ВоВО
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Міністерство освіти і науки України Національний університет “Одеська морська академія” Судномеханічний факультет Кафедра теоретичної механіки Дипломна робота бакалавра ВОРОБЙОВА БОГДАНА ОЛЕКСІЙОВИЧА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДЕТАЛЕЙ ЦПГ ШЛЯХОМ УЛЬТРАЗВУКОВОЇ ОБРОБКИ ПАЛИВА Одеса 2017 Виконавець: студент 3-го курсу СМФ Воробйов Б. О. Керівник: Козицький С. В.
* Виконавець: студент 3-го курсу СМФ Воробйов Б. О. Керівник: Козицький С. В. Довжина найбільша LНБ м 350 Ширина B м 42,8 Тоннажність у повному вантажу D т 142522 Контейнерів всього TEU штук 9658 Швидкість у повному вантажу V вузли 24,0
* Двигун серії RTA Виконавець: студент 3-го курсу СМФ Воробйов Б. О. Керівник: Козицький С. В. Діаметр циліндра 0,96 м Хід поршня 2,50 м Кількість циліндрів 10 Частота обертання валу 92 об/хв Питома витрата палива 0,171 кг/(кВт. год) Потужність двигуна 5560 кВт
* Циліндрові втулки дизеля: а,б – чотиритактного, в- двотоктного Сорочки циліндрів дизеля: а – чотиритактного, в- двотоктного Виконавець: студент 3-го курсу СМФ Воробйов Б. О. Керівник: Козицький С. В.
* Конструкції поршнів двигунів: (а) без охолодження та зі стуйним (б) та циркуляційним (в) охолодженнями Виконавець: студент 3-го курсу СМФ Воробйов Б. О. Керівник: Козицький С. В.
* Конструкція поршневого кільця Зміна тиску при дроселюванні газу через кільця Компресійні кільця Виконавець: студент 3-го курсу СМФ Воробйов Б. О. Керівник: Козицький С. В.
* Негативна дія окислів сірки на деталі ЦПГ мінімумальна на ділянці температур що трихи перевищують температуру точки роси продуктів згоряння. SO3 + H2O H2SO4 + 4,5 кДж Склад палива 85 ... 89% С; 10 ... 14% Н; 0,05 .. .4,50% S; 0,05 .. .0,80% (О + N); 0,05 .. .0,30% А; 0 .. 0,3% W . Виконавець: студент 3-го курсу СМФ Воробйов Б. О. Керівник: Козицький С. В. Механізм зношування деталей ЦПГ електрохімічна корозія газова корозія температури менші 150о С температури виші 1000о С
* j густини потоку енергії, f – частота, A – амплітуда, v- видкість поширення Виконавець: студент 3-го курсу СМФ Воробйов Б. О. Керівник: Козицький С. В.
10 Масове корозійне зношування поршневих кілець суднового дизеля S6A2 фірми “Mitsubishi” : 1 – паливо без додаткової обробки ультразвуком; 2 – паливо, що пройшло обробку лише ультразвуком; 3 – паливо, що пройшло обробку ультразвуком та подачею повітря в зону кавітації Виконавець: студент 3-го курсу СМФ Воробйов Б. О. Керівник: Козицький С. В.
Застосування ультразвукової обробки палива є ефективним методом впливу на зменшення зношування деталей ЦПГ за рахунок руйнування січчатих утворенням потужною хвилею. Включення до методу додаткової повітряної магістралі нагнітання повітря дозволило додатково збільшити отриманий позитивний ефект Лінійне зношування циліндрових втулок та поршневих кілець при використанні палива, що пройшло ультразвукову обробку, на 63 – 65% менше аналогічних величин, отриманих для дизеля, що працює на паливі без додаткової паливо підготовки. 4. При експлуатації суднової енергетичної установки необхідно виконувати усі вимоги техніки безпеки, пожежної безпеки, а також дотримуватися вимог міжнародних конвенції SOLAS-74, ISM–Code 94, STCW–Code 78/95, МАРПОЛ 73/78. ВИСНОВКИ * Виконавець: студент 3-го курсу СМФ Воробйов Б. О. Керівник: Козицький С. В.
Схожі презентації
Категорії