Досвід
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Міністерство освіти і науки Управління освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Науково-методичний центр Матеріали з досвіду роботи Вчителя української мови та літератури Боль Олени Володимирівни на конкурс “Вчитель року-2015” м. Кам’янець-Подільський 2014
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії Науково – методична проблема: Розвиток творчих здібностей учнів на уроках мовлення української мови та літератури, через застосування інтерактивних технологій та урізноманітнення форм та методів навчання Педагогічний стаж: 19 років
"Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!"
Вироблення певної сукупності технологій навчання української словесності, що сприяють розвитку творчого потенціалу школярів.
Забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини; сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти; несе позитивну мотивацію учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; дозволяє гарантувати досягнення певного стандарту освіти; забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання; робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури.
створення оптимальних умов для розвитку творчого потенціалу дитини на уроках словесності; створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня; розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини.
«Немає абстрактного учня. Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому,щоб розкривати сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці...» В.Сухомлинський РОЗВИТОК спостережливості асоціативного мислення уяви Уміння говорити
“Поле чудес” Дослідження Що? Де? Коли? Екскурсія “Мозкова атака” Інтегрований урок Вікторина Урок-гра Репортаж УРОК Аукціон Урок-казка
Схожі презентації
Категорії