СИНОНІМІКА ВІДОКРЕМЛЕНИХ І НЕВІДОКРЕМЛЕНИХ ДРУГОРЯДНИХ ЧЛЕНІВ. ПУНКТОГРАМИ У ПРОСТОМУ РЕЧЕННІ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
СИНОНІМІКА ВІДОКРЕМЛЕНИХ І НЕВІДОКРЕМЛЕНИХ ДРУГОРЯДНИХ ЧЛЕНІВ. ПУНКТОГРАМИ У ПРОСТОМУ РЕЧЕННІ
Перебудуйте речення так, щоб один із невідокремлених членів речення став відокремленим. Чи змінилися їх синтаксичні функції й стилістичні ознаки після перебудови речення?
1. Після зборів велика, галаслива і радісна група учнів вийшла на вулицю. 2. За горами там давно вже сяє сонце. 3. Сашко дивився на хлопців і усміхався. 4. Освітлений вогнями великий пароплав до пристані підходив. 5. Усіх зацікавила передана по радіо інформація
Там, на зеленій лавці, обкладеній дерниною, сперши голову на руки, сидить білява панночка (М. Коцюбинський).
1. Там на горі біла хата із бабиного літа (Г. Овсієнко). 2. Місяць закоханий у ніч чарівну сяє щасливий і світить (Олександр Олесь). 3. Гетьман підняв безсонням обпалені очі (Л. Костенко). 4. А море надійшло півколом запінене і голосне (М. Доленго). 5. Трава росте під стопами у нас підступнотихо викрадає пpocтір і непомітно в зеленивши час підносить вгору свої пера гострі… (П. Мовчан). 6. Світлою порошею курить Чумацький Шлях …шлях твоїх пращурів… (О. Гончар).
Мета гри: узагальнити знання з визначеної теми. Підготуватися до захисту проекту перед учнями класу (5 хвилин) за поданим планом. План захисту проекту гри 1. Назва гри, її мета, на кого зорієнтована. 2. Обґрунтування корисності й доцільності вашої гри для вивчення відповідної теми. 3. Правила гри (тривалість, кількість учасників тощо). 4. Демонстрація гри чи її частини. 5. Відповіді на запитання представників інших груп. За одним із проектів провести гру в класі.
Схожі презентації
Категорії