Досвід
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ Проблема: вплив інтерактивних технологій на розвиток творчого потенціалу учнів на уроках української мови та літератури
Методи навчання та їхні результати Лекція – 5% засвоєння Читання – 10% засвоєння Відео/аудіо матеріали – 20% засвоєння Демонстрація – 30% засвоєння Дискусійні групи – 50% засвоєння Практика через дію – 75% засвоєння Навчання інших/застосування отриманих знань одразу ж-90% засвоєння
Девіз, який використовую в своїй роботі: Учитель живе доти, доки вчиться; Щойно він перестає вчитися, В ньому помирає вчитель
Самостійну Обдаровану Оригінальну Культурну ОСОБИСТІСТЬ Неординарну Чесну Ерудовану Виховувати
Інтерактивні технології - Проективна методика - Інтерактивні технології кооперативного навчання; - Технології колективно-групового навчання; - Технології ситуативного моделювання; - Технології опрацювання дискусійних питань.
ЗАВДАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ : Розвивати дослідницькі якості особистості ; Розвивати продуктивне творче мислення ; Стимулювання самостійності, ініціативи у навчанні та саморозвиток ; Розвивати комунікативні здібності.
АНКЕТУВАННЯ Які форми роботи на уроці Вам найбільше подобаються? 1. Групова форма роботи 70% 2. Робота в парах 15% 3. Індивідуальна робота 10% 4. Не визначився 5%
ТВОРЧЕ УДОСКОНАЛЕННЯ ДОСВІДУ -ДІЯЛЬНІСТЬ (ПІЗНАВАЛЬНА, НАВЧАЛЬНА, ДОСЛІДНИЦЬКА) -САМООРГАНІЗАЦІЯ - САМООСВІТА - САМОВДОСКОНАЛЕННЯ - САМОРЕАЛІЗАЦІЯ - САМОКОНТРОЛЬ - САМООЦІНКА
Моніторинг діяльності вчителя: Відкриті уроки для вчителів школи Відкриті виховні години та позакласні заходи Виступи на шкільних педрадах, семінарах, засіданнях методичних об’єднань Участь в позашкільних заходах Участь в міських олімпіадах
Керівник методичного об'єднання гуманітарного циклу Керівник творчої групи “Обдарованість” Член ініціативної групи Вчитель української мови та літератури
Схожі презентації
Категорії