Письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури на основі особистих спостережень і вражень в художньому стилі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПИСЬМОВИЙ ТВІР-ОПИС ПАМ’ЯТКИ ІСТОРІЇ ТА КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ ОСОБИСТИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ І ВРАЖЕНЬ У ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку»
Бесіда за запитаннями 1.Які типи мовлення, як правило, поєднуються в текстах художнього стилю? 2.Чим відрізняється художній опис від публіцистичного? Художній опис від наукового? 3.Які художні засоби й деталі допомагають авторові передати власні враження від зображеного? 4.Чи доводилося вам описувати сучасні будівлі, історичні споруди? Яким стилем мовлення ви послуговувалися?
Робота з текстами (підготовча робота до складання твору-опису пам’ятки історії та культури) 1.Прочитати висловлювання. Визначити їх стильову належність. Що спільного в їх змісті? Зіставити, як описують собор письменники. 2.Які художні засоби використано в текстах? Чи передають вони авторські враження й емоції? 3.Які образні вислови добирають письменники до собору?
Самостійне складання письмового твору-опису за власними спостереженнями в художньому стилі 1.Скласти в художньому стилі твір-опис пам’ятки історії та культури одного з історичних міст України, який ви відвідали з екскурсією (наприклад, театру, собору або іншої історичної будівлі). Використати поданий початок. У спілкуванні з гарними містами, як і з людьми, прагнемо збагатитися їхнім внутрішнім змістом, пізнати їх особливість, смаки. Можливо, міста приховують вишуканість своїх смаків у пам’ятках історії та культури. 1.У тексті твору дати відповіді на питання: Які почуття й настрої викликає у вас пам’ятка? Що дивує й захоплює під час її споглядання? 2.Дібрати влучний заголовок, який виражав би основну думку твору
Домашнє завдання Продовжити роботу, розпочату в класі, з написання твору-опису пам’ятки історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» © ТОВ «Видавнича група ˝Основа˝», 2011 Джерела: 1.Нікішина Т. В. Усі дидактичні матеріали з української мови у 8 класі. — Х.: Вид. група «Основа», 2008. — 224 с. 2.Омельчук С. А., Ляшкевич А. І. Усі уроки української мови у 8 класі / упор. С. А. Омельчук / С. А. Омельчук, А. І. Ляшкевич — Х.: Вид. група «Основа», 2009. — 331 с. 3.Омельчук С. А. Сучасний урок української мови у 8 класі / уклад. С. А. Омельчук / С. А. Омельчук, А. Ф. Соломахін, М. В. Чаловська — Х.: Вид. група «Основа», 2008. — 200, с. 4.Федоренко В. Л. Мовні цікавинки. Нестандартні дидактичні матеріали. — Х.:Вид. група «Основа», 2006. — 320 с.
Схожі презентації
Категорії