Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія Узагальнення і систематизація вивченого
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Добери знаменник [б], [в], [г], [д], [ґ], [ж], [з] ___________________________ [п], [ф], [х], [т], [к], [ш], [с]
Привітанням журавля Я пробуджую поля, Небеса і ручаї Та заквітчую гаї, І усякий мене зна… Відгадали? Я …. ВЕСНА
Доберіть слова-характеристики, епітети, які влучно передали б красу весни Які три брати навесні землю прикрашають? КВТНЬ, БРЗНЬ, ТРВНЬ
Правила для груп: Група готова тоді, коли роботу закінчив останній її учасник. Консультант повідомляє про готовність групи сигнальною карткою. Якщо група не може впоратися із завданням – піднімає червону картку. Це означає, що потребує допомоги іншої групи. Консультант підсумовує роботу всієї групи, виставляє оцінку. Слухати і чути Бути доброзичливими, активними, дисциплінованими. Висловлюватися стисло, по черзі.
«Віднови слово» Завдання: слова, подані фонетичною транскрипцією, записати словами, пояснити орфограми «Фонетика»: [ н'ан'ка ], [ ол'з'і ], [ дивуйец':а ], [ змагайуц':а ] «Графіка»: [ тет'ан'ц'і ], [рибалц'і ], [ л'он ], [ м’іл'йон ]
«Відремонтуй слова» «Фонетика»: Р..зикнути, хвас..ливий, хв…лястий, шіс..надцять, ле..ко. «Графіка»: В..ликий, боро..ьба, зап’яс..ний, облас..ний, ні..ті.
«Вибери мене»: вибрати і підкреслити потрібну літеру в дужках, записати слово для перевірки, якщо можна підібрати «Фонетика»: Пейза(ш, ж), ко(з, с)ьба, підка(с, з)ка, підбі(х, г), сли(с, з)ько. «Графіка»: Мабу(д, т)ь, ри(п, б)ка, тру(п, б)ка, дефі(з, с), сте(ш, ж)ка.
«Острів мовних скарбів»: допишіть прислів’я і запам’ятайте «Графіка»: Хто батька-матір зневажає, той добра …. «Фонетика»: У дитини заболить пальчик, а в матері …..
«Лінгвістична естафета»: скласти речення, виконати його синтаксичний розбір 1-й учасник – скласти речення; 2-й учасник – підкреслити члени речення; 3-й учасник – виконати морфологічний розбір речення (вказати частини мови); 4-й учасник – дати характеристику реченню; 5-й учасник – записати речення фонетичною транскрипцією; 6-й учасник – розібрати виділене слово за будовою «Фонетика»: Добрих, у, матері, дітей, щасливі, завжди. «Графіка»: Сином, змалку, ніжною, хорошим, будь, донькою
Завдання на вибір: Написати рядки привітання з 8 Березня своїх мам, використовуючи слова на вивчені орфограми. Скласти діалог «Родинне свято» Підготувати виступи «Найдорожча людина», «Яке місце займає у вашому житті сім’я? »
Я працював(ла) Із задоволенням Із запалом Завзято Досконало Енергійно Дружно Плідно Старанно Творчо Активно Відповідально Зворушливо Достойно Доброзичливо Погано Без ініціативи Повільно Незадовільно
Урок пройшов Недаремно Цікаво Без нудьги Миттєво Ефективно Емоційно Геніально Збентежено Непередбачено Душевно Результативно Творчо Ідеально Змістовно Звичайно Активно Повільно Корисно Дохідливо Нецікаво
великий – З яким настроєм пройшов урок?(було цікаво, не дуже цікаво, нецікаво) вказівний – На якому етапі тобі найбільше сподобалось? середній - Як ти оцінюєш свої знання з теми?(глибокі і усвідомлені, потребують усвідомлення, неусвідомлені) безіменний – Яке значення для тебе особисто мають знання і вміння, отримані з цієї теми?(мені це знадобиться у майбутньому, значення не мають) мізинчик - Мої побажання присутнім(учням, вчителям, гостям)
Схожі презентації
Категорії