Дефіс у прислівниках. Написання прислівників разом і окремо
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета: Навчальна 1 ознайомитися з правилами написання прислівників через дефіс, разом і окремо 2 домогтися практичного засвоєння цих правил; 3 знаходити вивчені орфограми і пояснювати їх за допомогою правил, правильно писати слова з вивченими орфограмами; 4 знаходити приклади на вивчені правила; 5 узагальнювати й систематизувати вивчені відомості про прислівник, його граматичні й морфологічні ознаки, лексичне значення, правопис, синтаксичну роль;
Розвиваюча формувати навички самостійної роботи та роботи в групах формувати навички практичного застосування теоретичних знань, правильного використання в усному й писемному мовленні; сприяти розвиткові логічного мислення учнів, збагаченню їх лексичного запасу;
1.1. Розминка. Ігрова технологія «Ти - мені, я – тобі» Допишіть можливі прислівники, що відповідають на питання. Учень висловлюється (як?)... Діти слухають учителя (як?)... Виконувати завдання (як?)... Вставати (коли?)… На уроках працюють (коли?)... Піти (куди?)...
Прислівники з префіксом по- потрібно відрізняти від однозвучних прикметників і займенників із прийменником по. Порівняйте:
Треба розрізняти прислівники, які пишемо разом, та однозвучні з ними іменники з прийменниками, від яких їх утворено. Порівняйте:
Запам’ятай ! Будь-що-будь, віч-на-віч, всього-на-всього, де-не-де, як-не-як, коли-не-коли, пліч-о-пліч , хоч-не-хоч, з року в рік , день у день .
Скласти речення з поданими словами, пояснивши їх написання: I варіант — по-вовчому, по вовчому; напам'ять - на пам'ять II варіант — по-вашому, по вашому; в останнє, востаннє. ІІІ варіант — по-перше, по перше, згори, з гори;
На\в\почіпки, на\пам’ять, в\далечині, по\київськи, ні\нагріш, в\тридорога, з\ранку, в\нагороду, на\ніщо, по\іншому, де\небудь, за\видна, в\затишку, якне\як, в\заперті, на\весні, в\низу, до\вподоби, в\цілому, хтозна\звідки, у\восьме, до\діла, що\найкраще Розподільний акродиктант
Гра «Пригадай прислів'я». Закінчити прислів'я, обґрунтувати написання прислівників. Готуй сани влітку, а ... Спершу робота, а ... Скрізь добре, а ... Всього буває ... ... і горобець багатий. Бережи одежу знову, а ...
Домашнє завдання 1 група – скласти діалог на лінгвістичну тему «Я знаю прислівник»; 2 група – виписати із творів художньої літератури 5 речень із прислівниками, зробити їх морфологічний розбір. Завдання диференційоване:
Схожі презентації
Категорії