослини, на якому паразитує омелаю

Слайд 25

Слайд 26

Слайд 27

Творче завдання Скласти 1-2 речення про заповідник “Жуків острів”

Слайд 28

“Незакінчені речення” Закінчити речення: “Сьогодні на уроці…: а)…я дізнався… Отже, я знаю…” б)…я зрозумів… Отже, я вмію…”; в)…я переконався… Отже, я впевнений…”; г)…я замислився… Тому я хотів би…”.

Слайд 29

Домашнє завдання §17, повторити §15 2. Виконати вправу №252 (письмово) 3. Написати, вказуючи число використаних іменників, твір- мініатюру “Люби і знай свій рідний край”

Слайд 30

Дякую за увагу! До нової зустрічі!

Слайд 31

С о ф і ї в с ь к и й п а р к

Слайд 32

Слайд 33

Слайд 34

Слайд 35

Слайд 36

Слайд 37

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова