X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
КОНСПЕКТУВАННЯ ЯК РІЗНОВИД СТИСЛОГО ПЕРЕКАЗУ ПРОЧИТАНОГО НАУКОВО-НАВЧАЛЬНОГО ТЕКСТУ В ШКОЛІ

Завантажити презентацію

КОНСПЕКТУВАННЯ ЯК РІЗНОВИД СТИСЛОГО ПЕРЕКАЗУ ПРОЧИТАНОГО НАУКОВО-НАВЧАЛЬНОГО ТЕКСТУ В ШКОЛІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

КОНСПЕКТУВАННЯ ЯК РІЗНОВИД СТИСЛОГО ПЕРЕКАЗУ ПРОЧИТАНОГО НАУКОВО-НАВЧАЛЬНОГО ТЕКСТУ Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку»

Слайд 2

Робота з текстом 1.Прочитати уважно текст. Довести належність висловлювання до науково-навчального підстилю мовлення. 2.Визначити тему й основну думку прочитаного тексту. З’ясувати, що виражає заголовок. 3.Виділити мікротеми висловлювання. Скласти план. Стисло переказати кожен пункт плану.

Слайд 3

Робота із частково заповненою схемою 1.Розглянути схему. Назвати основні види конспекту. Сформулювати за аналогією до текстуального й вільного конспекту визначення змішаного. 2.Яка основна функція конспекту? 3.Чи часто доводиться вам складати конспекти?

Слайд 4

Змішаний … Вільний Послідовний виклад основних думок тексту своїми словами Текстуальний Послідовний виклад основних думок тексту словами автора

Слайд 5

Відновлення алгоритму роботи над складанням конспекту Об’єднавшись у міні-групи, розташувати подані мисленнєві операції у відповідній послідовності, відтворивши таким чином алгоритм роботи над складанням конспекту.

Слайд 6

АЛГОРИТМ роботи над складанням конспекту 6. Виділити головне в прочитаному 5. Оформлюючи власне конспект, виділити ключові слова чи фрази різними способами (підкресленням, умовними знаками на полях та ін.) 4. Уважно прочитати текст 3. Подумати, які місця доцільно процитувати 2. Скласти план 1. Установити зв’язок між окремими положеннями висловлювання

Слайд 7

Самостійне складання конспекту науково-навчального тексту 1.Прочитати мовчки текст. Визначити його стильову належність. 2.Дослідити, що виражає заголовок: тему чи основну думку. 3.З’ясувати, які терміни вжито в тексті. Сформулювати їх визначення. 4.Скласти план прочитаного тексту. Скориставшись відновленим алгоритмом, оформити конспект, зазначивши паспортні дані тексту (його автора, назву, а також назву журналу, газети чи книги, в якій він надрукований).

Слайд 8

Домашнє завдання Підготувати усний стислий переказ науково-навчального тексту, опрацьованого на уроці.

Слайд 9

Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» © ТОВ «Видавнича група ˝Основа˝», 2011 Джерела: 1.Нікішина Т. В. Усі дидактичні матеріали з української мови у 8 класі. — Х.: Вид. група «Основа», 2008. — 224 с. 2.Омельчук С. А., Ляшкевич А. І. Усі уроки української мови у 8 класі / упор. С. А. Омельчук / С. А. Омельчук, А. І. Ляшкевич — Х.: Вид. група «Основа», 2009. — 331 с. 3.Омельчук С. А. Сучасний урок української мови у 8 класі / уклад. С. А. Омельчук / С. А. Омельчук, А. Ф. Соломахін, М. В. Чаловська — Х.: Вид. група «Основа», 2008. — 200, с. 4.Федоренко В. Л. Мовні цікавинки. Нестандартні дидактичні матеріали. — Х.:Вид. група «Основа», 2006. — 320 с.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова