Практичні вправи у вимовлянні і написанні слів зі дзвінкими і глухими приголосними.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перевіримо домашнє завдання Каліграфічна хвилинка Бд бдж бджоли Виправте помилки, запишіть правильно! Апильсин, горезонт, апітит, діктант, литають.
Доберіть спільнокореневі слова усно: Береза – (прикм.), (імен.), дуб - (прикм.), (імен.), радість - (прикм.), (дієсл.), Згадайте правило вимови дзвінких приголосних у кінці слова.
Практичні вправи у вимовлянні і написанні слів зі дзвінкими і глухими приголосними. Соколова Надія Ігорівна КЗ «Кочетоцька санаторна школа-інтернат I-ІІІ ступенів»
Вправа 202 с. 84 утворіть красивий текст, спишіть його. В.р. – доберіть спільнокореневі, визначте корінь: Пасіка - …, бджоли - …, ніжках - … , садка - … .
Вставте пропущені букви, запишіть слова: Жит…я, р..диска, в..ноград, к..шеня, б..ре.., зе..ля, ні..ка. Визначте наголос у цих словах. В.р. – утворіть з одним із слів речення, запишіть його, визначте головні члени речення.
Фізкультхвилинка Допишіть букви так, щоб утворилися нові слова. …із, …іс, …іжка, ...ішка, …абка, …апка. Вправа 203 с. 84 Прочитайте текст самостійно. Правильно вимовляйте слова з виділеними буквами.
Підсумок уроку -Які звуки сьогодні повторювали? -Як вимовляються дзвінкі в кінці слів? -Які нові слова сьогодні вивчили? -Що слід запам᾿ятати? Домашнє завдання С. 86 впр.206 за малюнками запиши слова в алфавітному порядку, потренуйся їх вимовляти правильно.
Схожі презентації
Категорії