КОНСПЕКТ ЯК РІЗНОВИД СТИСЛОГО ПЕРЕКАЗУ ВИСЛОВЛЮВАНЬ, ЩО СПРИЙМАЮТЬСЯ НА СЛУХ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 17. КОНСПЕКТ ЯК РІЗНОВИД СТИСЛОГО ПЕРЕКАЗУ ВИСЛОВЛЮВАНЬ, ЩО СПРИЙМАЮТЬСЯ НА СЛУХ
Сформулюйте правильне визначення понять. Бліц-опитування Види самостійної роботи з текстом: … План — це … Тези — це вид самостійної роботи з текстом, що … Тематичні виписки — це… Конспект — це…
Сформулюйте визначення публіцистичного стилю з метою використання: а) у науковій статті; б) у поясненні на уроці учням 5–6-х класів. Дослідження-моделювання
Лексична робота (в парах) Знайдіть значення слів у тлумачному словнику. Складіть одне речення з усіма наведеними словами.
Сприймати — осягати розумом сенс чого-небудь, осмислювати щось, усвідомлювати. Розуміти — сприймати, осягати розумом, усвідомлювати ідею, зміст, значення чого-небудь. Засвоювати — зрозуміти, вивчати щось.
Аудіювання Прослухайте уважно текст. Визначте його стильову належність, виділіть головну інформацію.
Підсумок уроку Перевірка декількох робіт. Колективна робота з редагування складеного учнями тексту.
Домашнє завдання Напишіть твір-мініатюру на тему «Роль книжки в еру комп’ютерних технологій».
Схожі презентації
Категорії